آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال از پایه به صورت رایگان برای مبتدی ها بیت 24 | نی نی سایت

این زنجیره بلاک شامل بلاک‌های جداگانه‌ای است که از طریق امضای رمزنگاری به یکدیگر متصل می‌شوند. هر بار که بلاک کامل شود، به عنوان یک بلاک جدید به بلاک چین اضافه می‌شود. برای مثال، بلاک چین هم یک دفترکل توزیع شده به حساب می‌آید که در ابتدا فقط با هدف پیگیری تراکنش‌های بیت کوین ساخته شده بود. اولین کوینی که پس از شنیدن کلمه ارز دیجیتال به ذهن شما می‌آید، بیت کوین است. اما در کنار بیت کوین چند اصطلاح دیگر نیز وجود دارد که در زیر آنها را معرفی می‌کنیم.

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال از پایه به صورت رایگان برای مبتدی ها بیت 24 | نی نی سایت

تراست والت هم از همین نوع کیف پول‌هاست که نسخه‌های اندروید و iOS آن برای موبایل عرضه شده است. هات ولت‌ها کلیدهای خصوصی شما را که شبیه به رمز عبور در کارت‌های بانکی هستند، درون خود دستگاه ذخیره می‌کنند. این یعنی در صورت هک شدن دستگاه، در معرض خطر سرقت رمز ارزهای خود قرار می‌گیرید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که به صورت عملی پا به عرصه نهاد و در سال 2008 کار خود را آغاز کرد. البته مفهوم یک سیستم پولی دیجیتال غیر متمرکز از دهه 80 میلادی مطرح شده بود، اما تا زمان تولد بیت کوین این مرجع کلیک کنید ایده عملی نشد. امروزه، رمز ارزهای متعددی عرضه شده‌اند که هر کدام هدف و مسیر خاصی را دنبال می‌کنند.

در کنار بایدها و نبایدهای ذکر شده باید در هنگام انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال، آرامش داشته باشید. بسیاری از معامله‌گران به دلیل نوسانات بازار وحشت‌زده می‌شوند و ممکن است تصمیم‌های هیجانی بگیرند و دچار زیان شوند. سرمایه‌گذار موفق باید از اخبار روز بازار رمز ارزها، آخرین تحقیقات و به‌روزرسانی‌ها آگاه باشد. شاید شیوه ذخیره رمز ارز در کیف پول را مانند ذخیره‌سازی فولدرهای موجود در کامپیوتر تصور کنید؛ اما در حقیقت، اطلاعات ذخیره ‌شده در کیف پول به محل رمز ارز شما در بلاک چین اشاره دارد. آموزش صفر تا صد ارز های دیجیتال رایگاناگر تازه وارد بازار ارز های دیجیتال شده و قصد دارید در زمینه رمز ارز ها سرمایه گذاری کنید ، به این نکته توجه کنید که نوسانات در این بازار به شدت بالاست.

ویدیو رایگان آموزش ارز دیجیتال در یک ساعت

در بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازهای سرمایه مبتنی بر ارز فیات، باید سرمایه‌گذاری بلندمدت را در نظر داشته باشید. به‌محض مشاهده نوسانات قیمت به‌جای انتظار بازده بالا، تصور طولانی‌مدت از سرمایه‌گذاری خود داشته باشید. درنهایت بهتر است بخشی از رمز ارز خریداری‌شده را برای انجام تریدهای جزئی در کیف پول صرافی نگه‌داری کنید و مابقی آن را دریکی از انواع کیف پول‌های معتبر ارز دیجیتال ذخیره و نگهداری کنید. در بیشتر ارزهای دیجیتال از بلاک چین به‌ صورت غیرمتمرکز استفاده می‌شود.

  • بنابراین سابقه همه تراکنش‌ها در بلاک چین وجود دارد؛ اما برای آنکه تراکنش‌ها و معاملات انجام ‌شده معتبر باشند، باید درستی آن‌ها توسط کاربران دیگر شبکه – یعنی همان ماینرها – تایید شود.
  • در یک زمان نامشخص پاداش حل هر بلاک در بلاک چین بیت کوین بی نهایت کم می شود.
  • استفاده از کیف­ پول‌های گرم آسان است، اما در مقایسه با سایر کیف پول­‌ها، از امنیت کمتری برخوردار هستند، زیرا ممکن است هکرها ب­توانند از طریق اینترنت به این نوع کیف پول­‌ها دسترسی پیدا کنند.
  • شما می توانید قبل از تهیه دوره آموزشی محمد فاموریان، ابتدا آموزش ارز دیجیتال رایگان را در سایت مشاهده کنید.

چراکه در غیر این صورت سقوط ارزش یکی از رمز ارزها، تمام دارایی شما به خطر می‌افتد. یادتان باشد که در بازار ارزهای دیجیتال، هر سرمایه‌گذار مسئول محافظت از دارایی خود است. به این معنا که به دلیل عدم وجود نهاد رسمی پشتیبان، در صورت سرقت یا گم شدن ارز دیجیتال، مسئولیت آن، گریبان شخص شما را می‌گیرد.

پیش نیاز دوره