آموزش نصب دزدگیر اماکن

این مجموعه با نصب انواع دوربین مدار بسته دیجیتال و آنالوگ HD و دیگر مدل های آن همیشه این امید را در مشتریان خود قرار می دهد که کاری بسیار شیک ، حرفه ای و تخصصی را برای آنان به ارمغان آورد. دوربین های مدار بسته را می توان بر اساس لنز نیز دسته بندی کرد، دوربین های لنز فیکس، لنز وریفوکال و AL از انواع این دوربین هستند. 4. از سنسورهای بی سیم در مکان های پر تردد و شلوغ استفاده نکنید زیرا این سنسورها چه دستگا فعال باشد چه نباشد عملکرده و باتری آن به سرعت تمام می شود. پس برای نصب استاندارد و بی دغدغه دوربین های مدار بسته تنها خرید تجهیزات و استفاده از نصابان همان شرکت ملاک کافی برای انجام کار بدون دغدغه نیست، چون متاسفانه شرکت های زیادی در این زمینه وجود دارند که مجوز لازم را برای کار ندارند.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

در چنین موقعی باید وضعیت ترافیک شبکه را در نظر گرفت چون در صورتیکه تصاویر کیفیت بالایی داشته باشند ترافیک بالایی در شبکه ایجاد می شود . در برخی موقعیت ها ، نصب دوربین در فضایی که در معرض دید همه باشد می تواند به لحاظ روانی جلوی بسیاری از فعالیت های مجرمانه را بگیرد لذا در این موارد باید از دوربین های با ظاهر بزرگ تر و در محلی که در معرض دید همه باشد استفاده نمود. اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . دوربین مداربسته اسپید دام شکل کامل تری از نوع دام است با این تفاوت ویژه که قابلیت چرخش افقی، عمودی و حتی زوم را به وسیله کنترلر و کی بورد و یا به طور اتوماتیک دارند (Pan Tilt Zoom) و همین خصوصت باعث می شود که در واقع کاملترین دوربین مدار بسته رنگی باشند.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

سیستم مداربسته وای فای با توجه به سهولت نصب و امکان جابجایی دوربین ها و همچنین عدم نیاز به کابل کشی همواره در بین مشتریان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. برای خرید دوربین مداربسته پین هول نیاز به دریافت مجوز های خاصی دارید تا کار شما شکل قانونی پیدا کند. نظارت بی سیم از سیستم هشدار در برابر قطع شدن کابل توسط سارق یا خرابی های ارائه دهنده اینترنت، محافظت می کند. سیستم های مدار بسته برای کابل کشی و نصب به سه دسته کلی آنالوگ یا HD ، تحت شبکه یا IP و بی سیم یا وایرلس تقسیم می شوند. تصویر 360 درجه این دوربین را می توان به کمک ویژگی های نرم افزاری فوق العاده که بر روی اپلیکیشن اندروید و iOS برنامه وجود دارد به صورت یک تصویر واحد نیمکره یه چند تصویر مربعی مشاهده کرد.

نصب دوربین مدار بسته امروزه یک نیاز مهم برای تمامی مشاغل و انواع افراد می باشد ، به طوری که با نصب دوربین مدار بسته می توانید مدیریت بهتری بر روی محیط های اداری ، مسکونی ، تجاری و کارگاهی خود بدون حضور شخص خودتان داشته باشید. باید در انواع مراحل نصب دوربین مداربسته به خوبی در نظر گرفته شوند. به طور مثال ممکن است دورهای ارزان باشد یا حتی مثل برخی دورههای دولتی، رایگان باشد ولی شما در طول دوره نتوانید آموزشهای خود را به خوبی تمرین کنید و یا نمی تواند نیاز شما را برای ورود قوی به بازار کار مرتفع سازد. زیرا حتی اگر بهترین برند و با کیفیت ترین مدل موجود در بازار را نیز تهیه کنید، اگر بلد نباشید که چگونه دوربین مدار بسته را بر اساس استاندارد های لازم و به درستی، نصب کنید، پتانسیل سیستم و و انتظار کاربران از قابلیت های آن به خوبی برآورده نخواهد شد.

کابل های شبکه توسط کانکتور های شبکه RJ45 به تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، دوربین و یا NVR وصل می شوند. مانند درها و پنجرهها. شاید بسیاری از افراد ندانند که نمایندگی دزدگیر ماجیکار در تهران نصب و فروش انواع دزدگیرهای ماشینی و دزدگیر اماکن را بر عهده داشته و مانند دیگر مراکز به فروش دزدگیر و ارائه خدمات مربوط به آن می پردازد. برخی از انواع این لوله ها شامل لوله فولادی ، لوله فلکسی ، لوله پلی اتیلن و … نصب دوربین مدار بسته باید به گونه ای باشد که در هیچ نقطه ای کابل دوربین مشاهده نشود ، به عبارت دیگر کلیه مسیر کابل کشی باید یا بصورت توکار بوده یا از درون لوله هایی که برای این کار تعبیه شده است استفاده شود.

به علاوه نحوه نصب و نوع دوربین باید به گونه ای باشد که در فضاهای بیرونی زاویه دید بزرگ تری را تحت پوشش خود داشته باشد. برخی از پر کاربرد ترین فضاهایی که در یک سیستم مدار بسته استاندارد باید مورد توجه قرار بگیرد را برای شما خوانندگان گرامی سایت آیس پلاس توضیح دهیم. 3- با توجه به نقشه نوع دوربین مدار بسته و تعداد آن را انتخاب کنید. اگر به مشاور با صلاحیت برای خرید دوربین مداربسته دسترسی ندارید می توانید از این لینک برای گرفتن مشاوره کامل در راستای انتخاب و خرید نواع دوربین مداربسته مورد نیاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر در شهر شیراز هستید و برای خرید یا نصب دوربین مداربسته در شیراز به کمک نیاز داشتید می توانید با ما تماس بگیرید و این خدمات را به کارشناسان ما بسپارید.

شرکت نصب دزدگیر اماکن

در این سیستم مدار بسته برخلاف دوربین های آنالوگ که اطلاعات رو از طریق کابل به دستگاه ضبط مرکزی برای پردازش و ذخیره ارسال می شود؛ اطلاعات از طریق پرتکل شبکه انتقال پیدا می کند و خود دوربین کار پردازش تصویر انجام می دهد و به نوعی کامپیوتر کوچک بحساب می آید و به این دلیل است خود دوربین دارای سیستم عامل می باشد. در قسمت های دیگر در خصوص نحوه نصب دوربین مداربسته و همچنین راه اندازی نرم افزاری آن برای شما خوانندگان گرامی آیس پلاس توضیح خواهیم داد. با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید .

دوربین مدار بسته باید به گونه ای نصب شود که از دسترس سارقین و افراد سودجو دور بوده و کمترین میزان جلب توجه را داشته باشد. با توجه به نوع سیستم هایی که انتخاب می کنیم کابل کشی متفاوتی را باید انجام دهیم. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند. 1. امکان نیاز به تغییرات پایه ای در آینده وجود داشته باشد : در سیستم مدار بسته آنالوگ امکان تغییر محل اتاق کنترل و جابجایی دوربین ها از یک محل به محل دیگر معمولاً سخت و در بعضی مواقع غیر ممکن است. یعنی یک سری دزدگیرها نزد اماکن، دزدگیرهای نسل گذشته هستند و مشخص نیست که این دزدگیر فعال است یا نیست، دزدگیر چشمیها کار میکند یا نه ولی چون سامانههایی است که بر پایه نسل جدید هستند به ما متصل هستند و سناریو محور هستند ما این قابلیت را داریم که مدام آن دزدگیر را بررسی کنیم که دزدگیر چشمی هایش یا باطری اش سالم یا دزدگیر فعال است.

بخش دوم : چگونه دوربینها و سیستمهای امنیت خانگی باسیم و بیسیم را خودمان نصب کنیم. یک نقشهی تقریبی از خانه خود تهیه کنید و یا نقشههای موجود را پرینت کنید و جاهایی که میخواهید دوربین قرار گیرد را علامت گذاری نمایید. هنگام جانمایی دوربین بهتر است زاویه نصب آن به گونه ای باشد که حتی الامکان روبروی پرتو مستقیم خورشید قرار نداشته باشد. در این مقاله تصمیم داریم انواع دوربین مداربسته را معرفی کنیم، ویژگی های آن ها را فهرست کنیم و مجموعه ای فراهم آوریم که با استفاده از آن بتوانید مناسب ترین محصول را با توجه به موقعیت خود انتخاب کنید. دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت 360 درجه نقش مهمی در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند.

دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید. همچنین میتوانید تصاویر را روی مانیتور، مثلا روی صفحه رایانه یا تلویزیون نیز پخش کنید. مدلهایی با مناطق حرکتی قابل تنظیم و حساسیت حرکتی برای اکثر افراد کافی است، اما اگر بودجه لازم را دارید میتوانید تشخیص هوشمند را اضافه کنید. امروزه شرکت های بسیاری در حوزه فروش دوربین مدار بسته مشغول فعالیت هستند و شما میتوانید به راحتی و با اندکی جستجو در اینترنت شرکت مورد نظرتان را پیدا نموده و اقدام به نصب دوربین مدار بسته نمایید.

از آنجایی که دوربین ماشین قابلیت اتصال به اینترنت دارد و حتی سیم کارت جداگانه هم در آن نصب می گردد ، می تواند به صورت آنلاین پیغام هشدار به شما ارسال کند . امروزه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه IP افزایش یافته است زیرا شما به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. بسیاری از دوربینهای بی سیم دارای یک CD نرم افزاری هستند. پس از نصب فیزیکی دوربین ها و کابل کشی های مورد نیاز ، عملیات سخت افزاری راه اندازی یک سیستم مدار بسته به اتمام می رسد. پس اگر نیاز به استفاده از دوربین به کیفیت تصویر بالا باشد بهترین گزینه استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد.

اهمین نصب دوربین مداربسته

شما می توانید آیفون تصویری خود را نیز به دوربین مداربسته متصل نمایید. دوربین ها را همواره نزدیک منبع تغذیه قرار دهید. کابل تصویر RG59: کابل تصویر برای ارتباط دوربین به DVR در سیستم مداربسته آنالوگ مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای موقعیت مورد نیاز، یکی از مهمترین موارد است که باید به آن توجه کرد. با توجه به کاربرد های فراوان دوربین مدار بسته در پیشگیری از جرم و همچنین پیگیری جرم انجام شده در بسیاری از اصناف نصب دوربین مدار بسته اجباری شده است، به عنوان مثال در قهوه خانه ها به دلیل تنش های فراوان بوجود آمده در این اماکن طی سال های گذشته استفاده از سیستم مدار بسته اجباری شده است، همچنین در طلا فروشی ها و صرافی ها به دلیل حجم بالای نقدینگی موجود در این صنف و امکان بالای سرقت. انتخاب یک مجموعهای که تمامی این موارد را با کیفیت بالا و قیمت های مناسب ارائه دهد کمک می کند تا همه افراد با توجه به شرایط اقتصادی خود و فضای مدنظر مناسبترین دزدگیرها را تهیه کنند.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

دوربین های 2 و 3 مگاپیکسلی می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهند. سنسور های معمول که در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، سنسور های شکست و تخریب، سنسور های دود، گاز، دما و… برای مرور کردن تصاویر دوربین مداربسته اگر از طریق موس دستگاه DVR می خواهید تصاویر را باز بینی نمایید ابتدا بر روی صفحه مانیتور کلیک راست نموده پنجره ای که باز میشود هم می توان از داخل گزینه منوی اصلی وارد تنظیمات ضبط و مرور کردن بشویم و یا گزینه سوم یا چهارم در منوهای مختلف ، که اگر منوی شما فارسی است گزینه مرور کردن یا پخش کردن و اگر منوی شما لاتین است گزینه Play Back را انتخاب نمود پس از انتخاب گزینه Play Back و یا همان مرور کردن یک پنجره باز میشود که در آن پنجره راست صفحه تاریخ را نشان می دهد که شما با انتخاب تاریخ مد نظرتون یک نوار سبز رنگ در پایین صفحه نمایان میشود که ساعت های ضبط شده به رنگ سبز نشان داده میشود که با کلیک بر روی نوار سبز رنگ شروع به پخش تصاویر ضبط شده در تاریخ و زمان انتخاب شده خواهد شد.

نصب دزدگیر اماکن

به طور معمول برندهای متفرقه موجود در بازار دارای کیفیت ساخت نصاب دوربین مداربسته منزل پایین می باشند. برای ورود به بازار کار تعمیر موبایل چه توانایی هایی لازم است؟ دوربین های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت های متفاوت به بازار ارائه میشوند. برخی از انواع IP ها قادرند کیفیتی بسیار بالاتر در حدود 20 مگا پیکسل نیز ارائه دهند. برخی از انواع محصولات دام امکان چرخش و یا زوم را نیز دارا هستند. برای خرید دوربین مداربسته می توانید دوربین مداربسته خود را از میان محصولات ما انتخاب کرده و در صورت نیاز برای مشاوره در خرید با ما تماس بگیرید. حتماً در هنگام خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت دوربین مدار بسته قبل از هرگونه اقدام حتماً از اصالت محصولات شرکت مورد نظر و رزومه اجرایی آن شرکت در حوزه دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست بیاورید. البته این مورد در صورتی است که سارق قبل از دزدی، سیمهای تلفن را قطع نکرده باشد.

در این مقاله بهترین دزدگیر منزل را بررسی میکنیم.یکی از ابزارها و وسایل مهمی که جهت تامین امنیت اماکن مختلف و همچنین منازل به کار می رود دزدگیر می باشد. درب جلو، پشت در و پنجره و نمای خیابان بهترین مکان ها و موقعیت های خارج از منزل برای نصب دوربین مداربسته هستند که کارشناسان امنیتی پیشنهاد داده اند. امکان هوشمند سازی محیط نصب سیستم دزدگیر سیم کارتی امکان پذیر بوده و ارتباطی که میان دوربین های مداربسته، سنسور های حرارتی و نصب اعلام حریق بر دزدگیر سیم کارتی وجود دارد، کمک می کند همگی به صورت هم زمان عمل نمایند. همچنین با قراردادن دوربین مداربسته، از بسیاری دزدی هایی که توسط دزدهای مشتری نما انجام میشود را میتوان جلوگیری کرد.