برچسب آموزش ثبت نام کوینکس بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

اگر قصد واریز مبلغ با تتر را داشته باشیم، حداقل باید به میزان 20 تتر که معادل 20 دلار است را، به حساب کیف پول اکانتمان در کوینکس واریز کنیم. دقت کنید که در هنگام واریز و برداشت، میزان کارمزدی که شبکه تتر و همچنین آن صرافی که قرار است از آن، پول را به حساب کوینکس واریز کنیم، دقت داشته باشید. ۱- وارد وب‌سایت کوینکس به آدرس coinex.com شوید و سپس وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت بالا سمت راست، روی گزینه ” Orders” کلیک کنید. سپس چند گزینه جدید برای شما باز می‌شود که باید روی “Spot Orders” کلیک کنید. در ادامه می خوایم نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس رو براتون بطور کامل توضیح بدیم، تا اگه قصد باز کردن اکانت در این صرافی رو داشتین با کمترین مشکلی این کار رو انجام بدین. برای ثبت نام در صرافی کوینکس ابتدا باید از یک قند شکن استفاده کنین.

بدون شک هیچ صرافی نمی‌تواند جایگزین کامل و جامعی برای بایننس باشد. زیرا تعداد توکن‌ها و کوین‌های موجود در این صرافی قابل مقایسه با صرافی بایننس نبوده و بدون شک باگ‌ها و مشکلات این صرافی نیز بسیار زیاد است. علاوه بر این حجم مارکت در این صرافی کم بوده به همین خاطر نمی‌توان انتظار چندان زیادی از صرافی کوینکس داشت و مقایسه بی‌مورد است. بعد از کلیک بر روی لینک زیر احتمالاً با تصویر زیر روبرو می‌شوید که برای ثبت نام کافی است بر روی دکمه سمت راست بالای صفحه یعنی Sign up یا همان ثبت نام کلیک کنید. یکی از سؤالات مهمی که در ابتدا به ذهن خطور می‌کند این است که صرافی کوینکس به دست چه افرادی اداره شده و تیم گرداننده آن در کدام کشور فعالیت دارند.

به عنوان مثال، می توانید ETH را از طریق مبادله در کسری از ثانیه با کارمزد % 0.3 (سه هزارم) به BTC تبدیل کنید. هر چند که عمر هر دو نسبتا یکسان است اما بایننس به طوری در سال اول فعالیتش کار کرد که ره 100 ساله را یک ساله رفت و تمام رقیبان قدرتمند بازار را پشت سر گذاشت. اگر میخواهید حساب کاربری جدیدی بسازید و در کوینکس فعالیت کنید همانند تصویر زیر بر روی ” ثبت نام ” که با کادر قرمز مشخص است کلیک کنید. در این مقاله به شما آموزش دادیم که چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنید و صاحب اکانت شخصی شوید. وبسایت بیت سرور ارائه دهنده انواع سرور مجازی ترید، خرید آی پی ثابت کوکوین و آی پی ثابت برای کوینکس است. صرافی کوینکس امکان استفاده از کیف پول امن «Viawallet» را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صرافی کوینکس یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال می‌باشد که کاربران می‌توانند در آن به معامله ارز دیجیتال بپردازند. هیچ محدودیتی برای فعالیت و ثبت نام در صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی ندارد. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام صرافی کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه می‌دهد.

آموزش کپی تریدینگ صرافی BingX به صورت تصویری

بسیاری از صرافی‌ها در زمان شلوغی شبکه یا صرافی مبلغ کارمزدها را افزایش می‌دهند. ما سعی کردیم همه چیز درباره صرافی کوینکس را مورد بررسی قرار دهیم ولی اگر بازهم سوال یا ابهامی در مورد صرافی کوینکس و نحوه کار با آن داشتید، از طریق بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید. وب سایت کوینکس از بخش های بسیار متنوعی تشکیل شده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در حالت فیوچرز نیز کارمزد کوینکس به نسبت دیگر صرافی ها بسیار ناچیز است و این کارمزد برابر با 0.3% (سه دهم درصد) از حجم معامله است.

در روش اول باید بارکدی که در اختیار شما گذاشته شده است را توسط این اپلیکیشن اسکن کنید. در روش دوم کافی است از گزینه enter a setup key استفاده کیند. سپس کد دریافتی را در باکس مورد نظر مطابق تصویر زیر قرار دهید و سپس بر روی دکمه add کلیک کنید.

آیا کوینکس ایران را تحریم کرده است؟

برچسب آموزش ثبت نام کوینکس بانک اطلاعات آموزشی صرافی کوینکس CoinEx ⭐️⭐️⭐️معامله انواع رمزارز

این صرافی که در شهر «هنگ کنگ» قرار دارد به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی کوینکس یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. بعد از اینکه شماره موبایل موردنظر خود را وارد کردید با کلیل روی گزینه Send Code، کدی به این شماره ارسال می‌شود. کد را در قسمت مربوطه وارد کرده و روی گزینه NEXT کلیک کنید و به این ترتیب فرایند ثبت شماره موبایل در حساب کاربری کوینکس شما تکمیل می‌شود. ۳- با ورود به این بخش ابتدا قبل از مجاز بودن به تغییر رمز عبور خود باید حساب کاربریتان را تایید کنید. برای این کار در روی گزینه Send Code کلیک کرده و کد ۶ رقمی ارسال‌شده به آدرس ایمیلیتان را در این بخش وارد کنید.

خدمات دیفای در کیف پول غیرمتمرکز کوینکس ViaWallet

۲-در ضمن اگه بلافاصله بعد از ثبت نام از کوینکس خرید زدید، پس قبلش باید تتر خریداری کرده باشید، می تونید ببینید مثلا از نوبیتکس یا هر صرافی ایرانی که تتر خریدید، چه تاریخی بوده. Leverage در بخش فیوچرز برای بیت کوین حداکثر ۱۰۰x و برای سایر ارزهای دیجیتال تا ۵۰x است. در اینجا باید برخی اطلاعات هویتی و مدارک را به طور دیجیتالی ارسال کنید که شامل عکس پاسپورت به همراه دست نوشته ای با عنوان کوینکس است. در اینجا تاریخ میلادی روزی که این کار را انجام می دهید نیز وارد کنید. توجه کنید که در حال معمول، رفع مشکل پیامک کوینکس هیچ ربطی به صرافی کوینکس ندارد و حل آن به اپراتورهای داخل کشور مربوط است.