بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022

نیترو 5 از پردازنده هشت هسته‌ای Core i H اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX3070 انویدیا استفاده کرده که سرعت پردازش بالایی داره. در نهایت این مدل به شما 2 ترابایت حافظه هیبریدی برای ذخیره فایل ارائه میده. پردازنده مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce RTX3060 انویدیا میتونه بازی‌های حرفه‌ای رو خیلی راحت اجرا کنه. همچنین نباید اجرا برنامه‌های حرفه‌ای و سنگین باشید چراکه دستگاه به راحتی از پس اجرای اونا برمیاد. باتری لپ تاپ مخصوص بازی تا زمانی که به برق متصل نباشد، بسیار کوتاه خواهد بود.

  • این لپ‌تاپ علاوه بر این کارت گرافیکی عالی، دارای نسل پنجم از پردازنده‌ سری H رایزن ۷ است.
  • مدل‌هایی که در این فهرست معرفی می‌شوند لزوما تنها گزینه‌های قابل خرید نیستند و ممکن است مدل‌های مشابه با مشخصات یکسان و از برندهای دیگر هم در بازار عرضه شده باشند.
  • و در کنار صفحه نمایش OLED آن، پس از هر نوع بازی و نرم افزار گرافیکی سنگینی به سادگی بر می آید.
  • بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود.
  • لازم به ذکر است که این لپ‌تاپ هم به مانند سایر مدل‌های TUF ایسوس، قابلیت ارتقا رم و حافظه ذخیره‌سازی را دارا است.
32 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، دستگاه‌هایی جذاب؛ اما متنوع هستند و انتخاب مدل ایدئال مطابق با بودجه و نیاز‌های هر کاربر، امر دشواری است. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را معرفی کنیم. از دیگر مدل‌های جدید لپ تاپ‌های 2022 می‌توان لپ تاپx17 Alienvare را نام برد که از قدرتمندترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌رود. ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این لپ تاپ نظر بیشتر کاربران را به سمت خود جلب کرده است.

۳۲ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 در کنار یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD، مشخصات دیگر لپ‌تاپ گیمینگ ایسر هستند. اما در بخش کارت گرافیک، این لپ‌تاپ به کارت انویدیا مدل جی‌فورس RTX 3050Ti با ۴ گیگابایت حافظه مجهز است. این کارت گرافیک به خوبی می‌تواند بازی‌های روز را در رزولوشن 1080p و تنظیمات عمدتا High، با نرخ فریم مناسب اجرا کند. همچنین با ورود به خانواده کارت‌های ۳۰۰۰ انویدیا، کاربر می‌تواند از فناوری‌ ری‌تریسینگ هم بهره ببرد. لپ‌تاپ ایسوس FX506HE از صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی IPS با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند و نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی لیوزا : خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 پروفایل موسیقی، نت‌ها را در یک خط قرار داده و سبب بالا رفتن کیفیت آن‌ها می‌شود. پروفایل‌های بازی و فیلم هم برای اسپاتیفای مناسب‌تر هستند، چرا که می‌توانند بیس را قوی‌تر کنند. شما می‌توانید این ویژگی را روشن یا خاموش کنید و شدت آن را هم در نرم‌افزار Armory Crate تنظیم کنید. البته، میکروفون‌ها هم با این ویژگی مشکلی ندارند و همچنان می‌توانید کیفیت صدای بالایی را از خود ضبط کنید. ۱۰۰ طیف رنگی sRGB توسط صفحه نمایش آن پشتیبانی می‌شود و ۷۶ درصد از گستره Adobe RGB هم در کنار ۷۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 هم توسط آن فراهم شده است.

پردازنده قدرتمند، گرافیک درجه یک و کیفیت نمایش عالی، این مدل را به برترین لپ تاپ موجود در بازار تبدیل کرده است. فضای خالی این سیستم این امکان را ایجاد می‌کند که بازی‌های زیادی با انواع پورت‌ها قابل استفاده باشند. مشکل دیگری که در MSI GE76 Raider دیده می‌شود، این است که ممکن است در حین کار کردن، دستگاه کمی حرارت از خود بروز دهد. این ویژگی‌ها در برابر پردازنده و کارت گرافیک عالی، وجود پورت‌های زیاد و نمایشگر خوب، چندان به چشم نمی‌آیند. ازاین‌رو، این دستگاه در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 قرار گرفته و طرفداران زیادی کسب کرده است. برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو از نظر مشخصات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کارایی باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم.

لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Dash F15 FX517ZM – A

همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس، قدرتمندترین محصولات این شرکت هستند و برای گیمینگ و کارهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. لپ تاپ ROG STRIX SCAR G733ZW – A نیز یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ایسوس بوده که به تازگی وارد بازارهای ایران شده است. در این محدوده قیمتی هم یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند و اقتصادی سری TUF ایسوس را پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از پردازنده‌های نسل 12 اینتل مجهز است و از این رو در محدوده قیمتی حاضر محصولی خاص و منحصربفرد محسوب می‌شود.

لپ تاپ ایسوس ویوبوک R465FA i3

رقبای باریک‌تری مانند MSI Stealth 15M را هم در بازار داریم که با این لپ تاپ مشخصات تقریبا یکسانی فقط روی وب سایت آینده کلیک کنید دارند. کاملا مشخص است که لپ تاپ طراحی با کلاس و زیبایی دارد و از سر تا پای آن می‌توانیم چنین روندی را مشاهده کنیم. صفحه نمایش می‌توانست کمی مقاومت بیشتری داشته باشد، اما صفحه کلید فلزی آن به قدری سنگین است که سبب بالا رفتن وزن لپ تاپ شده و یقینا کمپانی نمی‌توانست روی صفحه نمایش چنین ریسکی را انجام دهد. در کنار این موارد، می‌توانیم به قسمت زیرین لپ تاپ هم اشاره کنیم که یک میله نوری همراه با طراحی پلاستیکی در آن قرار گرفته است و دو بافت دارد. در این بخش دو فن با سرعت بسیار زیاد قرار گرفته و می‌تواند برای خنک کردن دستگاه نیز بسیار عالی باشد. این لپ تاپ دارای کیفیت ساخت معمولی دل بوده و همراه با مشخصات فنی که امروزه انتظار می‌رود، روانه بازار شده است.

برای شما کدام نوع از پردازش اهمیت دارد؟ اگر لپ تاپ گیمینگ را برای انجام کارهای گرافیکی، کار با اتوکد یا نرم افزارهای ویرایش ویدئو خریداری می‌کنید، باید به پردازنده توجه بیش‌تری داشته باشید. با دانستن اصول ساده می‌توانید مدل‌های مختلف لپ تاپ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ لنوو را رو در روی یکدیگر قرار داده و بررسی کنید. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 360 هرتز اشاره کرد که محصول جدید ایسوس را به یک غول گیمینگ برای اجرای بازی‌های FPS (شوتر اول شخص) تبدیل کرده است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل MSI GE66 Stealth 11UH نیز گزینه‌ی مطلوبی بوده و مشخصاتی نزدیک به این لپ تاپ دارد. پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید وابسته است.