تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی

برخی از کاربردها هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته‌اند؛ ولی ایمنی و تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه سعی کردیم به بیشتر کاربردهای تزریق ژل برای جوانسازی پوست اشاره کنیم. ژل رادیس یکی از محبوب‌ترین فیلرهای تزریقی مورد تایید FDA و یک پرکننده بافت نرم است که می‌تواند برای حجم دهی اجزای صورت استفاده شود. این فیلر با تحریک کلاژن طبیعی بدن، به پر کردن چین و چروک‌ها و کمک به پوست شما در تولید کلاژن جدید در این فرآیند عمل می‌کند.

بهترین برتری تزریق چربی نسبت به تزریق ژل، افزایش قدرت کلاژن‌سازی پوست و کمک به جوان‌سازی پوست است. نتیجه حاصل از تزریق چربی طبیعی‌تر از تزریق ژل به نظر خواهد رسید و در نتیجه این مسأله به شدت زیبایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. همانگونه که گفته شد بعد از تزریق ژل، پوست کمی ملتهب شده و ورم می‌کند.

به طور متوسط، سه نوبت تزریق در یک دوره چند ماهه مورد نیاز است. زمان تزریق ژل باید بررسی‌ها و مراقبت‌های لازم را انجام دهید. پزشک شما باید برای تزریق ایمن و ایجاد نتایج طبیعی آموزش لازم را دیده و مهارت و تجربه کافی داشته باشد. برای انجام روش‌های زیبایی مانند تزریق ژل به دنبال متخصص پوست، مو و زیبایی باتجربه باشید.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل

در این ناحیه می‌توان با تزریق خطوط و افتادگی پوست را انواع تزریق ژل لب کدامند؟ از بین برد. در ناحیه بازو هم با گذشت زمان حجم ماهیچه‌ها کاهش پیدا کرده و پوست حالت شل پیدا می‌کند. اگر شخص تمرینات ورزشی نداشته باشد، این حالت شدیدتر می‌شود. در این شرایط متخصص تزریق ژل به ناحیه بازو را پیشنهاد می‌دهد. معمولاً برای لیفت سینه و صاف شدن پوست ناحیه سینه و گردن از ژل استفاده می‌شود.

  • تزریق ژل برای خط خنده یکی از روش هایی است که برای افزایش زیبایی بسیاری از افراد، چه مردان و چه زنان انجام میدهند.
  • مرگ سلول‌های پوستی به دلیل ازدست‌دادن جریان خون در آن ناحیه.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید و از شوینده‌های ملایم برای شستن صورت استفاده کنید.
  • تزریق فیلرهای پوستی، که در مطب پزشک انجام می‌شود، می‌تواند چین و چروک و خطوط را صاف کرده و به جبران حجم از دست رفته صورت کمک کند و چهره ای جوان و شاداب را به شما بازگرداند.
  • تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تهران بیوتی سنتر(کلینیک تخصصی پوست و مو زیبایی نیایش) می باشد .
  • ۳- یک سری آزمایشات نیز توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد.
در صورت به کار بردن تکنیک تزریق مناسب توسط پزشک متخصص این روش بسیار ایمن و مؤثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که فیلرهای صورت تغییر چشمگیری را ایجاد نمی‌کنند. اگر به تغییرات چشمگیر در ظاهر صورت خود علاقه دارید، متخصص پوست ممکن است لیفت صورت، چشم یا ابرو را به شما توصیه کند.

ژل یا فیلرهای پوستی از چه موادی تشکیل شده اند؟

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی