جدیدترین نقد و بررسی صرافی کوینکس 2022 فکت کوینز

کاربرانی که فقط می‌خواهند رمزارز ها را بدون مشکل بخرند و بفروشند، باید گزینه Market را انتخاب کنند، اما انواع دیگر معاملات، به طور حرفه ای، در تب‌های مجاور بازار موجود است. نکته مهم برای کار کردن با این صرافی و دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال این است که همیشه برای امنیت بیشتر، احراز هویت دو عاملی (FA۲) را در اسرع وقت فعال کنید. همچنین هرگز رمز عبورتان را در اختیار هیچ کس قرار ندهید تا سرمایه شما مورد سرقت قرار نگیرد. برای شروع ترید اولین گام واریز کوینکس و شارژ حساب کاربری است.

نکته‌ جالب توجه اینکه صرافی کوینکس از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می توانید با تغییر زبان این پلتفرم به فارسی راحت‌تر در آن به فعالیت‌های موردنظر خود بپردازید. در قسمت ID Verification شما می توانید با کلیک بر روی verify عملیات احراز هویت خود را انجام دهید زیرا صرافی کوینکس، مشکلی با ایرانیان نداشته و اجازه احراز هویت را به آنها داده است. شاید درباره امنیت ارزهای رمزنگاری شده، مطالب زیادی در سایت های مختلف خوانده باشید. کوینکس به شما اطمینان می دهد که تمام معاملات شما ایمن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات از امنیت بالایی برخوردار است. هنگامی که وارد صفحه ثبت نام می‌شوید، باید اول از هر کاری در کادر اول ایمیل خود را به طور صحیح وارد نمایید و سپس در قسمت پسورد، یک رمز عبور قوی بنویسید. دقت داشته باشید این رمز عبور جهت ورود به صرافی بوده و در آن نیاز است حتما از اعداد، حروف کوچک و حروف بزرگ انگلیسی استفاده شود تا سایر افراد نتوانند آن را به راحتی حدس بزنند.

صرافی کوینکس + آموزش ثبت‌نام و خرید و فروش

این قسمت که به اطلاعات حساب معروفه رو هم توضیح دادیم و حالا میخوایم به قسمت بعدی یعنی تنظیمات امنیتی که قسمت مهمی هم هست اشاره کنیم و افزایش امنیت حساب کوینکس رو انجام بدیم. برای تبدیل قسمت واریز به برداشت بر روی قسمت قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید تا به قسمت برداشت وارد شوید. در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی کوینکس نقش پررنگی داره و میتونید در تلگرام یا پیام رسان ها این صرافی رو دنبال کنید.

ثبت کد معرف

برای مشاهده آموزش جامع معاملات فیوچرز در صرافی Coinex، می‌توانید به این صفحه از سایت رسمی کوینکس مراجعه نمایید. آموزش کامل فیوچرز صرافی کوینکس قراردادهای دائمی شبیه به قراردادهای آتی هستند. این نوع از قراردادها به شخص اجازه می‌دهد یک دارایی را در یک تاریخ از پیش تعیین شده به قیمت مشخص بخرد یا بفروشد. قراردادهای آتی، نوعی قرارداد مشتق هستند، به این معنی که ارزش خود را بر مبنای دارایی پایه به دست می‌آورند.

  • خوشبختانه این روش مستلزم استفاده از برق نیست و حتی نیازی به داشتن لوازم کامپیوتری پیشرفته نیز ندارید.
  • پس از وارد کردن قیمت، در کادر دوم مقدار ارز برای فروش را وارد می کنیم.
  • ارزهایی که از حساب اسپات خود به حساب مارجین خود منتقل می‌کنید، دارایی‌ مارجین نامیده می‌شود.
  • نکته آخر اینکه توجه داشته باشید بعد از تغییر رمز عبور حساب، برای امنیت بیشتر، مجاز به برداشت ارزها تا ۲۴ ساعت بعد از تغییر پسورد در این صرافی نخواهید بود.
  • فعالیت در بازار رمز ارزها، با ثبت نام در یک صرافی ایرانی یا خارجی آغاز می‌شود.
  • برای روشن شدن بهتر این موضوع بهتر است یک مثال را بیان کنیم.
یکی از صرافی‌هایی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم؛ کوینکس می‌باشد. در آن سال‌ها هنوز ارز‌های دیجیتال به این اندازه رشد نکرده بودند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کوکوین ایران ارز دیجیتال لطفا به بازدید از وب سایت ما. از سوی دیگر رقبای خاصی در آن سال‌ها به بازار نیامده بودند. برای تغییر زبان، کافی است از سمت راست بالا، روی English/USD کلیک کرده و زبان فارسی را انتخاب کنید تا تمامی خدمات صرافی کوینکس برای شما به صورت فارسی نمایش داده شود. این صرافی همچنین دارای معاملات اسپات و فیوچرز و مارجین هم می‌باشد و از امنیت بالایی هم برخوردار بوده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین نقد و بررسی صرافی کوینکس 2022 فکت کوینز