خرید انواع مرطوب کننده و آبرسان اصل 2022 فروشگاه عسل بانو

خرید انواع مرطوب کننده و آبرسان اصل 2022 فروشگاه عسل بانو

کاربرد این مواد، نرم و لطیف کردن لایه خارجی پوست و جلوگیری از خشکی پوست، خارش و … است. این ترکیبات با ایجاد یک لایه محافظ، مانع از دست رفتن رطوبت روی پوست می‌شوند. اما پوستی که از کرم‌های مرطوب‌ کننده برای آن استفاده میشود به دلیل وجود روغن در فرمولاسیون انواع این کرم ها، از چربی پوست صورت، بدن و دست ها محافظت کرده و اجازه نخواهند داد که سطح پوست خشک شود.

از معروف ترین ترکیبات جاذب به هیالورونیک اسید ها، گلیسیرین، آلانتویین و سرامید میتوان اشاره کرد. علاوه بر کرم‌ها در ماسک صورت آبرسان نیز می‌توانید مشابه این ترکیبات را ببینید. بنابراین کرم آبرسان قوی می‌تواند گزینه جانبی ضدآفتاب را در کنار تمام ترکیبات به مصرف‌کننده عرضه کند.

راهنمای انتخاب عطر زنانه بر اساس ماه تولد (پیشنهاد ۱۲ مدل برای کادو تولد)

نوشیدن آب به مقدار زیاد، باعث جلوگیری از کم آب شدن پوست می شود اما کم آبی کنونی و آسیب هایی که به پوست این افراد وارد شده است را جبران نمی کند. افرادی که پوست آن ها دچار کم آبی شده باید از کرم های آبرسانی استفاده کنند که حاوی هیالورونیک اسید باشند. این پروتئین که به صورت طبیعی در لایه های گوناگون پوست وجود دارد، وظیفه حفظ آب پوست را دارد. این که تنها افرادی با پوست خشک به آبرسان نیاز دارند، باوری غلط است و افرادی که پوست چربی دارند نیز باید از کرم آبرسان مناسب با نوع پوست خود استفاده کنند. توصیه می شود افرادی که پوست داری جوش و آکنه دارند، بهتر است از کرم های آبرسان ضد آکنه استفاده نمایند. در تهیه کرم های آبرسان از برخی مواد مانند هیالورونیک اسید، گلیسیرین، موسین حلزون، عسل و … استفاده می شود.

این محصول دارای فرمولاسیون فوق العاده می باشد که هر کدام از مواد بکار برده شده در رطوبت رسانی پوست شما نقش بسزایی دارد. کرم آبرسان دست و صورت ژوت بهترین کرم آبرسان پوست است که به دلیل بافت سبک و سرعت جذب بالا می‌تواند در عمق پوست نفوذ کند. شی باتر، روغن زیتون، دکسپنتنول، ویتامین E و آلوورا بخشی از ترکیبات مؤثر این محصول هستند که همگی خاصیت ضدالتهابی و تسکین دهندگی دارند. عدم وجود پارابن و چربی در این محصول سبب شده تا برای انواع پوست حتی پوست‌های چرب و حساس مناسب باشد.

علاوه بر این زینک با اثرات ضد میکروبی خود مانع از تشکیل و ایجاد جوش بر روی صورت می گردد. همچنین این کرم با بهره‌گیری از خاص ترین ماده موثره آبرسان دنیا یعنی ماده بی نظیرهیالورونیک اسید علاوه بر ایجاد رطوبت مورد نیاز پوست موجب تاخیر در روند پیری پوست می‌گردد. با وجود رعایت نکاتی مثل نوشیدن آب، استفاده از مرطوب‌کننده و انواع ماسک‌ها، باز هم حفظ لطافت و شادابی پوست می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این وجود استفاده بهترین کرم آبرسان پوست متناسب با نوع پوست، می‌تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند! بهترین کرم آبرسان پوست محصولی محلول در آب، فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که به بازسازی آب بدن، حفظ رطوبت در پوست و رفع خشکی آن کمک می‌کند. کرم‌های آبرسان به سلول‌های پوست اجازه می‌دهند تا رطوبت و آب را جذب کنند و باعث درخشندگی پوست شوند.

۱۰ مدل از بهترین کرم رفع ترک پا (ایرانی و خارجی) برای درمان و ترمیم ترک پا

هر نوع از پوست، نوع خاصی از مرطوب کننده یا آبرسان را نیاز دارد تا بتواند سلامت خود را بازیابی کند. مرطوب کننده و آبرسان باید ترجیحا دارای تاییدیه درماتولوژی و مورد تایید متخصصان پوست باشند. برند های محبوب کرم مرطوب کننده و نرم کننده به ترتیب الویت عبارتند از کامان,نوتروژینا,اوسرین,نیوآ, …

حال مقداری از کرم آبرسان را بردارید و به طور مساوی روی قسمت های asilbekharid.com مختلف صورت بزنید. (از این کرم آبرسان باید روی پیشانی، گونه ها، چانه، اطراف چشم و گردن بمالید.) سپس با انجام حرکاتی آرام در جهت بالا، کرم را جذب پوست کنید. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد. این فروشگاه سرانجام در آذر ninety eight از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند. عسل بانو با 18 سال سابقه کاری، جز اولین فروشگاه هایی در ایران بوده است که به صورت کاملا حرفه ای شروع به کار نمود و از روز اول تنها به ارائه محصولات اصل و اورجینال پرداخته است.

  • بافت نرم و سبک این کرم را می‌توانید روی سطح پوست گردن و صورت بمالید و بعد از هر بار استفاده به خوبی ماساژ دهید.
  • این پروتئین به شکل طبیعی در لایه‌های مختلف پوست وجود دارد و یکی از وظایفش حفظ آب پوست است.
  • یکی از اصلی ترین وظایف مرطوب کننده ها تامین رطوبت مورد نیاز لایه اپیدرم پوست است و جالب است بدانید که آب مورد نیاز پوست به صورت طبیعی از طریق لایه میانی به لایه خارجی پوست می رسد.
  • تقریبا اکثر محصولات مرطوب کننده‌ و ضد‌ چروک عرضه شده به بازار، دارای مقادیر مناسبی نرم کننده در ترکیبات شان هستند.
  • برخی از افراد ممکن است دو بار در روز به آبرسانی پوست نیاز داشته باشند.