خرید گوشی شیائومی

1080 با تراکم پیکسل 395 پیکسل در هر اینچ است. بهطوریکه در اندازهی 6.53 اینچیاش، حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. یکی از انواع این دستگاه ها گوشی های هوشمند سامسونگ هستند که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تبدیل به یکی از برترین برندهای تولید لوازم الکترونیکی شده اند، در ادامه این نوشته نکاتی برای خرید گوشی سامسونگ را بررسی خواهیم کرد. از طرفی صفحه نمایش گوشی های سامسونگ از همه برندهای موبایل بهتر بوده و این امتیاز را به مشتریان می دهد که با لذت بیشتری از گوشی خود استفاده نمایند. حاشیه سود محصولات این شرکت به نسبت سایر برندهای بازار خیلی کم می باشد.

بررسی گوشی سامسونگ قیمت شیائومی می 8 پرو حدود 6 میلیون تومان می باشد.جمع بندیبه صورت خیلی خلاصه، اگر قصد و نیتتان با موبایل بازی کردن است و به هر دلیلی دلتان نمی خواهد هزینه بسیار زیادی بابت گوشی های گیمینگ پرداخت کنید، نوت 8 پرو با پردازنده گیمینگ هلیو G90T و باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری که به همراه دارد مناسب شماست به طوری که حتی هیچ رقیبی در این بازه قیمتی قادر به رقابت با این گوشی نخواهد بود. هلیو G90T پردازنده قرار گرفته در درون ردمی نوت 8 پرو یک چیپست گیمینگ جدید عرضه شده از کمپانی مدیاتک می باشد که طی یک فرآیند 12 نانومتری توسط TSMC به تولید رسیده است. این گوشی دو سیمکارت بوده و شما میتوانید بهجای اینکه دو گوشی بههمراه داشته باشید، فقط از یک گوشی برای دو خط همراه استفاده کنید. وزن سامسونگ A01 core فقط ۱۵۰ گرم است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی لمسی خازنی Dynamic AMOLED 2X با قدرت تفکیک 16 میلیون رنگ است. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. این زیر مجموعه که بعدها با پیشوند Note به دو دسته ساده و پیشرفتهتر، تقسیم شد در اوت 2019 گوشی شیائومی نوت 8 پرو را به بازار معرفی کرد. مجموعه ردمی در اوائل زمستان 2019 اعلام کرد که این شرکت با وجود حفظ رابطه با برند شیائومی، از این پس به صورت یک برند مستقل شروع به کار میکند.

تنوع مدلها درمیان انواع گوشی شیائومی چه از نظر قیمت و چه از نظر طراحی و قابلیت، بسیار زیاد است. و قیمت گوشی بین ردمی و می قرار دارند و در سطحی بالاتر از گوشیهای Redmi و پایینتر از گوشیهای سری Mi میباشند. بهعنوانمثال، سری S پرچمداران این برند هستند و برای حرفهایها و افرادی که به قابلیتهای پیشرفته نیاز دارند، طراحیشدهاند؛ یا بهعنوان مثالی دیگر سری a بهعنوان گوشیهای میانرده عرضهشدهاند که هم قیمت مناسبی دارند و هم از قابلیتهای قابل قبولی برخوردارند. جدیدترین مدل های گلکسی A، گلکسی A53 و A73 ، دارای یک محفظه برجسته دوربین با حلقه های بزرگ در اطراف سنسورها هستند، اما برخلاف سری گلکسی S22، هیچ فریم فلزی برای محفظه دوربین وجود ندارد.

بهعنوان یک گوشی جدید شیائومی، از قیمت پایینتری برخوردار است اما با استفاده از یک تراشه قدرتمند که برای آن در نظر گرفتهشده است (Dimensity 810 5g) با فناوری شش نانومتری در هنگام بازی کردن هنگ نمیکند و بازیهای سنگین را پردازش میکند علاوه بر این، باتری بهصورت بهینه عملکرد قابل قبولی دارد و از نسل جدید اینترنت یعنی 5g پشتیبانی میکند. نوت 8 پرو از یک پنل LCD برخوردار است، ابعاد آن 6.53 اینچ با رزولوشن 1080 در 2340 که تراکم پیکسلی 395ppi را ارائه می دهد، نکته قابل توجه درباره صفحه نمایش این گوشی پشتیبانی از فناوری HDR می باشد که در این بازه قیمتی بسیار غیر قابل انتظار است.

خرید گوشی شیائومی

باتری 4500 میلی آمپری، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و دوربین عقب چهارگانه از مشخصات گوشی Xiaomi Redmi Note 8 pro است و عملکرد این گوشی تفاوت چندانی با عملکرد گوشیهای پرچمدار سالهای گذشته ندارد.کیفیت بالای ساخت بدنه و محافظ گوریلا گلس 5 صفحه نمایش شیائومی نوت 8 پرو از امکانات این گوشی کارا است. اگر لبه زیرین گوشی را بررسی کنیم، اسلات سیم کارت، درگاه شارژ Type C، میکروفون و اسپیکر اصلی را مشاهده میکنیم. میکروفون دوم کنار درگاه اینفرارد در بالای گوشی و درگاه ارتباطی تایپ سی درکنار اسپیکر، میکروفون اصلی و جک 3.5 میلیمتری در پایین گوشی به چشم میخورد. جدیدترین گوشی های سامسونگ در سری Galaxy S اکنون Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra هستند. سری شیائومی ۱۲ از جمله جدیدترین گوشیهای پرچمدار موجود در بازار محسوب میشود و نسخه استاندارد آن در بازی قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان فروخته میشود.

لوازم جانبی گوشی

رنگ پوست افراد در تصاویر پرتره این گوشی کاملاً طبیعی فروشگاه اینترنتی فونر بهنظر میرسد. قاب پشتی براق است و نور را به جذابترین شکل ممکن بازتاب میدهد و به نظر میرسد قاب پشتی دو رنگ است. دو تا محصول از یک شرکت ، اگه بخوان با قیمت متفاوت عرضه بشن ، حتما باید یکیشون رو بی کیفیت تر طراحی کرد یا خلاصه از سر و ته یه چیزیش بزنی تا بشه قیمت رو پایین تر آورد. در محیطهای با نور کافی، میزان جزئیات به ثبت رسیده در تصاویر با کیفیت 64 پیکسلی شگفتانگیز است اما حجم هر عکس حدود 17 مگابایت میشود. کاربران اپل یا دیگر برندها همیشه به دنبال شارژر هستند چون ظرفیت باتری گوشی آنها نسبت به مصرفی که دارند بسیار کم است، به همین دلیل شیائومی گوشی موبایل خود را همیشه با ظرفیت باتری بالای 3000 آمپر وارد بازار میکند تا برای مدت زیادی نیازی به اتصال گوشی به شارژر نداشته باشید، از طرفی قابلیت Fast Charge باعث میشود تا ظرف 30 دقیقه گوشی شما حداقل 50 درصد شارژ شود.

گوشی سامسونگ سری اس

صفحه نمایش شیائومی نوت 8 پرو 6.53 اینچی و وزن آن حدود 200 گرم است. قیمت این گوشی طوری تعیین شده بود که شیائومی قبلا چنین قیمتی را در گوشیهای خود اعلام نکرده بود. عملکرد این گوشی به واسطه پردازنده گیمینگ G90T بسیار نزدیک به چیپست پرچمدار سال گذشته کوآلکام یعنی اسنپدراگون 845 می باشد که در نوع خود فوق العاده است. صفحه نمایش نوت 8 پرو بسیار با کیفیت و کنتراست بالایی دارد اما دقت رنگ در آن فوق العاده نیست، همچنین با حداکثر 640 نیت روشنایی هیچ مشکلی برای استفاده در زیر نور مستقیم خورشید ندارد. از این گوشی میتوانید برای عکاسی استفاده کنید، اما با توجه به قیمتش، نباید انتظار چندان زیادی از کیفیت تصاویر خود داشته باشید. تشکر می کنیم. ردمی نوت 8 پرو مجموعه ای از یک گوشی خوش ساخت با سخت افزار گیمینگ و باتری قدرتمند در حد و اندازه های خود ظاهر شده است که امروز به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.سخت افزار قرار گرفته در شیائومی ردمی نوت 8 پرو یک چیپست جدید گیمینگ از شرکت مدیاتک یعنی Helio G90T است که در کنار یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی شما را در انجام بازی های روز بازار به راحتی همراهی خواهد کرد.

شرکت مای فون وارد کننده گوشی موبایل، قطعات موبایل از چین و امارات متحده عربی به سرزمین پارس با بیش از 10 سال تجربه در واردات و فروش انواع قطعات فنی، ابزار تعمیرات و لوازم جانبی موبایل ، افتخار ارائه انواع محصولات در این زمینه را دارد. اولین گوشی این شرکت که وارد بازار شد، می وان (Mi One) نام گرفت که مانند همه محصولات این شرکت با توجه به قیمت گوشی های شیائومی ، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران این محصول قرار می داد.