خلاقانه ترین مدل ها برای دکور کافه و کافی شاپ

طراحان آریا با دارا بودن تجربه هایی متفاوت در زمینه دکوراسین داخلی رستوران می تواند به شما این اطمینان را دهد که قطعا انچه که در ذهن می پرورانید را به صورت کامل و بدون هیچگونه کاستی برایتان طراحی و خلق خواهد کرد. هیچ چیز مشتریان را بیشتر از یک سالن غذاخوری بدون هوا در وسط موج گرمای تابستان آزار نخواهد داد. صندلی های رستوران باید راحت ، قابل تکیه دادن و استاندارد باشند تا مشتری بدون هیچ سختی بتواند ساعاتی را در رستوران شما بگذراند . برخی از ایرانیان دوست دارند سبک و سیاق قدیمی را در پیش بگیرند و طراحی داخلی منزل خود را بر اساس سنت های قدیمی طراحی کنند. ارتقای طرح رستوران نه تنها میتواند به آشپزان هنگام تهیه غذا یاری برساند و به خدمه ی آشپزخانه حس خودمانی بدهد؛ و بر رضایت مشتریان بیفزاید، بلکه همچنین میتواند به شما کمک کند تا در طولانی مدّت از لحاظ مالی صرفه جویی بیشتری داشته باشید.

طراحی داخلی رستوران لوکس

نکته ای که اکثر افراد در بحث تخمین هزینه های راه اندازی رستوران فراموش می کنند، هزینه های مرتبط با اخذ پروانه است. یکی دیگر از سبک های رایج دکوراسیون منزل ایرانی ها که به وفور در رستوران ها و کافی شاپ ها دیده میشود، دکوراسیون کاملا سنتی است. گذر زمان و آشنایی بیشتر مردم با انواع سبک های داخلی سبب شده است که بسیاری از بانوان به فکر تغییر چیدمان منزل خود بگیرند. در این رستوران ها علاوه بر حفظ آرامش و رضایت مشتری باید با استفاده از انواع روش ها مانند نصب میزهای دیواری از فضای موجود بیشترین استفاده را کرد. همون طور که میبینین، علاوه بر کابینت ها، کف این آشپزخانه هم تیره است که در مجموع ریسک دلگیر شدن فضا رو بالا میبره!

در عصر رسانه های اجتماعی، مشتریان شما بهترین آگهی های شما هستند و با استفاده از ابزار هایی مانند Instagram، Twitter و Facebook، آنها توانایی انتشار کلمه ای در مورد نظرات و تبلیغات خود را به صدها یا هزاران پیرو را دارند. گروه معماری سازه گستر شمال این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند از مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین طرح متناسب با بودجه خود استفاده کنند.کارشناسان سازه گستر شمال با مراجعه به محل مورد نظر مشتری میزان هزینه و زمان تقریبی پروژه مورد نظر را محاسبه میکنند و تصمیم گیری را برای مشتری آسانتر می کند. با توجه به تمام موارد فوق می توان تصمیم گرفت که از کجا شروع کرد و می توان امیدوار بود که یک طرح منطقی و بسیار شکیل خلق خواهد شد.عده ای علاقه مند به استفاده از طرح های مدرن در رستوران هستند و گروهی همچنان بروی طرح های سنتی و قدیمی پافشاری می کنند.ما در شرکت آرک مایان با کادری مجرب اماده ارائه طرح هایی بی نظیر برای هر دو گروه هستیم و می توانیم آنچه که دقیقا شما در رویاهایتان می پرورانید را به صورت ۱۰۰% واقعی جامه عمل بپوشانیم و در مدتی کوتاه برایتان پیاده سازی نماییم.مثلا اگر به دنبال طرح های قدیمی هستید باید بدانید که در اجزای به کار رفته در آن باید از متریال های کهنه و قدیمی استفاده کرد.نحوه نور پردازی در این حالت باید به صورت موضعی باشد و از لوزامی همچون آجر و چوب در دیزاین آن استفاده کرد.

طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران

در حقیقت با کاهش نور در این فضا می توان احساس راحتی و آرامش بیشتری را ایجاد نمود به نحوی که با فضای سنتی رستوران هماهنگی بیشتری داشته باشد. همیشه در آن نیست. همچنین، استفاده از فرش ایرانی و تخت در خانه های امروزی کار سختی نیست و شما با کمی خلاقیت میتوانید یک هماهنگی و یکپارچگی با سایر وسایل مدرن خود ایجاد کنید. در اینجا چند نمونه از رستوران هایی که عناصر طراحی آنها تقریبا به همان اندازه از اقلام منوی خود برجسته هستند را برای شما صحبت می کنیم.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای فست فودی نیز به چشم میخورد؛ در نتیجه از پیتزا تا کباب هرچه که بخواهید در این جا وجود دارد. در مورد طراحی داخلی رستوران , دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی طراحان آریا بر اساس نوع منوی غذایی شما و همچنین با توجه به نقطه نظرات شما در زمینه طراحی فضای موجود تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با رعایت تمامی موارد لازم در نهایت طرحی نو و منحصر به فرد را برایتان پدید آورد.شک نکنید اگر بتوانید محیطی رویایی و سرشار از آرامش خاطر را برای مشتریان خود خلق نمایید دقیقا می توانید بروی میزان فروش خود تاثیری بسیار مثبت گذاشته و هر روز شاهد جذب مشتریان بیشتری به سمت رستوران خود باشید.

طراحی داخلی اشپزخانه رستوران

در بازار راه اندازی رستوران رقابت زیادی موج میزند ولی شما با طراحی دکوراسیون متناسب و ایده آل همچنین استفاده از روش های نوین برای رستوران خود میتوانید در بین رقبای خود مانند ستاره ای بدرخشید. چون کسی معمولا آنجا را نمیبیند؛ این صحبت تا حدودی صحت دارد ولی نه برای رستورانهای لوکس و دارای اعتبار! فضای بازیی را برای کودکان طراحی کنید تا بتوانید کودکان را سرگرم کنید و فضای اصلی رستوران را فاقد آلودگی صدا کنید و و شلوغه را کمترکنید تا مشتریان دیگر در رستوران شما احساس آرامش کنند . همچنین نور پردازی صحیح و منطقی در خاص شدن رستوران شما نقش اساسی و عمده ای ایفا می کنند . پس میتوان گفت سبک سنتی در مقابل تمامی سبک های غربی امروزه قرار گرفته است چراکه صنایع دستی در سبک دکوراسیون غربی هیچ جایگاهی ندارد. جالب است بدانید که برای طراحی رستوران اگر از یک طرح خاص و منحصر به فرد و شیک استفاده شود چقدر می تواند بروی میزان فروش ما تاثیر گذار باشد.

البته ناگفته نماند که آزادی عمل و تنوع در چیدمان در سبک تلفیقی نباید منجر به ناهماهنگی و شلوغی فضای منزل شما بشود. اصولا در طراحی داخلی رستوران باید ابتدا مشخص شود که منوی غذایی که در آن رستوران سرو می شود چیست؟ برای اینکه بتوان در معماری و دکوراسیون طراحی داخلی رستوران موفق عمل کرد ابتدا باید مشخص کرد که در این رستوران اصولا چه منوی غذایی وجود دارد و نام رستوران چه می باشد. یکی از ویژگی های سبک معاصر این است که برخلاف سایر سبک ها، همیشه در حال تکامل است و این امکان وجود دارد که تا چند سال آینده تغییر کند.

۱-نوع غذایی که قرار است در آن محل سرو شود.

از طرفی استفاده از رنگهای آبی و سفید و بهطورکلی رنگهای سرد و آرام که بیشتر در طراحی رستوران سنتی بکار میروند نیز به طریقی دیگر باعث جذب میشتری میشوند زیرا این رنگها با خلق محیط آرامبخش در روانشناسی افراد تأثیر گذاشته و منجر به احساس راحتی و رضایت در مشتریان میشوند. زیرا در نور نامناسب غذا ها تغییر رنگ میدهند و مشتری نمیتواند به خوبی کیفیت غذای شما اطمینان پیدا کند. اما اگر شما هم بخواهید دقیقا با همین چند مورد دکورسازی کنید عملا در ورطه کلیشهها افتادهاید، پس باید اندکی هوشمندانهتر انتخاب نمایید. برای صرفه جویی در رستوران خود را از نگاه ناخوشایند و تاریک به دلیل پس زمینه، شما باید داخل رستوران خود در طراحی داخلی رستوران مدرن را با نور زرد روشن کنید به طوری که به نظر می رسد که درخشان است. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که نیازی نیست تا حتما تابلوهای شما نیز قهوه ای یا کرم رنگ باشند، بلکه حتی بهتر است در این مورد کمی تضاد رنگی نیز ایجاد کنید.

انواع طراحی داخلی رستوران

رنگ شناسی در دکوراسیون داخلی به ویژه سبک ایرانی- اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است. همین موضوع می تواند اهمیت دکوراسیون و بازسازی ساختمان هم در داخل و هم در بیرون را مشخص کند. هدف دکوراسیون کلاسیک، برقراری نوعی نظم و آرامش در منزل است. یکی از مزایای سبک تلفیقی این است که شما میتوانید با آزادی عمل بیشتری رفتار کنید. قبل از اینکه اکثر مردم با پیامد های شگفت انگیز سبک دکوراسیون آشنا شوند، بر این باور بودند که دکوراسیون و دیزاین یک خانه از الگوی خاصی پیروی نمی کند.

در سبک ایرانی- اسلامی، نور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل همیشه از پنجره های شیشه بزرگ استفاده میشود. طراحی نما، طراحی داخلی و طراحی فضای سبز رستوران جزو کارهای تخصصی محسوب میشوند که هر گونه خطا در آن فارغ از طعم و کیفیت غذا، میتواند در جذب مشتری اختلال ایجاد کند. استفاده از پشتی به جای مبلمان، عضوی جدانشدنی از دکوراسیون ایرانی- اسلامی محسوب میشود. بهتراست پشتی صندلی صاف باشد تا به راحتی بتوان روی آن نشست. شما باید روی خدمات خود و کیفیت آنها در مورد مشتری ها تمرکز کنید تا روز به روز آنها را بهبود بخشید هدف، بهرهبرداری از تمام فرصتهای ارایهشده توسط تجارت بصری است. روشنایی رستوران در طراحی دکوراسیون رستوران بسیار حائز اهمیت میباشد تا باعث اذیت کردن چشم مشتریان و احساس بد در مشتریان نشود .

طراحی داخلی رستوران خاص

بوی رستوران ها بویی نزدیک به بوی قهوه و طبع گرم باید باشد تا به فضا آرامش ببخشد. رستوران های کوچک در سبک های مختلف، طراحی و دکور می شوند و سبک دکوراسیون یک رستوران کوچک در زیبایی فضا و همچنین جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد و باید به بهترین شکل صورت گیرد. رستوران شما میتواند غذا و دکور شایستهای داشته باشد، اما اگر موسیقی شما با میهمانیها نت اشتباهی داشته باشد، کل تجربه خوب مشتری ممکن است از بین برود. این رستوران های دنج و نقلی که معمولا در مراکز شهر ها که فضای چندانی برای رستوران های بزرگ وجود ندارد یا هزینه ملک بسیار زیاد است ایجاد می شوند.

در طراحی رستوران باید اصول نور پردازی به صورت کاملا حرفه ای در محیط آن پیاده سازی شود. بویایی حس دیگری است که باید هنگام مرور ایده های طراحی رستوران از آن استفاده کنید. طبق آخرین نظر سنجی به عمل آمده از میان مشتریان مشخص شده که رستوران هایی با طرح های شیک و مدرن همیشه اولویت اکثر انها بوده و دوست داشته اند برای یک بار هم که شده تجربه خوردن غذا را در یکی از از این رستوران ها داشته باشند.دقت داشته باشید که محیط و فضای رستوران تماما دیداری است و مشتری از آن لحظه که وارد رستوران شما می شود به تمام در و دیوار محیط خود می نگرد و این بسیار حائز اهمیت است که دیزاین داخلی به چه صورت انجام شده باشد.از سر در ورودی گرفته و تابلوی جلوی درب آن تا تمام جزئیات درون رستوران می تواند تاثیر مستقیم بر جذب مشتری برای شما داشته باشد.

یکی از نکاتی که خیلی به آن توجه نمی شود اما نقش بسیار مهمی در دکوراسیون فست فود ایفا می کند نحوه نورپردازی است. اگر رستوران شما در یک شهر یا شهر توریستی، مانند Sisterhood، یک رستوران با حال و هوای ساحلی مستقر در تاسمانی، استرالیا، واقع شده باشد، این حرکت بسیار هوشمندانه است. آیا رستوران دارای لوگوی خاصی است؟ آیا غذاهای فرنگی و اروپایی می باشد؟ آیا غذاهای آسیای شرق در آن سرو می شود؟ تعداد زیاد فست فود در سطح شهر باعث ایجاد رقابت بین این رستورانها برای جذب مشتری شده است. ۱-نوع غذایی که قرار است در آن محل سرو شود. یا میتوانید از یک یا دونیمکت باریک استفاده کنید در این حالت دیوار تراس نقش تکیه گاه را میتواند بازی کند که با قرار دادن چند کوسن به راحتی میتوان به آن کاربرد داد . توجه به جزئیات در طراحی رستوران شما می تواند به شما از راه دهان و اشتراک اجتماعی کمک زیادی کند.

وقتی به عنوان مثال میگیم یک کابینت هایگلاس هست، منظورمون اینه که درب کابینت و قسمتهایی که در نمای بیرونی دیده میشن از ورق هایگلاس ساخته شدن. او چند راهنمایی دیگر را در نظر می گیرد که در مورد طراحی رستوران خود فکر می کنید، مانند تمرکز بر تجربه مشتری، خلق و خوی که با غذا و نوشیدنی های شما همخوانی دارد، و مواد مختلفی از انواع، نوع و تاریخ درون همان فضا برای ایجاد یک پاسخ عمیق بین آنچه که انتظار می رود و آنچه تجربه شده است. فضا باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه حس آرامش را به مشتری القا می کند بتواند اشتهای انرا باز کرده و در واقع حس گرسنگی را در آن ایجاد نماید. در واقع این سبک از تجملات دوری کرده و تمامی اثاثیه ها و وسایل خانه بر حسب نیاز در فضای منزل قرار داده میشود. طراحی داخلی در رستوران هایی به سبک مدرن، بر پایه­ی عوامل مدرنیته و تخصصی، اجرا می­شود.

طراحی داخلی رستوران ایتالیایی

همچنین در این سبک، چیدمان آشپزخانه های ایرانی مورد توجه قرار میگیرد. برای آشنایی بیشتر با بهترین رنگ رستوران در ادامه با ما همراه باشید. تعیین بهترین زمان سفر امری سلیقه ای است. بخشی از لذت غذاخوردن ، لذت دیداری آن است. این یعنی شما میتوانید انواع طعمهای مختلف را بچشید و از شبنشینی خود لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو میشوند و برای علاقهمندان نیز پس از صرف غذا سرویس قلیان عربی و چای ارائه میشود. بوی خاصی را برای فضای رستوران خود انتخاب و تعیین نمایید که مشتریان در فضای رستوران حس خوبی را امتحان کنند. همچنین شما میتوانید برای بهتر کردن فضای رستوران قسمت خانوادگی و مجردی را از یکدیگر جدا کنید تا هر دو گروه احساس راحتی کنند. در رستوران های کوچک نباید زیاد از رنگ های تیره استفاده کرد تا فضا از آنچه هست کوچکتر به نظر نیاید.

بازسازی رستوران یا فست فود به شما این امکان را می دهد جذابیت را به رستوران و فست فود خود بر گردانید. در این رستوران غذاهای ایرانی و بینالمللی بههمراه بوفههای اردور سرد و گرم ارائه میشوند. نورپردازی در یک رستوران سنتی معمولا بر خلاف رستوران های معمولی است. بله همه این ها جز اصول و مبانی روانشناسی هستند و تنها از دستان یک کادر طراحی حرفه ای بر خواهد امد.ما با وجود افراد متخصص در این زمینه تضمین خواهیم کرد که با ارائه طرح هایی بی نظیر به صورت کامل رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم نماییم.معماری داخلی به کار رفته در این دکوراسیون باید به صورت کاملا مهندسی و حساب شده باشد.اگر به دنبال مدرن ترین سبک های طراحی داخلی دنیا هستید؛با طراحان آریا همراه باشید. اول از همه اینکه در محلی که قصد تاسیس رستوران را دارید چه نوع رستورانهایی وجود دارند. برکسی پوشیده نیست که مبلمان نیز در طراحی داخلی فست فود تاثیرگذار هستند هرچند که مشتریها برای صرف غذا بهرستوران شما میآیند ولی قبل از خوردن غذا اگر بهرفتار مشتریها دقت کنیم درمییابیم که همه آنها حداقل بهمدت یک دقیقه فضای اطراف خود را بازرسی میکنند.