دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

داکت اسپلیت ها نیز مانند هر وسیله دیگری در معرض خرابی قرار می گیرند؛ لذا در طول زمان نیازمند سرویس های دوره ای هستند. دریچه بازدید داکت اسپلیت محل تجهیزات اصلی اسپلیت را نشان می دهند و پس از اینکه تعمیرات داکت اسپلیت انجام شد دوباره سر جای خود قرار می گیرند. این نوع از دریچه ها جزء لوازم تاسیساتی محسوب می شوند؛ لذا در جنس های متفاوت با رنگ های مختلف می توان آنها را مشاهده کرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی

از این شبکه تولید هوای مطبوع در انواع ساختمان مسکونی، اداری و تجاری استفاده شده و از دو قسمت اصلی کندانسور و هواساز دریچه داکت اسپلیت تشکیل شده است. همچنین جهت سهولت در بررسی دوره‌ای دستگاه و رفع ایرادات احتمالی در کنار حفظ زیبایی محیط داخلی از انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بهره برده خواهد شد. دریچه های بازدید داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعاد مورد نیاز از سمت کارفرما طراحی و ساخته می شوند. بدین ترتیب هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد. در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی می گردد. لازم بصورت جداگانه قابل است که در پایان بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می شود.

  • دریچه بازدید چوبی یکی از انواع دریچه داکت اسپلیت و دریچه بازدید تاسیسات می باشد که به منظور پوشش شیرآلات تاسیسات، فن کویل و رایزرهای ساختمان نصب می شود و دسترسی سرویسکار به این بخش ها امکان پذیر می سازد.
  • تولید در نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و وزنه‌ای در رنگ‌های مختلف نیز ممکن است.
  • پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج نمودنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوشش های ضربه گیر و مشماییِ ضخیم استفاده کرد.
  • البته با توجه به لولایی بودن درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت حتماً باید میزان بادخور لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کم نماییم تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمن خود باز و بسته شود.
  • عرض گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط می‌باشد، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می‌گردد، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار بگیرد.
در واقع ایجاد پوشش رنگی بر روی ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث شیک تر شدن و تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط می‌شود و هم ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر صدمات و آسیب های احتمالی محافظت می‌نماید. برای ایجاد بیشترین تناسب بین نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای محیط از انواع کدرنگ های متنوع می‌توان بهره گرفت. البته رنگ های سفید، کرم، مشکی، قهوه ای از جمله پرکاربردترین کدرنگ ها در این زمینه هستند ولی منعی بر استفاده از کدرنگ های خاص برای پوشش سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت نیست. از جمله نکاتی که در مراحلِ پایانیِ کار از اهمیت خاصی برخوردار است کاور کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از خروجِ آن از کوره رنگ می‌باشد که در حین انتقال به محل پروژه جهت نصب آسیبی به ساختارِ فیزیکیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. طول هریک از این شیارهای موازی به بزرگ یا کوچک بودنِ مقیاس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ارتباط دارد.بدیهی و واضح می‌باشد در صورت بزرگ بودنِ سایز درب، این مقدار ۱۸ سانتیمتر و در صورت کوچک بودن مقیاس دربِ دریچه بازدید داکت اسپلیت این میزان به ۹ سانتیمتر کاهش پیدا می‌کند. این عمل یعنی ایجاد شیارهای ۹ یا ۱۸ سانتی را بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، فرآیند پانچ کاری نیز می‌خوانند.

قیمت دریچه‌های هوای رفت یا برگشت و دریچه‌های بازدید با توجه به جنس و مدل آن متفاوت است. قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد. بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد.

اما دریچه‌های داکت اسپلیت نه تنها ظاهر را برهم نمی‌زنند بلکه زیبایی را چند برابر هم می‌کنند. این دریچه به صورت کامل از آلومینیوم ساخته شده و فریم و در آن شیاردارِ جداشونده دارند. ساختار درونی دریچه شیارهایی در اندازه‌های ۹ و ۱۸ سانتی‌متری دارد و به صورت موازی و متوازن در کنار هم قرار دارند. This entry was posted in مقالات and tagged تهویه مطبوع, داکت, داکت اسپلیت, دریچه, دریچه بازدید.

اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت قرار باشد به شکل پیچ از رو نصب شود باید قبل از عملیات رنگ کاری بر روی نمای فریم به تعداد کافی بصورت پرسی جای پیچ ایجاد شود. با توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. از دریچه بازدید داکت اسپلیت برای بازدید، تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت استفاده میشود. همانطور که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بر می آید ساختار داخلی درب دارای شیارهای گریلی در طول های ۹ و ۱۸ سانتی متر می باشد. اگر دستگاه داکت اسپلیت مورد نظر نیازمند هوای بیشتری در محفظه خود باشد، لازم است از دریچه بازدید داکت اسپلیت با درب مشبک استفاده شود. این دریچه ها به خاطر تردد هوای زیاد از درب مشبک، بهترین گزینه در این موارد می باشد.

کانال کشی داکت اسپلیت پلی اورتان