دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی

دریچه کولر آلومینیومی تک رنگ بوده، اما دارای مقاومت و طول عمر بسیار زیادی است. هر یک از دریچه تنظیم هوای آلومینیومی میانگین 30 سال عمر مفید دارند. پس از تحقیقات و دریافت انتقادات و پیشنهادات، مدیر عامل شرکت تهران دما تصمیم بر این گرفت تا دریچه کولرهای این شرکت را با در بسته بندی ها مرتب به دست مشتریان برساند.

این دریچه‌ها دارای دمپر می‌باشد که امکان تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این دریچه می‌توان تنظیم پره‌های عمودی جلویی در جهت تغییر مسیر حرکت هوا دانست. همچنین خوب است بدانید یکی از امتیازاتی که دریچه کولرهای پلاستیکی از آنها برخوردارند قیمت مناسب آنها در مقایسه با سایر انواع دریچه کولر های عرضه شده به بازار است. علاوه بر این دریچه کولر پلاستیکی جزو آن دسته از محصولاتی است که طول عمر بالا و ماندگاری زیادی دارد.

ساخت دریچه کولر چگونه است؟

مدلهای بسیار زیادی از دریچه کولر در مجموعه سازه صنعت ساخته می شود که برخی از مدل ها با دمپر و برخی بدون دمپر میباشند که بسته به نیاز مشتری ساخته دریچه کولر می شوند. این دریچه اغلب اوقات بصورت سقفی نصب و استفاده میشود، ولی در موارد ویژه بصورت دیواری نیز قابل استفاده است. ابعاد این محصول بصورت کاملا اختیاری از سوی کارفرما اعلام و بدون محدودیت قابل ساخت و عرضه می باشد. نکته مهم در تولید این محصول این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود.

  • این نوع دریچه عمر بسیار زیادی دارد؛ زیرا در این محصول از ورق آلومینیوم استفاده شده است.
  • این شرکت با توجه به پیشنهادات و درخواست های مشتریانش اقدام به تولید محصولات ویژه نموده است.
  • با این وجود در سال‌های اخیر از چوب و پلاستیک نیز به عنوان مواد سازنده برای دریچه کولر استفاده می‌شود.
  • نکته مهم در تولید این محصول این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود.
  • دریچه کولر تاسیسات برای پوشش تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد.
دریچه گرد هوا محصولی برای انتقال هوای داکت یا کانال هوا از طرق انشعابات گرد به محیط می باشد. در واقع هم فریم و هم پره های این دریچه کولر از جنس ورق روغنی میباشد . در ساختمانها و ابنیه ی عمومی و مسکونی برای تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها یا هال و پذیرایی،از دریچه کولر استفاده میشود. دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد. پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته می شود.

آشنایی با انواع دریچه کولر آبی

دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی اما نکته مهم در این میان این است که تولید کننده دریچه کولر به انداره کافی تجربه و مهارت در تولید یک محصول با کیفیت را داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که از متریال و پروفیل های استاندارد و باکیفیت در ساخت محصول استفاده کند. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان قدیمی و شناخته شده در امر تولید و ارائه انواع دریچه و دمپر هوا در سطح ایران شناخته شده است. قیمت دریچه کولر اسلوت، از گرانترین نوع دریچه های کولری محسوب میشود.

در نتیجه محدودیتی برای ساخت دریچه کولر با ابعاد بالا وجود ندارد . این نوع دریچه عمر بسیار زیادی دارد؛ زیرا در این محصول از ورق آلومینیوم استفاده شده است. دریچه آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر است؛ چراکه آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات بوده و بهترین و با کیفیت ترین دریچه در بازار از این نوع دریچه است. یک اهرم درون دریچه کانال کولر قرار گرفته است که وظیفه حرکت پره‌ها را برعهده دارد. دریچه های کولر انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به دریچه های کولر آلومینیومی، دریچه های کولر فلزی، دریچه های کولر پلاستیکی و دریچه های کولر چوبی اشاره کرد.

تغییرات قیمت

در این مطلب به تفاوت های خرید دریچه کولر به صورت حضوری و غیر حضوری می پردازیم. در خرید دریچه کولر به صورت فیزیکی و حضوری مشتریان میبایست حتما به مراکز فروش دریچه کولر مراجعه نمایند. اما در هنگام خرید دریچه کولر به صورت اینترنتی نیازی به مراجعه ی حضوری نمی باشد.

پره های این محصول باریک می باشد، به همین دلیل زیبایی آن دو چندان شده است. هر یک از دریچه کولرها مزایای منحصر به فردی دارند که در بخش های بعدی توضیحاتی درباره ی هر کدام درج شده است. این مطالب به منظور سهولت مشتریان تهران دما در انتخاب محصول مورد نظرشان تهیه و ثبت شده است. علاوه بر اطلاعات متنی درج شده، انواع محصولات به صورت تصاویر واضح و با کیفت نیز جهت مشاهده ی همراه با جزئیات مشتریان درج شده است.

بهترین دریچه کولر در فصل زمستان دریچه کولرهای درپوش دار تهران دما می باشند. دریچه کولرهای درپوش دار تهران دما به نوعی طراحی شده اند که می توان در فصل های زمستان از نفوذ سرما به داخل محیط به صورت قطعی محافطت کرد. تهران دما برای مشتریانی که به زیبایی دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت می دهند، محصول ویژه ی دریچه کولر درپوش دار را معرفی می نماید. مشتریان می توانند هر رنگ دریچه ای را که نیاز دارند از تهران دما درخواست کنند. به دلیل استفاده نمودن متریال های با کیفیت در تولید محصولات،شرکت تهران دما دریچه کولرهای بسیار زیبا و شیکی را تولید و به بازار عرضه می نماید.