راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ

باید بدانید که فضای در نظر گرفته شده برای این محصول یک حافظه ۱ ترابایتی SSD و از نوع PCIe NVMe است. همچنین پردازنده لنوو لجیون 5 که در پایین معرفی شده است Ryzen 7 5800H است نه پردازنده Intel. قاب پشتی لپ تاپ، طرحی برش مانند داشته که یک سمت آن به صورت کامل با سوراخهایی که درون بخشی از آنها نور LED قرار دارد، پوشیده شده است. اما در نهایت، این تصمیم شماست که مهم است. دارای باتری هایی است که بسیار سریع شارژ خالی می کنند . این لپ تاپ ایسر دارای حافظه ی پرسرعت، حافظه ی اختصاصی برای پردازنده ی گرافیکی و رام 8 گیگابایتی است.

همواره برای خرید بهترین کامپیوتر و بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال 2022 باید در نظر داشته باشید که تمامی قطعات و سخت افزار بیشترین هماهنگی را با هم داشته باشند. لپ تاپ گیمینگ Alienware Area-51m شاید بهترین لپ تاپ گیمیگن برای کسانی است که نگرانی زیادی از بابت بودجه ندارند . لپ تاپ S533JQ گزینهای مناسب برای کسانی است که حمل و نقل زیادی دارند و صفحه نمایش بزرگ و بدنه مستحکم مورد نیاز آنهاست. امیدواریم مشاوره ای که در ادامه بهتون میدیم بتونه براتون مفید باشه. US53-C میتونه انتخاب بهتری باشه. برای دسترسی به لیست قیمت لپ تاپ HP باید از فیلترهای سمت راست برند HP را انتخاب کنید. اونها هم براحتی میتونند کار شما رو راه بیاندازی و یک راهکار برای کم کردن هزینه خرید لپ تاپ با نسل های قبلی هست. در این قسمت، نه تنها بهترین لپ تاپ های جهان ، بلکه بهترین برترین لپ تاپ های بازار ایران معرفی میشوند.

لنوو برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه ی این لپ تاپ از حافظه ی هیبریدی استفاده کرده است که برای برنامه نویسان و گیمر ها بسیار مفید است. سری لپ تاپ TUF Gaming از شرکت ایسوس یکی از بهترین سری لپ تاپهای مخصوص بازی اقتصادی است. این شرکت بهترین تولیدکننده کارت گرافیک در جهان هم محسوب میشود. با اینکه در بازهی قیمتی این لپتاپ، مدلهایی با کارت گرافیک سری ۳۰۰۰ هم به چشم میخورد، اما نباید از قدرت فوقالعادهی کارت ۱۶۶۰Ti غافل بشویم. از نظر ظاهری بدنه تمام فلزی با کیفیت ساخت بسیار بالا و همینطور طراحی چشم نواز و از نظر سیستم خنک کننده بهره برده از سیستم خنک کننده مناسب و مدرن کاربر را هر چه بیشتر برای خرید این محصول جذب می کند. از نظر کیفیت صفحه نمایش لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 صفحه نمایش IPS داره با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و گرافیکشم قوی تره (توی بازی و برنامه های گرافیکی سنگین این موارد به چشم میاد) البته هر دو لپ تاپ دارای کیفیت Full HD هستند.

آیا لپتاپ شما زاویه دید مناسبی پیدا میکند، اما انگشتهای شما به راحتی روی کیبورد قرار میگیرد؟ اما آیا واقعا انجام این کار میتواند بهسودشان باشد؟ سرچ، تماشای فیلم و تدوین صدا از کارایی که انجام میدم. این لپ تاپ لنوو دارای 16 گیگابایت رام در کنار پردازنده ی نسل ده Core i7 است که سرعت آن را به شدت افزایش داده است. اما اگر به انرژی بیشتری احتیاج دارید ، میتوان آن را با یک پردازنده 8 هستهای Intel Core i9 و AMD Radeon Pro 5500M GPU با گرافیک 8 گیگابایتی DDR6 و 64 گیگابایت رم و حافظه 8TB SSD پیکربندی کرد. پیشنهاد ما بهطور جدی برای شما این است که در محدودهی قیمتی 35 میلیون تومانی، بهسراغ دستگاه دیگری جز مک بوک ایر M1 نروید؛ اما اگر ترجیح شما برای مصرفتان این است که با پرداخت این مبلغ، لپ تاپ ویندوزی داشته باشید، لپ تاپ 14 اینچی ذنبوک مدل UM425 با پردازندهی قدرتمند RIZEN 5 4500U، رم 16 گیگابایتی، 512 گیگابایت SSD و باتری حجیم 67 واتساعتی، یکی از بهترین گزینههای ویندوزی برایتان خواهد بود.

دارای باتری هایی است که بسیار سریع شارژ خالی می کنند .

میتوان گفت امروزه برای هر کاربری یک موس مناسب طراحی شده و در بازار موجود است، اما نیاز شما چیست و چه موسی را باید انتخاب کنید؟ در ابتدا باید گفت که به صورت پیش فرض سرعت موسهای سیمدار بیشتر از موسهای بیسیم است و این خود برای گیمرها یک فاکتور اساسی محسوب میشود ولی علاوه بر سرعت، دقت موسهای سیم دار نیز بیشتر است که این هم برای خیلی از کاربرها نکته مهمی است اما از نظر راحتی کاربر و در خیلی از موارد اتصال دسترسی موسهای بی سیم از جایگاه بسیار مناسبتری برخوردارند و همین که روی میز کامپیوتر شما با چندین سیم اشغال نمیشود و برای اتصال به دستگاههای دیگر با مشکلی شما را روبرو نمیکند، ممکن است هر کسی را تشویق به خرید این مدل موسها بکند، در کل انتخاب یک موس بیسیم یا با سیم به کاربری شما بستگی دارد که چه کاری را با آن انجام میدهید.

بهره گیری از صفحه نمایش 14 اینچی QHD، حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده نسل ششمی چهار هسته ای Core i7 اینتل و تراشه گرافیکی GeForce GTX 1060 انویدیا اکوسیستم پرقدرتی را به وجود می آورد. بله لپ تاپ Lenovo IdeaPad gaming 3-15IHU6 / Core i5 11300H / 8GB / 512GB SSD / 4GB GeForce GTX 1650 یکی از بهترین گزینه ها در بازه 20 تا 25 میلیون تومان هست. قربان، بنده قصد خرید لپ تاپ asus tuf gaming f17 fx706he-211.tm17 رو دارم. به نظر شما با توجه به گفته های بنده توی این رنج قیمت و این مشخصات بهترین لپتاپی که میتونم تهیه کنم چیه؟ بنده قصد خرید یک لپتاپ توی بازه ی قیمتی حداکثر تا سقف 31 میلیون تومان دارم و همینطور هم قصد برنامه نویسی و همینطور بازی کردن و گیمینگ و ادیت ویدیو و عکس با استفاده از برنامه های فوتوشاپ و پریمیر دارم. این نرخ نوسازی باعث میشود محتوا بسیار روان به نمایش دربیاید و شما از مشاهده محتوا و بازی کردن لذت ببرید.

این لپ تاپ با تنوع سخت افزاری بالایی در بازار حضور دارد. مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی دارد و میتونه یک گزینه مناسب برای گیمینگ و طراحی باشه. هر سه لپ تاپ هم گزینه های خوبی با توجه به نیازتون هست. ما در این مطلب بهترین لپ تاپ های تا 40 میلیون را برای هر کاربری از مهندسی گرفته تا دانشجویی، برنامه نویسی، معماری، کارهای گرافیکی و حتی گیمینگ به شما معرفی میکنیم. اما آیا میدانید در صورت نیاز به لپتاپ برای کارهای گرافیکی باید کدام مدل از لپتاپ های ایسوس را انتخاب کنید؟ آیا شما خرید این لپتاپ رو پیشنهاد میکنید؟ شما کدوم رو توصیه میکنید؟ با سلام و خسته نباشید خدمت شما. با تشکر از لطف و زحمات فراوان شما و خسته نباشید بسیار. سلام خسته نباشید ببخشید میخواست بدونم لپتاپ dell g3 3590 به نظر شما از نظر سخت افزار و عملکرد ارزش خرید داره یا نه؟

3. با توجه به بودجه تون و مشخصات این لپ تاپ، بله میتونه یک گزینه مناسب برای گیم باشه. حداقل انتظاراتی هم که از سیستم دارم رم 8 گیگابایت DDR4 قابل ارتقا تا 16 گیگابایت، سی پی یو core i5 یا بهتر core i7، حافظه 1 ترابایت، کارت گرافیک 4 گیگابایت، حافظه کش 8 مگابایت به بالا، و 3 درگاه USB باشه. قدرتمندترین نسخهی این لپ تاپ از پردازنده نسل نهمی Core i9 اینتل بهره میبرد و حداکثر دارای ۱ ترابایت حافظه SSD و گرافیک Quadro T2000 انویدیا ۴ گیگابایتی است. گرافیک بالا و حرکات نرم تر. گرافیک RTX 3060 در حال حاضر یک گزینه میانرده مناسب برای اجرای اکثر بازیها در تنظیمات بالا است. با توجه به اینکه کاربرد اصلی تون کارهای گرافیکی هست هم به پردازنده و هم گرافیک قوی نیاز دارید. اما بخاطر اینکه لپتاپم خیلی قدیمی شده و جوابگو نیست میخوام یه لپتاپ که برای کارهای گرافیکی مخصوصا تدوین فیلم، موشن گرافی و فتوشاپ بهترین باشه رو بهم پیشنهاد بدین.

بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون

صفحه نمایش 17.3 اینچی 120هرتز، کیبورد ساخت Steelseries و خنک کننده قدرتمند این لپ تاپ را به یکی از بهترینها در رده خود تبدیل میکند. پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند، حافظه رم و حافظه داخلی بالا، حافظه اختصاصی مجزای گرافیکی و سیستم خنک کننده همگی نوید قیمت بالای لپ تاپ گیمینگ را میدهند. در واقع نقش یک نگه دارنده و پایه را هم ایفا میکند، اما فنهایی داخل آن قرار گرفته که باعث خنک شدن لپتاپ میشود. ۴ هسته سخت افزاری در کنار ۸ رشته فرعی با فرکانس پایه ۱.۶ که تحت پردازش سنگین به ۳.۴ گیگاهرتز افزایش پیدا میکند. اولویتی که در ادامه مینویسیم نظر شخضی منه. 3. من لپتاپ رو برای گیم میخوام و بعد از کلی گشتن این رو پیدا کردم که برابر بودجه منه. با اینکه این کارت گرافیک نسبت به سری ۳۰۰۰ انویدیا قدیمیتر است، اما ریزر از قویترین کارت Ti که اختصاصا برای این لپتاپ اورکلاک شده استفاده کرده است تا بتواند از پس اجرای بازیهای روز دنیا بر بیاید.

نظر شما در مورد این لپتاپهای گیمینگ چیست؟ استفاده از پردازنده اینتل و AMD به درخواست کاربر سبب خواهد شد تا شما در هنگام خرید محصول امکان تعیین نمودن سخت افزار آنرا داشته باشید که در مدل های مختلفی میتوانید به این لپ تاپ خوب دسترسی داشته باشید. تعادل در کلیدهای آن و فیدبک تهیه شده، رعایت شده است و میتوانید مشاهده کنید که نه خیلی نرم بوده و نه خیلی در برابر کلیک مقاوم است. بهترین لپ تاپ ارزان قیمت بازار مدل ایسوس E410MA است که یک لپتاپ با قدرت و کیفیت متوسط و البته وزن بسیار سبک شناخته میشود.

اما ایسوس یک مدل مستقل نیز از این دستگاه عرضه کرده که مجهز به پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti است. که نشان از قدرت و سرعت پردازش بالای این لپ تاپ اچ پی دارد. ویووبوک S14در مقایسه با M570 بدنهای بهمراتب باریکتر، سبکتر و کوچکتر دارد. لنوو از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل برای این محصول استفاده کره که کیفیت مناسبی برای فعالیتهای روزانه و حتی فعالیتهای حرفهایتر به حساب میآید. 1. این لپ تاپ مشخصات خوبی داره به ویژه گرافکیش که برای شما که میخواین گیمر هستید عالیه. هر سه لپ تاپ با توجه به قیمت هاشون مشخصات خوبی دارند. هر دو برند یعنی ایسوس (سری TUF و ROX) و MSI برای گیمرها لپ تاپ های فوق العاده ای دارند.

US53-C میتونه انتخاب بهتری باشه.

منتها دقت کنید این لپ تاپ حافظه گرافیکی مجزا ندارد. پنلهای IPS و VA هم در ابتدا تاخیر بالایی داشتند و در حرکات سریع باعث ایجاد دنباله در اشیای متحرک یا اثر Ghosting میشدند، اما امروزه کمتر مدلی را میتوان یافت که دارای این عارضه باشد و زمان تاخیر مناسبی نداشته باشد.برای استفادههای گیمینگ هم بهتر است خرید دستگاههای دارای پنل 4K را فراموش کنید. لپ تاپ مک بوک ایر اپل دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی است. اگه همه مشخصات یکی است اینجا انتخاب کمی سلیقه ای میشود. اگه مشخصات کاملا برابر باشند به ترتیب ایسوس، لنوو و ایسر انتخاب من هست.

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

نمایشگرهایی با نرخ نوسازی زیاد، پردازندههای پرچمدار، رم سریع با حافظهی زیاد، حافظههای SSD، پردازندههای گرافیکی قدرتمند و کیبوردهای رنگارنگ بخشی از مواردی است که با سرمایهگذاری روی لپتاپ گیمینگ ردهبالا به دست میآورید. پس اگه به دنبال لپ تاپ های گیم یا مخصوص برنامه نویسی هستید به سراغ مطالب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » و « بهترین لپ تاپ ها برای کارها گرافیکی » برید و در بین بهترین لپ تاپ ها، گزینه ی مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنید. اما اگه بصوت تخصصی کارهای گرافیکی انجام میدین بویژه گرافیکی های 3بعدی بهتره از لپ تاپی با حافظه گرافیکی مجزا تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲

پیشاپیش از راهنمایی جنابعالی متشکرم. ممنون از راهنمایی خوبتون برای نصب برنامه فتوشاپ ورد و… وقتی به کیسهای گیمینگ نگاه میکنیم تعداد زیادی فن با قطرهای نسبتا زیاد مشاهده میکنیم و برخی تاورها نیز از سیستم کولینگ Open Loop استفاده میکنند اما یکی از مهمترین اجزای سیستم کولینگ همان کولری است که بر روی پردازنده نصب میشود که معمولاً به واسطه هیت سینک بزرگ حجم زیادی دارد. البته این به معنی نیست که پردازنده های نسل های قبلی خوب نیستند. البته در شرایط کرونا و به دلیل کاهش عرضه، قیمت ها ثابت نیستند و نوسان دارند.

لپ تاپ 2020 لنوو یکی از به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده تا نیاز های هر دانشجویی را در هر رشته ای به راحتی برطرف کند. با توجه به حافظه ی مجزا برای کارت گرافیک، این لپ تاپ 2020 لنوو برای کارهای گرافیکی نیز بسیار مناسب است. سیستم خنک کننده: گرمای تولید شده در اثر پردازش در لپ تاپ، قاتل سخت افزار است که این گرما در لپ تاپهای گیمینگ به دلیل پردازش بالای گرافیکی بیشتر است بنابراین این لپ تاپها مجهز به سیستمهای خنک کننده با چندین فن ویژه پر سرعت و کارآمد هستند. مثلا ذیل چند تا از پرسش ها دیدم مکرراً ایسوس تاف رو پیشنهاد دادید که نسل ده ولی لنوو تو همون قیمت نسل یازده رو داره بهترین لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲ ؟ تا در اسرع وقت بهترین راهنمایی رو در اختیار شما بذاریم و چند گزینه ی خوب رو به شما پیشنهاد بدیم. جناب سمامی خیلی خیلی متشکرم از راهنمایی های مفیدتون.