صرافی کوینکس به جهت بهروزرسانی فردا از دسترس خارج میشود -ایران ارز دیجیتال

سایت کوینکس مانند اکثر صرافی ها بصورت کاملا امن برنامه نویسی شده است و هیچکس نمیتواند این سایت را هک کند . مگراینکه ۱۰ درصد دیگر را خود شما سهل انگاری کنید . احتمال دارد نقدینگی جفت ارزهای دیگر در قیاس با جفت ارزهای Tether کمتر باشد. مزیت هایی همچون احرازهویت آسان ، رابط کاربری چشم نواز ، عرضه و تقاضای بالا که باعث بالارفتن حجم معاملاتی میشود ، تعداد بالای ارزهای دیجیتال(حدود تقریبا ۲۳۳ رمز ارز یا بیشتر ) ، ابزارهای بسیار حرفه ای برای رسم و تحلیل ، نمودارهای دقیق ، کارمزد بسیار پایین ، برداشت سریع و ۲۴ ساعته ، به دور از تحریم ، سرعت بالای پلتفرم و … البته دسترسی نرم افزار را روی مجاز است یا Allow بزنید . Fill or Kill: یعنی کل سفارشی که گذاشتیم یکجا خریداری یا فروخته بشه یا اصلا انجام نشه. یعنی دو نکته مثبت و یک نکته منفی .

همانطور که دیدید ضریب X در جفت ارزها نشان دهنده ضریبی است که می توانید وام گیری را انجام دهید. که تعدادی دیگر در این بخش ، گفته خواهد شد . در این بخش به ترتیب از بالا به پایین میزان امنیت (password strength) حساب شما، در صورت تنظیم استفاده از Authenticator (برای ورود شما کد یک مصرف تولید میکند) اطلاعات آن، اطلاعات شماره بازیابی اکانت شما و در نهایت گزینه ای برای تعیین الگوی پترن داخلی برای خود گوشی (Gesture Password) در اختیار شما گذاشته شده است. استاپ – قیمت دلخواه: با انتخاب این گزینه، میتوانید نقطه ورود، استاپ لاس و تیک پرافیت را به صورت دستی تنظیم کنید. همانطور که می دانید کوینکس یک اپلیکیشن هم دارد شما به جای اینکه وارد سایت بشوید می توانید این اپلیکیشن را از پلی استور و یا گوگل پلی نصب کنید و بعد نصب برنامه می توانید از این کوینکس استفاده کنید.

میتوانید صبر کنید و بعد ۳۰ ثانیه کد دیگری برای شما خواهد ساخت . تغییر میکند که یعنی شما در مرحله بررسی توسط کارشناسان هستید و سپس در ۲۴ ساعت ایمیلی برای شما فرستاده میشود که به شما اطلاع داده میشود که آیا تأیید شدهاید یا خیر. در مرحله TOTP ، شما با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator که یک اپلیکیشن رمزساز چنددقیقه ای است ، وارد حساب کاربری شوید . در بخش ۱، آدرس ایمیل مدنظر خود برای کار با این صرافی را وارد کرده و در بخش ۲، رمز عبور ورود به حساب کاربری خود در صرافی را وارد کنید.

البته دسترسی نرم افزار را روی مجاز است یا Allow بزنید .

یکی از بسترهای بینالمللی و محبوب سالهای گذشته، صرافی کوینکس معرفی کامل صرافی کوینکس coinex است. کارمزد معاملات نیز یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین یک صرافی خوب است. اولین و مهمترین مزیت این توکن، کاهش مبلغ کارمزدها است. این بخش ، برای بسیاری از کاربران ایرانی کار نمیکند . این صرافی، سیستم های معاملاتی اختصاصی برای کاربران خود در نظر گرفته است. این سیستم یک سیستم مبادلاتی بسیار امن، پایدار و کارآمد را برای کاربران در سرتاسر جهان ایجاد کرده و افراد مختلف در بستر کوینکس میتوانند اقدام به خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال نمایند. هر کاربری با هر سطح از اطلاعات پایه ای می تواند در این پلتفرم ترید کند. صرافی کوینکس رابط کاربری آسانی دارد و همین باعث شده خیلی از تریدرهای ایرانی به این اکسچنج مهاجرت کنند و دلیل اصلی مهاجرت ما ایرانیها به کوینکس چیزی نمیتونه باشد جز آزاد بودن در ترید و به دور از تحریمها که میتوانیم در آن با خیالی راحت و با تعداد سکه های بیشتری ترید کنیم.

همچنین پسوردی که میتوانید برای سایت انتخاب کنید باید حاوی کاراکترها و اعداد مختلف و بیش از ۶ کاراکتر باشد که این خود ، فرآیند جلوگیری از هک حساب شما را انجام میدهد . حال به منظور افزایش امنیت حساب کاربری، در صفحه باز شده نشانگر ماوس را بر روی گزینه Account نگه داشته تا پنل مربوط به آن باز شود و در این پنل گزینه Account Settings را انتخاب کنید. چرا که این سایت خداروشکر با آغوش باز ایرانی ها را میپذیرد . و در فیلد آخر ، کد رفرال یا عضوگیری فرد دیگری را برای بدست آوردن امتیازات برای آن فرد ، میتوانید وارد کنید . در بخش Mining میتوانید ارز های بخصوصی را با روش های متفاوتی که خود صرافی به شما پیشنهاد میکند دست به استخراج و درآمد زدایی با کارهایی همچون استیک کردن توکن های خود در این پلتفرم بکنید. معامله گران این پلتفرم همچنین میتوانند در شتابدهنده شرکت کنند و مشروط بر اینکه به خوبی پیش برود، با مشارکت نیز بخشی از سود پروژه را دریافت کنند.