قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد

قیمت دریچه بازدید تاسیسات پلاد

سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید فنکویل شیاردار نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع دریچه بازدید قابل پوشش است. دریچه بازدید فنکویل شیاردار را هم می‌توان به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. برای بازدید دستگاههای فنکویل که نیاز به مکش هوا از طریق درب دریچه بازدید فنکویل دارند، دریچه بازدید فنکویل پرّه Zرا می‌توان معرفی کرد.

  • دریچه بازدید تأسیسات آب و فاضلاب برای دسترسی جهت رفع گرفتگی لوله‌ها، زانوها، سیفون‌ها و اتصالات آب و فاضلاب استفاده می­شود.
  • دربِ دریچه بازدید فن کویل ساده لولایی به وسیله لولا به قسمتِ فریم متصل می گردد و به وسیله قفل زیمنسی، درب ، باز و بسته می‌گردد، اما در مدلِ وزنه ای درب به صورت کامل از فریم جدا شده و بعداز مراحلِ بازدید و تعمیرِ فن کویل در محلِ نشیمنِ خود جانمایی می‌شود.
  • این نوع دیوارها و سقف های بنایی سنتی به صورت غیر اصولی ساخته شده اند و دسترسی به تاسیسات درون آنها بسیار مشکل است.
  • برای ایجاد و امکان راهی برای دسترسی به سیستم های تاسیساتی(برقی ، موتورخانه ای و…) از دربی به نام دریچه بازدید استفاده می شود.دریچه بازدید بنا به موقعیتِ محلِ بازدید می تواند دارای ابعاد و سایز متنوعی باشد.

تمامی سطوح این شیر بازرسی فن کویل با رنگ کوره ای الکترواستاتیک اندود شده و در محل مورد نظر قرار می گیرد .با استفاده از پیچ های مخفی یا پیچ های نما. در مناطقی که دریچه‌های مصرف هوا به صورت شیار طراحی و اجرا می‌شوند، برای هماهنگی بیشتر متناسب با دید فن کویل و دید دریچه‌های هواکش، از فن کویل خطی با طراحی شیار استفاده می‌شود. فن کویل با ورودی شیر شیار نصب شده بر روی آن مسئول مکش هوا به داخل فن کویل است.

انواع دریچه بازدید تاسیسات ساخت شرکت تهویه نو

جنس این دریچه ها باید در مقابل رطوبت مقاوم باشند از این رو آلومینیوم و پلاستیک بهترین گزینه برای ساخت این دریچه ها می باشند و سطح آن با رنگ کوره ای پوشیده میشود. ابعاد دریچه های پلاستیک (۱۵×۱۵ – ۲۰×۲۰ – ۲۵×۲۵ -۲۰×۳۰ – ۳۰×۳۰) می باشد. باید معروف باشد که کف فیزیک شیر بازرسی فن کویل را می توان با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داد . این مانکن شیر بازرسی مانند انواع مختلف شیر بازرسی فن کویل با استفاده از پیچ ها و پیچ های مخفی از نما وارد می شود. نکته قابل‌توجه در مورد خرید دریچه بازدید فن کویل این است که بدنه‌ی آن‌ها معمولاً با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده می‌شوند و برای نصب آن از پیچ‌های مخفی و پیچ‌های رونما استفاده می‌شود.

کاربرد دریچه بازدید تاسیسات

این دریچه­ها با چهار نوع متریال از قبیل آلومینیوم، آهنی، ام‌دی‌اف و پلاستیک تولید می­شود و انواع مختلفی دارد. دریچه بازدید همانگونه که از نام آن مشخص است، دریچه هایی هستند که به عنوان درب ورودی فضا یا بخشی در ساختمان ها تعبیه می شوند تا بر حسب نیاز یا در شرایط اضطراری بتوان از آنها استفاده نمود. نام دیگر این دریچه ها، دریچه های دسترسی می باشد زیرا می توان از آنها برای دسترسی سریع و راحت به بخش های خاصی استفاده نمود.

از مهم‌ترین قابلیت‌های آن‌ها قابلیت نصب یک فیلتراسیون روی دریچه می‌باشد که از ورود گردوغبار و آلودگی به محیط جلوگیری می‌کند. این مسئله برای ساختمان‌هایی با کاربری‌های استریلاسیون مثل مراکز بهداشتی و درمانی، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه‌های تولیدی مواد غذایی و دارویی بسیار بااهمیت است. در همین مرحله باید جای پیچها روی فریم دریچه بازدید فن کویل تعبیه شود، زیرا پس از عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید فن کویل دچار صدمه و خراش نگردد.