قیمت شارژ کارتریج، تخمین هزینه شارژ کارتریج در سال ۱۴۰۱ سنجاق

مجموعه اداریم مفتخر است که علاوه بر فروش کالا، در زمینه خدمات پس از فروش نظیر تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج لیزری ، شارژ کارتریج لیزری رنگی ،تعمیر فکس نیز به شما خدمت رسانی شارژ کارتریج تجریش می کند. طبیعی است که با افزایش کیفیت، قیمت پودر شارژ کارتریج و قیمت جوهر پرینترهای لیزری افزایش پیدا می کند. به این ترتیب و با توجه به بودجه معمولا رنگ‌ های بی‌کیفیت به هد کارتریج آسیب می ‌زنند و در چاپ هم تفاوت فاحش آنها با جوهر و رنگ با کیفیت یا اوریجینال، به راحتی قابل مشاهده است. طبیعتا قیمت پودر شارژ کارتریج بی کیفیت پایین تر از نوع حرفه ای و مناسب آن است. در پرینترهای جوهری هر کارتریج چیزی حدد 150 برگه را چاپ می کند. هزینه ای که شما بابت شارژ کارتریج صرف می کنید بین یک سوم تا یک چهارم قیمت یک کارتریج اصلی می باشد.

  • زیرا ممکن است متخصص با باز کردن دستگاه متوجه شود که سایر قطعات نیز دچار مشکل هستند و مجبور به تعمیر یا تعویض آن قطعات شود.
  • هر کارتریجی تونر مخصوص به خود را دارد، بنابراین در انتخاب آن دقت کرده و تونری انتخاب کنید که با پرینتر شما سازگاری داشته باشد.
  • لازم است بدانید، نیروی مذکور سابقه فعالیت بیش از 10 ساله در بازار ماشین های اداری را داشته و جزو برترین تعمیرکاران پرینتر در سطح تهران می باشد.
  • هر چه نسبت به این کار سریع تر اقدام کنید شانس شارژ مجدد کارتریج برای شما بیشتر است.
  • در کمتر از 30 دقیقه یکی از تکنسین های “اداریز کالا” به شما معرفی و بعد از تائیدتان در سریع ترین زمان ممکن، در محل شما حاضر خواهد بود.
کافیست درخواست خود را در سامانه آچارباز ثبت کنید تا در کمترین زمان، کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و با هزینه بسیار مناسب و همچنین تونرهای با کیفیت، انواع کارتریج لیزری شما را در محل، شارژ و تعمیر کنند. بیشتر مصرف کنندگان پرینتر های جوهر افشان به دلیل قیمت بالا کارتیج های جوهر افشان ترجیح می دهند که کارتریج خود را شارژ کنند . نکته مهم در شارژ کارتریج جوهر افشان این است که سعی کنید قبل از این که جوهر کارتریج شما کاملا تمام شود اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . اگر جوهر کارتریج شما تمام شود یا کارتریج شما خشک شود ممکن است که کارتریج شما امکان شارژ نداشته باشد . پس زمانی که احساس کردید جوهر کارتریج پرینترتان رو به اتمام هست سریعا اقدام به شارژ کارتریج خود نمایید . بله، از پرتکرارترین درخواست های ثبت شده شارژ کارتریج، شارژ کارتریج لیزری رنگی است.

شما می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی ها و استعلام قیمت خود را گرفته و کارتریج را با پست، پیک، تیپاکس و باربری برای ما از هر کجای ایران ارسال نمایید. کارتریج ها از بدنه پلاستیکی و مواد شیمیایی تونر یا جوهر تولید می شوند و وارد شدن این مواد به طبیعت باعث آسیب به آن می شود. پس شارژ یا سرویس و یازیابی یک کارتریج به غیر از حذف هزینه بیشتر، برای طبیعت نیز بهتر است. همانند خودرو و موتور سیکلت، وقتی از قطعات مصرفی با کیفیت استفاده شود، مشکلی برای سایر قطعات پیش نخواهد آمد و موتور آن بخوبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

در ادامه باید کارتریجی را که با نوار نمناک بسته بندی شده است را درون نایلون قرار داده و زیپ نایلون را ببندید. شاید سوال این قسمت شما این باشد که چرا نوار باید خیس باشد؟ این موضوع به دلیل مرطوب نگه داشتن کارتریج و جلوگیری از خشک شدگی قرار داده می شود. اگر میشه یه پیگیری کنید ما کارمون خیلی مهم هستش و نیاز به کارتریج داریم . بنده به عنوان مدیر it و اداری کرمان موتور، از شرکت هفت آسمان بابت تامین ماشین های اداری و کامپوتر ها بسیار رضایت دارم . بله ، پرینتر به صورت کامل تعمیر و در حضور مشتریان عزیز تست میشود .

شما می توانید برای تخلیه کامل بطری در داخل کارتریج آن را بچرخانید. کارتریج را با دقت تکان دهید و یا بر روی یک سطح به آن ضربه بزنید تا به پخش تونر در داخل کارتریج کمک کند. بعد از آنکه کار تمام شد و بطری خالی را جدا کردید باید نواحی اطراف حفره را کاملا تمیز کنید تا بتوانید توسط یک چسب نواری به خوبی کارتریج را مهر و موم کنید. کارتریج های تونر HP17 فاقد دریچه ای هستند که برای شارژ مجدد مناسب باشند و جدا سازی آن نیز وقت گیر و دشوار است. بنابراین توصیه می کنیم که از یک ابزار برای ایجاد سوراخ استفاده کنید. با استفاده از یک هویه نیز می توان این کار را انجام داد اما ممکن است یک سوراخ غیر مسطح ایجاد شود.

قیمت شارژ کارتریج، تخمین هزینه شارژ کارتریج در سال ۱۴۰۱ سنجاق پرینترهایی هم که قدیمی هستند و نمایشگر ندارند با بروز علائمی مانند چاپ کم رنگ صفحات و کاهش کیفیت چاپ به کاربر نشان می‌دهند که پرینتر به شارژ کارتریج نیاز دارد. از نظر برخی کاربران شارژ کارتریج قیمت بالایی دارد در نتیجه تمایل دارند خودشان شارژ کارتریج رنگی لیزری ، سیاه و سفید یا حتی تعمیر کارتریج جوهر افشان را انجام بدهند. به همین دلیل به دنبال منبعی درست برای آموزش شارژ کارتریج پرینتر هستند.

هم‌چنین یک پیچ‌گوشتی چهارسو، کاغذ روزنامه یا هر برگه باطله دیگر، یک ابزار لبه دار و یک پارچه نرم و لطیف مورد نیاز است. برخی از کاربران می خواهند بدانند که چرا کارتریج پس از شارژ صدا می دهد. معمولا یا مواد مصرفی تمام شده و یا مگنت کارتریج با بلید در تماس است. توصیه می کنیم به محض اینکه کیفیت چاپ شروع به افت کرد ، کارتریج را دوباره شارژ کنید. ادامه چاپ با یک کارتریج که در حال تمام شدن است به آن آسیب می رساند و احتمال پر شدن مجدد آن را کاهش می دهد. ممکن است هزینه فقط مربوط به شارژ و اجرت باشد یا علاوه بر این موارد قطعه هم نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

در صورت مشاهده این قبیل مشکلات، فورا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید و از او بخواهید که هرچه سریع تر آن ها را برطرف کند. اگر کار با دقت و مهارت کافی انجام شود، تعداد این خطاها به حداقل ممکن می رسد. البته این مشکلات همیشگی نیستند و در برخی مواقع ایجاد می شوند و جای نگرانی ندارند.