مینی لپ تاپ فوجیتسو ، فروشگاه ملکان | behtarin-laptop

همان طور که گفتیم، شما برای شناختن و خرید بهترین مینی لپ تاپ های 2022 باید عوامل متفاوتی را در نظر بگیرید. برای مثال، لپ‌تاپ مناسب برای یک دانشجو با یک مهندس کاملاً متفاوت است. از سوی دیگر، اگر شما لپ‌تاپ را برای کارهای گرافیکی می‌خواهید هم باید به نکات دیگری توجه داشته باشید. توجه به این عوامل می‌تواند به شما کمک کند که تا سال‌های آینده نیز از لپ‌تاپ کنونی خود استفاده کنید. پس بادقت به این موارد توجه کرده و بسته به نیاز خود، بهترین لپ‌تاپ را خریداری نمایید.

این محصول دارای دو هسته حقیقی بوده که امکان فعالیت‌های روزمره را برای کاربران نیمه حرفه‌ای فراهم بهترین لپ تاپ ها برای رندرینگ آورده است. این مینی لپ‌تاپ دارای 4 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی است. بنابراین اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که اهل آرشیو فیلم، عکس و موسیقی هستند،‌ این لپ‌تاپ به تنهایی، نمی‌تواند فایل‌های شما را ذخیره سازی کند و در کنار آن بدون شک نیاز به یک هارد اکسترنال خواهید داشت. کارت گرافیک این مینی لپ‌تاپ Intel UHD 600 با حجم 2 گیگابایت به صورت اشتراکی است. ما در اینجا، لیستی از بهترین مینی لپ‌تاپ‌های موجود در بازار را برای تمام قشرهای جامعه ارائه کرده‌ایم. شما می‌توانید از این لپ‌تاپ‌ها به‌جای تبلت نیز استفاده کنید و آن‌ها را به هرجایی که می‌خواهید با خود ببرید.

لپ تاپ لنوو مدل اس 4536 مینی سیمکارتخور

مینی لپ تاپ سامسونگ کروم‌بوک پلاس وی 2، علاوه بر اینکه یکی از بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022 به شمار می‌آید، به عنوان یکی از زیباترین مینی لپ تاپ‌های این سال نیز شناخته می‌شود. طراحی خاص سامسونگ باعث شده تا محصول جدیدش یکی از محبوب‌ترین مینی لپ تاپ‌های بازار شود. قابل ذکر است که این محصول جزو لپ تاپ‌های کروم‌بوک نیز شناخته می‌شود. صفحه نمایش مینی لپ تاپ Microsoft Surface Go 3، 10.5 اینچ است و کیفیت تصویر فول اچ دی را ارائه می‌کند که برای یک مینی لپ تاپ ارزان و اقتصادی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این نمایشگر نرخ نوسازی مناسب 60 هرتز دارد و مانند اکثر برندهای تولیدکننده لپ تاپ و مینی لپ تاپ، مایکروسافت نیز سرفیس گو ۳ را با کانفیگ‌های متنوعی عرضه می‌کند.

معرفی بررسی سرفیس پرو 8 آخرین شاهکار مایکروسافت

به طور کلی اگر برای انجام کارهای روزمره و یا اداری و تایپ و ادیت فایل‌ها به دنبال بهترین مینی لپ تاپ در سال ۱۴۰۱ هستید و نمی‌خواهید چندان برای خرید آن هزینه کنید،‌یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها همین لپتاپ برند ایسوس است. یکی از بهترین مینی لپ تاپ های 2022 با قیمتی مناسب، بهترین تناسب از ویژگی‌ها و قیمت را به شما ارائه می‌دهد. البته نمی‌توانید با این لپ تاپ بازی‌های دلخواهتان را اجرا کنید یا به کار ادیت حرفه‌ای ویدیو بپردازید.

  • به دلیل اندازه کوچک‌تر مینی لپ تاپ‌ها، کیبورد این دستگاه‌ها نیز متفاوت ساخته می‌شود.
  • این دقیقا یکی از مزیت های خرید انلاین می باشد که باید در نظر داشته باشید.
  • یکی ویژگی های بارز این مدل از مینی لپ تاپ لنوو لمسی بودن آن می باشد که می تواند برای شما راحتی و آسایش حین کار را فراهم آورده و به شما کمک های بسیاری نماید.
  • از این رو می توانید روی این لپ تاپ برای طراحی، تماشای فیلم و … حساب ویژه ای کنید.
  • آیا به یک لپ تاپ ساده نیاز دارید و یا می‌خواهید لپ تاپ شما به تبلت تبدیل شود؟ لپ تاپ‌هایی که صفحه کلید آن‌ها جدا شده و به تبلت تبدیل می‌شود گزینه مناسبی برای افرادی است که به طور دائم دستگاه خود را حمل می‌کنند.
مینی لپ تاپ فوجیتسو ، فروشگاه ملکان | behtarin-laptop