پادکست فارسی پادکست فارسی چنل‌بی | mey

پادکست فارسی پادکست فارسی چنل‌بی | mey

اگر اهل دنبال کردن اخبار و اتفاقات گوناگون در دنیای دور و اطراف جهان هستی می‌باشید پادکست دایجست انتخاب مناسبی برای شماست. این پادکست با مدیریت صنم حقیقی به بررسی اتفاقاتی که در عرصه هنر رخ داده است می‌پردازد. در این پادکست راجع به اتفاقاتی که باعث تغییر در دنیای هنر شده‌اند، صحبت می‌شود. اتفاقاتی که به دادگاه کشیده شده، باعث قانون گذاری خاصی شده و یا افراد سیاسی را درگیر کرده است.

  • طوریکه داره تبدیل به اسامیِ دخترانه_پسرانه می شه و مطمئن باشید فقط پدر و مادر شما، اسم دختر خانمشون رو متین نذاشتن.
  • در هر اپیزود از پادکست انسانک تجربیات ارزشمند حسام ایپچکی را نسبت به موضوعاتی نظیر جهان، خود و باورها خواهید شنید.
  • شاید اسم آن کمی سخت باشد اما محتوای پادکست به دشواری نامش نیست، در این پادکست فرزین رنجبر به سادگی به دلیل بسیاری از احساسات ما می‌‌پردازد و علت هر یک از احساسات ما را به خوبی و درستی بیان می‌‌کند.
  • وقتی عاشق کارت نباشی، یک ساعت که سهل است، حتی یک دقیقه و یک ثانیه هم یک عمر می‌گذرد.

فکر میکنم ارزش این کار امیر خادم بسیار زیاد است، زیرا ما را مشتاق به خواندن این گنجینه بزرگ ایرانی می‌‌کند. در ابتدا، سازنده پادکست آلبوم در قالب وبلاگ آلبوم‌های موسیقی را ارائه می‌کرد که حالا پس از پشت‌سرگذاشتن فرازونشیب‌های زیاد در قالب پادکست منتشرشان می‌کند. او می‌گوید فقط شنیدن موسیقی کافی نیست و باید بیشتر و بهتر موسیقی‌ای را که گوش می‌کنیم یا دوست داریم بشناسیم. اما اینبار خلاصه داستان‌هایی را می‌شنویم که در کتابخانه‌های مجازی قرار داده شده‌اند. بنابراین علاقمندان می‌توانند کتابی را که معرفی می‌شود از طریق این کتابخانه‌ها بشنوند. در هر قسمت از پادکست کتابچی آنت میناسیان خلاصه یکی از کتاب‌های خواندنی را برای مخاطب تعریف می‌کند، کتاب‌هایی مانند کوری، هیاهوی زمان، سیر عشق و عنوان دیگری از رمان‌های بی‌نظیر ادبیات جهان.

۲. پادکست رادیو راه

تا در حین انجام کارهای روزانه، رانندگی و سایر اوقات فراقت کتاب‌های موردعلاقه خود را بشنوید. همچنین می توانید برای کودکان کتاب‌های مخصوص خودشان را پخش کنید. در ادامه لیست پادکست معرفی کتاب را با شما به اشتراک می‌گذاریم. گاهی مخاطبان پادکست علاقه دارند داستان‌هایی جذاب و دلنشین به سبک داستان‌های قدیمی بشنوند، همان داستان‌های افسانه‌ای و سیر و سفر در سایر نقاط دنیا که در کودکی از زبان بزرگ‌ترها می‌شنیدیم. روایت‌هایی کهن به زبان عامیانه و لحنی دوستانه که شنیدنشان برای نوجوانان هم خالی از لطف نیست.

۸. پادکست رادیوآفساید

امیر آسودبخش در هر اپیزود از پادکست رخ، ما را با زندگی افرادی آشنا می‌‌کند که تاریخ‌ساز بودند و تغییراتی را در تاریخ ایران و جهان رقم زدند. در پادکست رخ به داستان زندگی افراد مختلف، از داریوش هخامنشی و رودکی و خیام گرفته تا گاندی، مارادونا و مریم میرزاخانی پرداخته شده است. سازندگان رادیو، دیو این پادکست را «مجله‌ای شنیداری» معرفی پادکست با حال برای معنای زندگی می‌کنند.

موسسات اختصاصی ترجمه فیلم، ویدیو و متن به دلیل دارا بودن تجربه و تکنیک های خاص، کار ترجمه را به خوبی را انجام می دهند. پس ترجمه هم یک مرحله ی جدا است که مترجمان و دوباره نرم افزار های مناسب میتوانند آن را برای شما به نتیجه برسانند. علاوه بر شنوتو، ناملیک هم از دیگر برنامه های بومی است که به طور اختصاصی برای پادکست های فارسی استفاده میشود و میتواند انتخاب شما باشد. قبل از دانلود این نرم افزار میتوانید به سایت ناملیک هم سر بزنید. فایل های صوتی که معمولا به صورت مرتبط با هم در اینترنت یا نرم افزار های مخصوص بارگذاری می کنند، پادکست میگویند.