پرچم ساحلی نما پرچم در خدمات چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی شما را با بهترین قیمت

تولید این مدل پرچم ها توسط مجموعه چاپ مهام در ابعاد و سایز های مختلفی برای شرکت ها جهت استفاده تبلیغاتی در ساحل انجام می شود. پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی بیشتر به صورت ایستاده به کمک یک پایه بلند در کنار ساحل قرار می گیرد. نظیر خرید پرچم ساحلی بادبانی داشته باشید و با نحوه چاپ و فروش این پرچم بیشتر آشنا شوید. پرچم های تبلیغاتی ساحلی در سایز و ابعاد مختلف جهت تبلیغ فعالیت شرکت ها در سواحل مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مشابه

پرچم ساحلی نما پرچم در خدمات چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی شما را با بهترین قیمت

جنس پرچم ساحلی نخی و نازک است و با توجه به شرایط جوی متغییر است و معمولا پارچه ای که برای ساخت پرچم ساحلی به کار می رود ، ژرسه است. فروش پرچم بادبانی با یک میله فلزی، کیف حمل جمع و جور و یک پایه محکم برای تنظیم کردن و بدون توجه به آب و هوا در دسترس است‌. شرکت چاپ پرچم بارنگ با چندین سال سابقه پر افتخار در زمینه چاپ پرچم در حال خدمات‌رسانی به ایران عزیز است و تا جای ممکن این کار را بصورت حرفه‌ای و با کیفیت بالا انجام می‌دهد. همانطور که اشاره شد ما طرح پرچم را آنقدر باید متنوع در نظر بگیریم که هر بیننده ای را مجذوب خود سازد . از دیگر طرح های جدید پرچم ها به چاپ پرچم قطره ای نیز اشاره میکنیم که طرحهایی بسیار زیبا و قیمتهایی مناسب دارد . پرچم های بادبانی یا همان ساحلی معمولا در فضاهای باز و یا محیط های داخلی بزرگ استفاده می شود.

اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ محصول، لوگو یا پیام شما فراهم پرچم ساحلی می آورد. برای اینکه بتواند از تبلیغات محیطی خود بیشرین استفاده را کنید پیشنهاد ما پرچم ساحلی هستش. جنس پارچه به کار رفته شده راشل است که چاپ آن به روش دیجیتال صورت می گیرد. جنس پایه استند پرچم ساحلی سامورایی فلز و آلیاژ خالص و وزن آن 8 کیلوگرم است همین امر باعث شده ایستایی خوبی داشته باشد. هر کسب و کاری برای آنکه بتواند پیشرفت کند لازم است تبلیغات انجام دهد.

  • کاربرد این پرچم ها در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی بسیار زیاد است و در ایران برای اولین بار به صورت آنلاین برای چاپ اختصاصی در حال عرضه می باشد.
  • معمولا در فروشگاه های مختلف، کارواش ها و یا در پیست های قایق رانی و اسکی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • با این‌حال، اگر مطمئن نیستید، نشان دادن شادی به عنوان نتیجه نهایی بر روی پرچم می‌تواند ارتباط مثبتی با برند شما ایجاد کند.
  • ⚡️استند نوعی سازه می باشد که انواع چاپ را با وضوح بیشتر و دید بازتر به نمایش می گذارد.
  • پایه فلزی در بادهای شدید (تا قدرت باد ۵) یا روی سطوح ناهموار مانند چمن یا شن ثابت می‌ماند.

وزن پرچم 1 کیلوگرم است که روی پایه استند با وزن 8 کیلو گرم نصب می شود. (توضیح اینکه به دلیل ایستایی بهتر پرچم در مقابل باد و … سعی بر این شده است تا از پایه ی سنگین استفاده شود). محبوبیت استند پرچمی ساحلی بادبانی به گونه ای است که می توانید در تبلیغات مشاغل اروپایی، آمریکایی، آسیای شرقی و غیره نیز آن را مشاهده کنید که به دلیل نوع دیزاین، قیمت و کارایی در سطح جهانی مخاطبان بسیار دارد.

این بدان معنی است که پلی استر دوام بالاتری نسبت به مواد استاندارد دارد. وقتی صحبت از کیفیت مواد می‌شود فقط بهترین‌ها را برای پرچم خود انتخاب کنید. پیشنهاد ما پلی استر ۱۱۰ گرم می‌باشد که از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده است و این ماده در برابر پارگی مقاوم است. پرچم ‌های بادبانی معمولاً در برابر اشعه ماوراء بنفش، باد و آب و هوا مقاوم هستند.

یا بادبانی کلیه امور چاپ و تبلیغات در مجموعه ایده برتر به شکل صحیح و سریع صورت می پذیرد. مرکز چاپ و تبلیغات ترسیم به واسطه تجربه کاربردی و بهره گیری از خدمات چاپ آنلاین می تواند انواع چاپ تبلیغاتی را سریع و بصورت چاپ ارزان دردسترس شماعزیزان قراردهد. استفاده از نوع پارچه مناسب برای پرچم‌های ساحلی (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) نقش زیادی در حفظ رنگ و افزایش طول عمر آن دارد.

پرچم بادبانی قطره ای، پارچه پلی استر، 3متری، (تکرو پشت نما 100%)

این پایه پایداری را افزایش می‌دهد (زیرا می‌توان آن را با آب یا ماسه پر کرد) اما برای استفاده در بادهای شدید مناسب نیست. در بادهای شدید با شدت ۵ توصیه می‌کنیم از پایه متقاطع L فلزی با شاخه‌های کف استفاده کنید تا پرچم‌های سفارشی خود را در جای خود ثابت کنید. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ارائه فوری همه پاسخ‌ها نیست اما مطمئن شوید که مواد مناسب را انتخاب می‌کنید.

در حال حاضر بارنگ تولید کننده انواع پرچم های بادبانی با بهترین کیفیت در ایران است. شما می توانید برای دریافت قیمت روی لیست قیمت انواع پرچم کلیک کنید. بارنگ بزرگترین تولید کننده و مرکز چاپ پرچم در ایران به شما این اطمینان را می دهد که همیشه کیفیت را سر لوحه کار خود قرار می دهد.

آن‌ها را می‌توان به راحتی شستشو کرد و در صورت نگهداری مناسب به مدت ۲ تا ۳ سال قابل استفاده است. نگاران بزرگترین مرکز استند های نمایشگاهی در کشور است که از سال 1377 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت نموده است. همچنین محصول جدید شرکت نگاران به نام غرفه سازی سبز، یک مجموعه استند با ویژگی‌های فوق‌العاده است، که نمونه‌های اجرا شده آن در نمایشگاه دائمی ما و در صفحه غرفه سازی چمدانیقابل مشاهده است.

طراحی و چاپ انواع پرچم های ایستاده تبلیغاتی را با نوژیک تجربه کنید. در کلیه مناسبت های رسمی و غیر رسمی تشریفاتی تدارکاتی داده میشود که در آن استفاده از پرچم یکی از اولویت های تدارکات محسوب میگردد چرا که چاپ اعلانیه ها اساس هر تشریفات است. چاپ روی پرچم هر بیننده ای را از دلیل برگزاری تشریفات آگاه میسازد و به همین خاطر است که باید از پرچمی استفاده شود که زمینه وسیعی برای چاپ داشته باشد. • جنس پارچه به کار رفته در این محصول راشل است که چاپ دیجیتال آن در مواجهه با نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و بور شدگی نمی شود. اهتزاز پرچم ساحلی نمایشی به یاد ماندنی از برند شما برای مخاطبین خواهد بود به ویژه اگر پرچم ساحلی به صورت هوشمندانه ای طراحی شده باشد.