پیراهن هاوایی مدل هاوانا آبی تیره

پیراهن هاوایی مدل هاوانا آبی تیره

طرح‌های هاوایی تنها مختص به مردان نیستند بلکه پارچه‌های هاوایی در حال حاضر برای دوخت پیراهن‌ها و شومیز‌های زنانه و لباس‌های بچه‌گانه هم مورد استفاده هاوايي قرار می‌گیرند. «آلوها» کلمه‌ایست در زبان هاوایی که برای خوشامدگویی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نشان از گرما و صمیمیت دارد. الگو‌های برش در پیراهن‌های هاوایی سنتی طوریست که پیراهن‌ها گشاد و آزاد باشند اما در مدل‌های امروزی‌تر برش‌ها ظریف‌تر و مدل‌دار شده‌اند.

پیراهن هاوایی مردانه طرح جقه کد ۲۵۵۱

تمامی حقوق این سایت و تمام فایل های آن برای این وبسایت محفوظ است. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. پشتیبانی تلفنی ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب ارائه خدمات مطلوب به شما افتخار مجموعه ماست.

بسیاری از افراد به پارچه های شیمیایی و صنعتی که پلاستیکی هستند حساسیت و آلرژی داشته و نیاز به پارچه با الیاف طبیعی دارند . بهترین انتخاب برای این دسته از افراد پیراهن هاوایی تمام نخی است . طرح های هاوایی در انواع برش ها و لباس ها از تیشرت زنانه گرفته تا پیراهن و مانتوهای تابستانی همیشه مورد توجه خانم ها در فصول گرم سال بوده است.

در هنگام خرید آنلاین، به‌سادگی می‌توانید به راهنمای انتخاب سایز مراجعه کرده و با اندازه‌گیری عرض سینه از خریدتان اطمینان یابید. • از استعمال آب داغ و یا خشک کردن طولانی مدت اجتناب کنید، چون هر دوی انها باعث چروک خوردن پنبه لباس می شوند. برای آگاهی از سایز مناسب با توجه به اندازه‌های “بدن خود” به “جدول راهنمای سایز” مراجعه فرمایید. گل‌های درشت، طرح بامبو، برگ زیتون و هر چیز که یادآور یک جنگل تابستانی استوایی باشد مناسب است. در صورت هر گونه سوال و مشکل در خرید می توانید هر روز از ساعت 11 تا 20 با شماره بالا تماس حاصل فرمایید. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید.

در سال‌های ۱۹۳۰تا ۱۹۴۰، افراد دیگری هم در صنعت تولید پیراهن‌های هاوایی وارد شدند و با تأسیس شرکتی به نام Kamehameha and Branfleet در هاوایی، نزدیک به ۴۵۰ نفر مشغول به کار در صنعت تولید این پیراهن‌ها شدند. شاید مهمترین موضوع در انتخاب پیراهن هاوایی انتخاب سایز مناسب باشد بخصوص در مورد پیراهن های هاوایی با چاپ مهندسی شده که نیاز است پیراهن به خوبی روی تن بخوابد و طرح چاپ شده به خوبی خود را نشان دهد. از آنجا که پیراهن های هاوایی استایلی غیر رسمی دارند، تولید کنندگان این سبک از پوشاک با توجه به جنس پارچه آزادی های لازم را در هنگام دوخت آن در نظر گرفته اند، بنابراین نیازی نیست برای راحتی بیشتر سایز های بزرگتر را انتخاب کنید. خوشبختانه این روزها، شلوارهای تابستانی متنوعی با پارچه‌های خنک تولید می‌شوند که کمرشان با بند یا با کش محکم می‌شود و فوق‌العاده راحت و سبک هستند و با این نوع پیراهن سازگاری دارند. البته، پیراهن‌های هاوایی با زمینه تیره را می‌توانید با شلوارهای کتان یا جین مشکی هم ست کنید. شلوار جین آبی نیز به دلیل ماهیت غیر رسمی و راحتی که دارد همیشه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مواقعی است که می‌خواهید شیک و در عین حال، صمیمی و راحت باشید.

پیراهن هاوایی اژدها

اما پیراهن‌های هاوایی چطور به صنعت مد وارد شده‌اند و چطور باید آن‌ها را ست کرد؟ در این مطلب به پیشینه‌ی پیراهن هاوایی خواهیم پرداخت و پس از آن روش‌های مختلف ست‌کردن پیراهن‌های هاوایی برای آقایان را شرح خواهیم داد. تا چند سال پیش لباس های مردانه محدودیت های بسیاری از نظر طراحی و رنگ داشتند. در واقع با توجه به تاریخچه پیراهن هاوایی می توان گفت پیراهن های مردانه هاوایی تا مدت ها تنها لباس خاص و جدید مردانه بودند که رنگبندی منحصر بفردی داشتند. جین ایران عرضه کننده پوشاک مردانه و زنانه با بهترین کیفیت در ایران مفتخر است پس از کسب موفقیت های فراوان در راه عرضه پوشاک ایرانی در شعبات خود حال با عزمی راسخ گام در راه فروش پوشاک از طریق فروشگاه اینترنتی برمی دارد . کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست. پیراهن هاواییبه پیراهن هایی گفته می شود که دارای طرح های شاد و رنگ بندی منحصر به فرد و جذاب هسنتد و غالبا به خاطر لطافت بالای پارچه و خنک بودن آن مناسب روز های گرم سال است .پیراهن های هاوایی از ایالت هاوایی منشا گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده.

این مسافران سرخوش در هنگام بازگشت پیراهن‌های گل‌دار، رنگارنگ و نسبتا گران‌قیمتی را بر تن می‌کردند که از گذراندن تعطیلاتی لوکس، شاد و متفاوت خبر می‌داد. یعنی که در عین راحتی و آزادی حرکت، بدن را به طرز دلپذیری نشان دهد. هر چه اندازه یک پیراهن مردانه سفارشی برای اندام شما باشد بهتر است. اگر به اندازه دو تا انگشت و نه بیشتر فاصله ی بین گردن و یقه ی شما باشد. سراغ رنگ‌های شلوغ و خیره‌کننده و طرح‌های درشت‌تر در این مدل پیراهن مردانه بروید. اگر شما هم می‌خواهید یک استایل منحصر به فرد و غیر خسته‌کننده داشته باشید، اینمدل پیراهن مردانهنه چندان جدید انتخابی است که نباید از آن در فرار باشید؛ کافیست قواعد ست کردن آن را به خوبی بدانید.