کرکره فلزی طرح چوب قیمت پرده کرکره فلزی تولید پرده در کرج

کرکره فلزی طرح چوب قیمت پرده کرکره فلزی تولید پرده در کرج

همانطور که در بالا گفتیم قیمت پرده کرکره فلزی قیمتی ایده آل و مقرون به صرفه می باشد با این حال در محاسبه قیمت پرده کرکره فلزی عوامل ویستا پرده مختلفی دخیل هستند. این عوامل عبارتند از ابعاد پنجره، پهنای تیغه ها و نوع طرح و رنگی که بر می گزینید. این پرده ها اتوماتیک هستند و می توانید از طریق ریموت و یا حتی گوشی هوشمند خود اقدام به باز و بسته نمودن و کنترل پرده نمایید. پرده کرکره فلزی به دلیل برخورداری از سیستم ساده برای تولید از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می توان گفت ارزان ترین نوع پرده می باشد و به دلیل عدم نیاز به خدمات قبل از نصب محصولی مقرون به صرفه محسوب می باشد. نحوه محاسبه قیمت پرده‌ های کرکره‌ای براساس مساحت (متر مربع) است. دلیل قیمت پایین کرکره فلزی و چوبی در بعضی از شرکت ها استفاده از مواد اولیه ضعیف و کم کیفیت است که مشتریان بدون توجه به این مورد اقدام به خرید می‌کنند که در آینده مشکلاتی نظیر خرابی گیربکس و طناب باعث نارضایتی می‌شود.

  • شما در خرید پرده کرکره ای فلزی باید به ابعاد پنجره، جنس تیغه ها، میزان تابش نور، میزان بودجه در دسترس و نوع مکانیزم باز و بسته شدن پرده نیز دقت داشته باشید.
  • زیرا امکان آسیب رسیدن به تیغه‌ها و تغییر حالت آنها در اثر فشار بیش از حد وجود دارد.
  • برای مثال کرکره فلزی 25 میل مناسب برای مکان های رسمی نظیر ادارات و همینطور فروشگاه های مختلف می باشد.
  • به عنوان مثال اگر ۲ عدد کرکره فلزی داشته باشید ۱۰۰ هزار تومان هزینه نصب و ۵۰ هزار تومان نیز هزینه ایاب و ذهاب خواهد شد.
  • شما باید برای انتخاب طرح و رنگ پرده ها سراغ طرح و رنگی بروید که با چیدمان خانه شما دارای هماهنگی باشد.

شما برای نصب پرده کرکره فلزی به افرادی همچون کارشناسان نصب پرده احتیاجی نخواهید داشت چرا که می توانید به راحتی این پرده را در قاب پنجره تنظیم کنید و آن را نصب نمایید. نصب پرده کرکره فلزی بسیار ساده و آسان است و در سریع ترین زمان ممکن می توان آن را نصب کرد. بنابراین بعد از خرید پرده کرکره فلزی از تهران پرده نگران فرآیند نصب آن نباشید چرا که در یک چشم بر هم زدن می توانید به تنهایی پرده را در جای خود نصب کنید.

مقاومت کرکره فلزی چگونه است؟ و آیا برای محیطهای آزمایشگاهی پیشنهاد میکنید؟

توصیه‌ و تاکید ما خرید اینترنتی پرده کرکره فلزی از فروشگاه اینترنتی ویکی دکو است. پرده کرکره فلزی یکی از پرطرفدارترین و بهترین مدل‌های پرده‌ برای نصب در آشپزخانه‌ها است. برخی ویژگی‌های خاص کرکره‌ی فلزی،‌ از قبیل قابلیت شستشو با آب، بالاترین مقاومت در برابر گرما، دود و چربی و همچنین تنوع رنگ این نوع پرده را برای نصب در آشپزخانه‌ها بسیار مناسب کرده است. از نظر حفظ حریم خصوصی نیز پرده کرکره‌ی آشپزخانه کاملاً کارایی دارد. از دیگر ویژگی های پرده کرکره فلزی این است که این پرده دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ایده آل می باشد.

خرید پرده کرکره فلزی مشکلاتی از قبیل شستشوی مداوم پرده و دردسرهایی همچون فرآیند اتوکشی و نصب دوباره را برای شما به دنبال نخواهد داشت. پرده های کرکره ای را می توان در دسته ی خوش شانس ترین پرده ها قرار داد! این پرده ها از زمان های قدیم تا به امروز جزو محبوب ترین و پر طرفدار ترین پرده ها بوده اند. از هر ده خانه ی ایرانی دست کم در پنج خانه می توان پرده کرکره فلزی را مشاهده کرد. این محبوبیت به دیروز و امروز بر نمی گردد بلکه سالیان سال است که پرده های کرکره فلزی محبوب هستند. اغلب ما این پرده ها را در خانه ی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا دست کم در فیلم های قدیمی دیده ایم.

انواع مدل های مختلف کرکره فلزی:

همچنین شما میتوانید این محصول را در قالب پرده چاپی و اختصاصی سفارش دهید و لوگوی شرکت یا برند خود را روی آن چاپ کنید. پرده کرکره ی فلزی یا آلومینیومی 16 میلبسیاربادوام و مقاوممی باشد و به سبب جنسفلز یا آلومینیومبه کار گرفته در ساخت آن، نگهداری و نظافت آن ها بسیار آسان و شما مشتریان و خریداران عزیز را هیچ گاه خسته نمی کند. اندازه sixteen میل این مدل پرده دارای طیف وسیعی از طرح های به روز و رنگ هایی بسیار زیبا است که شما می توانید هر رنگ و طرح آن را بنا به سلیقه و دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. این نوعپرده کرکره آلومینیومیبا کیفیت و بسیار شیک برای انواع پنجره های منازل و ادارات در هر سایز و اندازه ای که باشد بسیار مناسب و نمای فوق العاده زیبایی را به دکوراسیون محیط شما می دهند.

کارشناسان ما کاتالوگ پرده ها را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما سر فرصت پرده مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را نهایی می‌کنید. پرده کرکره فلزی برای محل کار، سالن انتظار، اتاق پذیرش، اتاق های کنفرانس، برای جداسازی دو قسمت در اتاق و همچنین مغازه ها و … کاربرد داره . در طرف دیگر ، کرکره فلزی سفید بیشتر مناسب برای محیط های شخصی و منازل خواهد بود. از ویژگی های فوق العاده این محصول تنوع بی نظیر در طرح و رنگ می باشد که براحتی با هر محیطی متوازن خواهد شد.

و يا حتي از تركيب چند رنگ در انتخاب و ساخت يك پرده كركره استفاده كرد. مناسب برای پنجره ­های معمولی که در اغلب مکان­ها وجود دارد و در بیش از 100 رنگبندی مختلف موجود است، ضمنا قابلیت چاپ لوگو یا تصویر دلخواه نیز بر روی این مدل پرده وجود دارد. در نظر داشته باشید که به دلیل ضخامت کم تیغه ها، شستشوی پرده باید با احتیاط انجام شود. زیرا امکان آسیب رسیدن به تیغه‌ها و تغییر حالت آنها در اثر فشار بیش از حد وجود دارد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، نمای پرده کرده ظاهر بدی پیدا کرده و در عملکرد آن نیز اختلال به وجود می‌آید.

در واقع نکته ی مهم در انتخاب طرح و رنگ پرده کرکره فلزی به نوع چیدمان خانه شما و رنگ غالب در دکوراسیون خانه تان باز می گردد. شما باید برای انتخاب طرح و رنگ پرده ها سراغ طرح و رنگی بروید که با چیدمان خانه شما دارای هماهنگی باشد. خوشبختانه از آنجایی که پرده کرکره فلزی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد این امکان برای شما وجود دارد که با آزادی عمل دست به خرید پرده کرکره فلزی دلخواه تان بزنید.

محدودیتی ندارد و اتفاقا می‌تواند یکی از شیک‌ترین مدل‌های پرده اسپرتی باشد که انتخاب می‌کنید. می‌تواند برای تمام پنجره‌های داخلی و غیر اصلی خانه شما مناسب باشد. جهت اتصال کانال کرکره به پایه نیز باید در ابتدا پایه را باز نمایید پس سعی کنید کنید شاخک های متحرک را تا حد امکان به سمت راست چرخش دهید. بدین منظور کانال را به سمت انحنایی که در پایه ها قرار دارد حرکت دهید و کانال کرکره را به دقت در بخش زیرین پایه ها قرار دهید تا دسترسی به اهرم متحرک امکان پذیر باشد. از بست ديواري و ميله باطومي تشكيل شده كه جهت نصب و سايه روشن كردن پرده كركره از آنها استفاده مي شود. برای اینکه پرده رو غبار روبی و به صورت سطحی تمیز کنید، می تونید از بخارشوی و یا شامپو استفاده بکنید.