️ پلنیوم باکس ️ بهترین قیمت خرید شرکت صنعتی رحمتی

امکان تعبیه ی لبه ی خم دار در قسمت دهانه ی خروجی هوا، که باعث اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به باکس می شود. استفاده از ضخامت مناسب و عایق های حرارتی و صوتی استاندارد مهمترین پارامترهای در طراحی پلنیوم باکس هست. ما با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار مشتریان می گذاریم. پلنیوم باکس پیش عایق هشتاد درصد سبک تر از نمونه گالوانیزه آن است و به دلیل عایق بودن از تجمع رطوبت درون آن جلوگیری می شود. بین دمای فضای سقف کاذب و و بدنه ی پلنیوم باکس از هرگونه تبادل دمایی جلوگیری می کند.

کانال هوا باکس پشت دریچه به فلکسی

نحوه نصب پلنیوم باکس به ورودی و خروجی یا به صورت فلنچ می‌باشد که با پیچ های مخصوص فیکس می شود و یا بابست های لوله فلکسیبل به طوقه پلنیوم و خروجی و ورودی هوا متصل می شود. یکی از معضلات پاساژ ها، مراکز تفریحی یا ورزشی این بود که زمانی که از کانالهای چهارگوش یا گرد استفاده میشد فقط دبی هوا به یک نقطه متمرکز ریزش داشت. با ورود پلنیوم باکس ها این اشکال رفع شد و باعث شد که شما یکنواختی هوا را در سراسر فضا داشته باشید. برای هدررفت هوای کمتر میتوان پلنیوم باکی ها را با عایق های الاستومری یا عایق های پلی اورتان عایق نمود. البته میتوان با عایق های پلی اورتان نیز پلنیوم با ابعاد مختلف تولید نمود. باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر در جنس های مختلفی نظیر گالوانیزه و یا آلومینیومی تهیه کنید.

کانال باکس مکعب همراه با چند خروجی

☆ لازم به ذکر است دریچه هایی که بر روی پلنیوم باکس نصب می شوند از داخل بوسیله تعدادی بست خرچنگی به پلنیوم فیکس شده دیگر نیازی به سوراخ کاری بر روی قاب دریچه ها و خراب شدن نمای کار نمی باشد. جهت هوارسانی در سقف فضاهایی مثل لابی های ساختمانهای مسکونی، سالن های ساختمانهای اداری، تجاری،پاساژها و هتل ها، دریچه ها بصورت دکوراتیو (اسلوت و خطی)، طراحی و اجرا می گردد. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

تحت این شرایط برای این‌ که از نصب دریچه کولر، بخاری یا هر سیستم حرارتی و سرمایشی دیگری جلوگیری شود برای هر اتاقی از چیلر و دریچه فنکویل استفاده می‌کنند. با استفاده از این سیستم‌ها جریان هوای خنک و گرم زمانی ‌که وارد لوله‌های خرطومی شود. پلنیوم باکس فشار آن را تنظیم می‌کند و جریان هوا را به ‌صورت یکسان در ساختمان پخش می‌کند.

پلینوم باکس پیش عایق 4 برابر سبک تر از نمونه ساخته شده با فلزات گالوانیزه شده است و به علت ویژگی عایقی که دارد، رطوبتی درون آن جمع نخواهد شد و در کنار آن سرعت ساخت بالاتر + قیمت کمتری دارند. این محصول همچنین به علت طراحی زیبایی که دارد بیش تر مورد توجه قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان یک المان تزئینی در انواع محیط های شخصی و کاری استفاده داشت. این محصول با کارکرد خود، موجب یکپارچه سازی فشار هوا شده و بدین ترتیب هوا را به صورت آرام و با فشاری یکسان به محیط پخش می کند. 3-امکانِ ساخت در انواعِ سایز و ابعادِ متنوع ،با درنظرگرفتنِ شرایطِ سقفِ کاذب. امیدواریم از مطالعه مطالب گفته شده اطلاعات کافی را در مورد پلنیوم باکس ها و قابلیت و کاربردهای استفاده از آن ها را کسب کرده باشید. پیشنهاد می شود چنانچه قصد خرید پلنیوم باکس ها را دارید ابتدا بررسی های خود را انجام دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

️ پلنیوم باکس ️ بهترین قیمت خرید شرکت صنعتی رحمتی

وجود جعبه تنظیم هوا در سیستم هوارسانی امری حیاتی و کلیدی بوده و باید در انتخاب نوع، مدل و مرغوبیت محصول خریداری شده نهایت دقت را کانال باکس به خرج دهید. شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات کانال‌کشی، تهویه و هوارسانی اقدام به راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی اینترنتی خود نموده تا شما عزیزان با مراجعه به آن دغدغه خرید اجناس باکیفیت را نداشته باشید. با خرید مستقیم انواع پلنیوم باکس از تولیدکننده برتر کشور در صنعت محصولات شبکه هوارسانی موجب حذف دلالان و واسطه‌های فروشگاهی شوید و از کاهش هزینه‌های خرید لذت ببرید. جهت تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه اسلوت می توان پشت دریچه اسلوت، دمپر تنظیم هوا تعبیه نمود که جنس این دمپر از نوع آلومینیوم آکسترود شده می باشد. استفاده از دریچه اسلوت بعنوان یک المان دکوراتیو در طراحیهای مدرن، بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

  • نمونه کار نما نمای خشک چیست؟ در سیستم نمای خشک برای اتصال المان ها به یکدیگر از ملات…
  • یعنی می توان گفت سایز طوقه ها بسته به لوله های فلکسیبل دو و نیم اینچ به بالا قابل تولید و عرضه است.
  • این نوع از طراحی پلنیوم باکس باعث می‌شود که بتوان آن را برای هر محیطی استفاده کرد.
  • شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید این نوع از تجهیزات تهویه مطبوع فعالیت دارند اما یکی از بهترین مجموعه‌ های فعال در این زمینه آپادانا کالا است.
  • همانطور که دیدید طراحی و ساخت پلنیوم باکس ها کار چندان پیچیده ای نیست اما در صورتی که استاندارد کافی در ساخت و تولید آنها رعایت نشود قطعا توقعات شما را برآورده نخواهد کرد.
  • پلنیوم باکس یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنعت تهویه هوا است که برای بهینه سازی و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.