آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد با 90 درس رایگان چرب زبان | zabannew

اپلیکیشن آموزش تلفظ زبان انگلیسی Say It، یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای تمرین مهارت تلفظ زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن از روشی جالب برای آموزش تلفظ زبان انگلیسی استفاده می‌کند. ابتدا شما کلمه مورد نظر خود را از لیست کلمات این برنامه انتخاب می‌کنید و سپس به نحوه تلفظ آن کلمه گوش می‌دهید. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ممرایز یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای یادگیری لغات زبان انگلیسی است. البته این اپلیکیشن فقط برای زبان انگلیسی کاربرد ندارد و به کمک آن می‌توانید 23 زبان دیگر غیر از انگلیسی را نیز یاد بگیرید. در ادامه مقاله به معرفی چندین کتاب عالی گرامر برای دوست‌داران کتاب، و همچنین چند اپلیکیشن قوی در زمینه گرامر، برای دوست‌داران تکنولوژی می‌پردازیم.

هوشمندانه یاد بگیر!

آموزش مکالمه زبان انگلیسی از صفر تا صد با 90 درس رایگان چرب زبان | zabannew

هر متن کاملا مطابق با سطح مورد نظر بوده و  می تواند شما را بیش از پیش در افزایش این توانایی کمک کند. هر سطح از این کتاب شامل 12 درس می باشد که در هر درس یک موضوع خاص در قالب سه متن مختلف بررسی می شود. دروس از بخش های مختلف تشکیل می شوند که با ارائه متن و تمارین متنوع سعی در آموزش ریدینگ و واژگان زبان انگلیسی به شیوه جذاب را خواهد داشت. تمرین های هر فصل به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموز را به انجام تمرین ها و استفاده ی دوباره از اصطلاحات تجاری در جمله بندی های گوناگون ترغیب می کنند.

برای کلمه‌ای که در یک جمله آن را درک نمی‌کنید، به کلمات دیگر اطراف آن نگاه کنید.

وقتی وارد اپلیکیشن ELSA Speak می‌شوید، این اپلیکیشن برای بهتر کردن تجربه یادگیری، از شما کلیک کنید چند سوال می‌پرسد. به جرئت می‌توانم بگویم که اپلیکیشن آموزش تلفظ زبان انگلیسی ELSA Speak، یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های موجود برای یادگیری تلفظ زبان انگلیسی است. اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Flashcards متشکل از فلش‌ کارت‌ هایی است که نکات مهم گرامر زبان انگلیسی را در بر دارند. در وهله اول که وارد این برنامه می‌شوید، رابط کاربری ساده ولی در عین حال جذاب آن، توجه آدم را جلب می‌کند. اما جذاب‌تر از آن، تکمیل بودن گرامر زبان انگلیسی این اپلیکیشن است.

  • برای شرکت در این دوره‌ها، باید در آزمون تعیین سطح شفاهی آنلاین و یا حضوری شرکت کنید و در صورتی که سطح زبانی شما حداقل 103 تشخیص داده شود می‌توانید در این دوره‌ها ثبت‌نام کنید.
  • برای بازدهی بهتر باید روشهای بهتر برای یادگیری خود را شناسایی کنید و طبق آنها یادگیری زبان را دنبال کنید.برخی از افراد با استفاده از مواد آموزشی دیداری آموزش بهتری میبینند.
  • به خصوص که هر کودکی ویژگی‌های خاص خود را دارد و با سرعت متفاوتی یاد می‌گیرد، که تمام این ویژگی‌ها یادگیری را چالشی‌تر می‌کند.
  • برخی دیگر نیز بر این اعتقاد هستند که تا زمان بلوغ، فرصت دارند که یادگیری را آغاز کنند.
این کتاب که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده بر روی گرامر، واژگان و تلفظ تمرکز می‌کند. تمامی کتاب‌ها شامل یک کتاب کار و فایل‌های صوتی همراه نیز هستند. البته که روش‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی و تقویت مهارت‌ها وجود دارد، اما چه چیزی می‌تواند بهتر از یک کتاب با کیفیت برای شروع باشد؟ (همانطور که همیشه می‌گفتیم یار مهربان کتاب). با استفاده از کتاب‌ها می‌توانید بیشترین اطلاعات را در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه بدست آورید. برای هر کدام از مهارت‌های زبان، می‌توانید یک کتاب آموزش زبان انگلیسی تهیه کنید.

نرم‌افزارهای تقویت مکالمه زبان انگلیسی

سعی کنید روزانه حداقل 10 دقیقه این تمرین را انجام دهید.برای این کار به صحبت های افراد بومی زبان گوش کنید و  آنچه را می شنوید همزمان با گوینده  تکرار کنید. سعی کنید مو به مو سرعت صحبت کردن ، لهجه و اینتونیشن گوینده را تقلید کنید. بعد از مدتی می توانید پس از هر جمله استاپ کرده و به جای اینکه هر جمله را عینا تکرار کنید آن را با استفاده از کلمات و واژگان خود بیان کنید. این تمرین بسیار عالی است و به شما کمک می کند تا بسیار بسیار به سطح افراد بومی زبان نزدیک شوید. برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی در خانه باید مهارت‌های گفتاریتان را تقویت کنید نیاز است علاوه بر تمرین مکالمه، به زبان انگلیسی مطالعه کنید. به هنگام مطالعه مغز فعال می‌شود و شما با شنیدن صدای سر و یا گوش داخلی تلفظ کلمات را می‌شنوید.