اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape

البته ما در وب‌سایت اسکیپ‌روم دات آی‌آر این امکان را فراهم کرده‌ایم که اگر تمایل به حضور بازیگر ندارید، موقع رزرو به ما اعلام کنید. مثلاً اگر شنیدن صدای جیغ از نزدیک شما را آزار می‌دهد یا نگران قرارگرفتن در فضاهای تنگ و کوچک هستید، قبل از شروع بازی به ما اطلاع دهید. اما به‌طور کلی اگر مشکلات اضطرابی دارید، باردار هستید، بیماری قلبی-تنفسی یا شرایط پزشکی دیگری دارید، بهتراست در مورد رزرو کردن اتاق‌هایی با موضوع ترسناک تجدید نظر کنید.

  • اتاق فرارهای ترسناک بیشترین مخاطب را دارند ولی در عین حال بازیکنان حرفه ای اتاق فرار بازی های ترسناک را جزو بازیهای خوب و مهارت محور و معمایی نمی ترسناکترین اتاق فرار دانند.
  • اگر به یک شرکت اتاق فرار مراجعه کردید و آنها اصرار داشتند که شما را بدون خروج اضطراری قفل کنند، باید درخواست بازپرداخت و ترک کنید.
  • این دلقک برعکس کایچر، نامهربانی بود و با گذشت زمان باعث خلوت و خلوت تر شدن این کارناوال شده تا جایی که دیگر هیچ کس به آن سر نمی زند.

مشکلات را با کسی عوض کنید یا از یک هم تیمی بخواهید که به شما کمک کند. مـن یبار رفتم ترسناک بود ولی نه اونطوری دیگ که تو عکسا هست و بنظرم عکساتون کمه…. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود. دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید.

اتاق فرار ماماچه- فرجام

خود مجموعه ادعا دارد که این سناریو 85% درجه سختی دارد و ژانرش وهم آلود است. اصفهان زیبا که هر وقت اسمش می‌آید در ناخودآگاه ما نصف جهان تداعی می‌­شود، به جز میدان نقش جهان و منار جنبان و زاینده‌­رودی که این روزا حال خوشی ندارد، جاهای خوب هم کم ندارد. بلیت این سناریو نفری هفتادوپنج هزار تومان است و فقط ۱ ساعت فرصت دارید. این اتاق فرار کلی سناریوهای مختلف با اتاق‌­های جدا و اختصاصی دارد. اتاق فرار گمشدگان، اتاق فرار جنون زندان، اتاق فرار پادزهر، اتاق فرار مالیخولیا، اتاق فرار دور دنیا در ۶۰ دقیقه، اتاق فرار ۷ و اتاق فرار موزه از جمله سناریوهای مرکز بازی‌های فکری تهران هستند.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ می کورش مال تهران

اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار | allescape مجموعه اسپیرال، در سال ۹۸ کار خود را با اتاق فرار پنهان شده در سایه شروع کرد. این مجموعه در کنار اتاق فرار پنهان شده در سایه، اتاق فرار قرارداد را نیز دارد که در واقع ادامه داستان اتاق فرار اول است. مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب یا مکعب فرار، یکی از مجموعه‌های فعال در غرب تهران و دارای دو اتاق فرار است. اتاق فرار شش یار اوشن، برگرفته از فیلم یازده یار اوشن است و موضوع معمایی و هیجانی دارد.

اتاق فرار قصر جن زده

این بازی هیجان انگیز معمولا به شکلی گروهی و با تعداد بیش از 3 نفر برگزار می‌شود. اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند. اتاق فرار ترسناک را بدون شک می توان محبوبترین ژانر اتاق فرار در ایران دانست و در حال حاضر می توان گفت که ۹۰ درصد بازیهای در حال اجرا در کشور در این سبک اجرا می گردد.