راه های پرپشت شدن ابرو در یک هفته تضمینی

گاهی اوقات از بین بردن دلیل اصلی مشکل، با روش‌های طبیعی ممکن نیست و نیاز به آزمایش و دارو دارد. از این روغن برای درمان عفونت‌های قارچی و آکنه هم استفاده می‌شود. از این روغن روزانه استفاده کنید و شب‌ها آن را روی ابرو بگذارید. برای استفاده از پیاز، آن را چند قسمت کنید و در مخلوط‌کن یک خمیر از آن تهیه کنید و روی ابرو بگذارید. هم زنان و هم مردان با افزایش سن، نازک شدن تارهای مو را تجربه می‌کنند.

بهتر است تا گرفتن نتیجه مطلوب، این کار را هر روز تکرار کنید. روغن نارگیل از آن دست روغن‌هایی است که در اکثر خانه‌ها پیدا می‌شود. بسیاری از مادران ما از گذشته به خواص جادویی روغن نارگیل به‌عنوان یکی از راه های پرپشت کردن ابرو با مواد طبیعی اعتقاد داشتند. روغن نارگیل حاوی ریزمغذی‌های ضروری، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب است. استفاده از آلوئه ورا نیز یک راهکار موثر برای پرپشت کردن ابروها می باشد.

ابروها به عنوان قاب چهره ما تلقی می شوند و تاثیر چشمگیری بر زیبایی چشم ها و صورت ما دارند. از این رو یکی از دغدغه های مهم افراد خصوصا بانوان در حوزه زیبایی، داشتن ابروهایی خوش فرم است. به ویژه امروزه که زیبایی ابرو در پرپشت و حجیم بودن آن است، کم پشتی ابروها باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است.

پرپشت شدن ابرو با قرص ال دی به دو صورت مصرف قرص و یا ماساژ آن بر روی ابروها امکان‌پذیر است. دانه‌های شنبلیله در تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش آن شهرت دارند. از دانه‌های شنبلیله به طور گسترده در درمان‌های گیاهی و خانگی ریزش مو ابرو و ریش استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از روش زیر می‌توانید با ابروهای نازک برای همیشه خداحافظی کنید. برای استفاده از دانه شنبلیله در پرپشت کردن مو، تعدادی از این دانه‌ها را یک شب کامل در آب قرار دهید تا کاملا خیسانده شوند.

در بازار محصولات مختلفی برای تقویت ابرو مژه وجود دارد که استفاده‌ی مداوم آن‌ها می‌تواند باعث رشد ابرو شود. در ادامه چند مورد از پرطرفدارترین محصولات بازار برای تقویت ابرو را معرفی می‌کنیم. تقویت ابرو اویدرم، تقویت ابرو اسکالیپا و تقویت ابرو اورلین از دیگر محصولاتی است که در بازار وجود دارند و ادعا می‌کنند که می‌توانند ابروهای پرپشت برای شما به ارمغان بیاورند.

استفاده از آن باعث نرم شدن و جوان‌سازی تارهای ابرو و مو می‌شود. ژل آلوئه‌ورا چسبناک نیست و خیلی زود جذب می‌شود و می‌توانید آن را چند بار در روز استفاده کنید. آلوئه‌ورا برای کسانی که سبوم بیش از حد دارند هم مفید است.

ویتامین E از اکسیداسیون جلوگیری می‌کند و موها و پوست را هیدراته نگه می‌دارد. این ماده سبب افزایش الاستیسیته موها شده و از شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. ویتامین K گردش خون موضعی را بهبود می‌بخشد و اکسیژن رسان است.

این سرم دارای فرمول فوق العاده مغذی و سرشار از مواد قوی مانند آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه و ویتامین ها می باشد. از این رو تارهای نازک، شکننده و کوتاه مژه ها و ابروها را تقویت می کند. این سرم همچنین با تغذیه ابروها، تنها در عرض چند هفته مژه ها و ابروهایی سالم تر و بلندتر و پرتر به شما می بخشد. فرمولاسیون مایع و رنگ شفاف و براق این سرم در حالت دهی به تارهای مژه و ابرو موثر است. بعلاوه ظاهر مژه ها با را تا مدت طولانی فر و حجیم می کند.

با استفاده از یک اسفنج یا برس نرم ،به آرامی بر روی ابروها مالش دهید ، شما می توانید این کار را هر 2 روز انجام دهید، تا بهترین نتایج را بدست آورید. اگر شما نمی خواهید ابروهایتان به سرعت ریزش داشته باشد، از موچین استفاده نکنید. در این شرایط بهتر است به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید که پذیرش ۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به شما است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش پوست و موی این وب‌سایت، مشکل خود را با پزشکان و مشاور مجرب آن در میان بگذارید و مناسب‌ترین راهکارها را دریافت کنید. لسیتین موجود در این دانه‌ها، درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث می‌شود موها رنگ طبیعی خود را حفظ کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار