انواع شیشه ساختمانی اژینو کابینت و دکوراسیون داخلی

شفافیت شیشه در میزان نمایان بودن نمای بیرونی تاثیرگذار می باشد. اگر میزان شفافیت تنها از یک سوی آن باشد، شیشه خاصیت آینه ای پیدا خواهد کرد. این المان که از حداقل دو لایه شیشه تشکیل شده و بین آنها با یک لایه pvb پوشش داده می شود، گزینه ای عالی برای نمای شیشه ای ساختمان در بخش هایی نظیر پنجره ها و درب شیشه ای در ساختمان های دولتی و مراکز امنیتی به شمار می آیند.

انواع شیشه ساختمانی – اسامی انواع شیشه

انواع شیشه ساختمانی اژینو کابینت و دکوراسیون داخلی

عرضه و فروش این محصولات به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. مراکز فروش با راه اندازی سایت خرید شیشه ساختمانی خرید را برای مردم آسان تر کرده اند، و با این روش بازدهی فروش خود را بالاتر برده اند. همچنین شیشه‌های جام با ضخامت 8/4 میلیمتر هم می‌توان یافت که به شیشه ضخیم معروف‌اند و برای کاربردهای صفحه‌ای شکل مانند، صفحه میز، طبقه‌بندی‌ها، ویترین‌ها، درهای شیشه‌ای و مواردی نظیر آن استفاده می‌شوند. جهت استعلام قیمت بروز شیشه های ساختمانی به صفحه لییست قیمت شیشهمراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید. شیشه ضد گلوله ،شیشه ای پرکاربرد است که برای محافظت و افزایش امنیت افراد و یا محیط هایی خاص نظیر طلافروشی ،صرافی استفاده می شود.شیشه های امنیتی معمولا بر اساس کارایی و محیط استفاده از آن در انواع مختلف تولید می شود.

شیشه ها می توانند به صورتی طراحی شوند که از یک طرف یا از هر دو طرف دسترسی به مکان را فراهم سازند. اصولا شیشه ، از سه ماده اصلیآهک، سیلیس ، کربنات سدیم تشکیل می شود. این مواد به همراه مواد افزودنی جزئی دیگر در کوره های ذوب شیشه ، مذاب شده و در نتیجه می توان به اشکال مختلف درآورد. شیشه دارای ساختار آمورف و جسمی سخت ، ترد ، شفاف ، نورگذر ، سختی ۶-۷ ووزن مخصوص۲۰/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است.

  • این کار را به وسیله دستگاه‌های سنگ سمباده الماسه در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها انجام می دهند.
  • از گذشته تاکنون ساختمان ها را با مصالح و مواد گوناگونی می ساختند، امروزه سازه های ساختمانی از مصالح جذابی مانند شیشه استفاده می شود.
  • هر قطعه شیشه ای که ساخته می شود ، اگر قرار است در بازار خودرو به فروش برسد ، باید حاوی کد DOT باشد.
  • گرچه تا کنون فرمول ها و روش های ساخت متعددی برای شیشه کشف و ارائه شده است اما همواره سه ماده آهک، سیلیس و کربنات سدیم، اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شیشه شرکت نیکنام صنعت زیما می باشند.

از انواع جان پناه یا حفاظ شیشه ای می توان به روکار (اکسپوز)، توکار (دفنی)، اسپیگات (اسپیگوت)، فیکس پوینت (اتصال نقطه ای)، هنزا، هیبرید، Juliet Balcony، (حفاظ پنجره)، دی لاین، دو لاین، (دو خطی) و Square-Line اشاره نمود. همچنین می توان با توجه به پروژه و متریال استفاده شده در آن به صورت سفارشی حفاظ های شیشه را طراحی و اجرا نمود. با انتخاب نرده شیشه ای مناسب پروژه می‌توانید حداکثر نور و زیبایی را در پروژه خود داشته باشید.

برش شیشه ها با استفاده از ابزار هایی با تیغه الماس انجام می شود. همچنین برای نصب شیشه متناسب با نوع در و پنجره، از بطانه یا نوار پلاستیکی یا لاستیکی استفاده می شود. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. برای شیشه‌ های دوجداره با گاز آرگون، هزینه بیش تری باید بپردازید. البته این هزینه به صورت جداگانه و بر حسب هر مترمربع بر روی هزینه شیشه حساب می شود.

جام‌های شیشه باید با پوشال به طور محکم بسته‌بندی شده و در جعبه‌های چوبی مقاوم قرار داده شوند. شیشه‌های بریده باید کاملاً گونیا بوده و رواداری و فاصله آن تا اضلاع دو مستطیل محاطی مطابق جدول زیر باشد. اندازه درازا و پهنای لب‌پریدگی، نباید بیش از ضخامت شیشه باشد. در صورت امکان می‌توان از ماشین‌های مخصوص تمیز کردن شیشه نیز برای پاک کردن شیشه‌ها استفاده کرد. در موقع تمیز کردن شیشه‌ها باید دقت شود که لطمه‌ای به سطوح شیشه، بطانه و زهوار شیشه وارد نیاید.

شیشه مسلح