بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

پس از اتمام این مرحله ثبت نام حساب شما در کوکوین به اتمام می رسد. اما لازم است مراحل زیر را برای افزایش امنیت حساب خود انجام دهید. ابتدا باید وارد وب سایت اصلی کوکوین شوید و به قسمت ثبت نام بروید. صرافی کوکوین در این بخش درخواست شماره موبایل یا ایمیل تان را دارد. گزینه ایمیل را انتخاب کرده و بر روی گزینه «SEND CODE» کلیک کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد kucoin ثبت نام بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. کوکوین یکی از صرافی های محبوب ارز دیجیتال است که کاربران زیادی از سراسر دنیا، در آن به خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازند.

یکی از بهترین راه‌ها برای ارزیابی و بررسی کلی یک صرافی، استفاده از وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ است. آکادمی “اشراف” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید.

بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

بعد از اتمام ثبت نام، نوبت به آشنایی با امکانات مهم صرافی کوکوین می رسد. در منوی این سایت بخش های مختلفی را مشاهده می نمایید، اما مواردی که ببشتر به چشم می آیند بخش های Trade و Derivatives می باشند. آموزش های معاملات اسپات و فیوچرز به طور مفصل در مقالات بعدی داده خواهد شد. وارد کردن ایمیل در قسمت مشخص شده در تصویر زیر، یک ایمیل معتبر (مانند جیمیل، یاهو و اوت لوک) وارد نمایید رو روی گزینه Send Code بزنید تا کد تاییدیه به ایمیل شما ارسال شود. توجه داشته باشید حتما از ایمیلی استفاده کنید که دارای امنیت بالا و ترجیحا تایید دو مرحله ای باشد.

در آخر کافی است تا “Submit” را پس از وارد کردن کد تأیید انتخاب نمایید. در این مطلب قصد داریم نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین و ورود به صرافی KuCoin را به صورت مرحله به مرحله و تصویری به شما آموزش دهیم. در روش دوم، شما می‌توانید از طریق صرافی‌های داخلی مانند صرافی نوبیتکس یا صرافی اکسیر، یک ارز دیجیتال با کارمزد کم مانند تتر را خریداری کنید، سپس آن را به کیف پول خود در صرافی کوکوین منتقل کنید. در نهایت از داخل صرافی آنرا با هر ارزی که می‌خواهید چنج کنید. ارز‌های دیجیتال خود را به تتر تبدیل کرده، و سپس آن را به یک صرافی ایرانی، و یا کیف پول اختصاصی خود مانند تراست ولت انتقال دهید. آموزش ثبت نام کوکوینقبل از اینکه به موضوع افزایش امنیت حساب کاربری بپردازیم لازم است توجه کنید که انجام احراز هویت در کوکوین اجباری نبوده تنها سبب افزایش خدمات و سقف قیمت تبادلات ارزی میگردد.

مکانیسم حفاظت از قیمت برای معاملات اسپات در صرافی کوکوین ( مکانیزم IOC )

ولی در کل توجه داشته باشید که اگر پشتیبانی بخواد هر کاری برای شما بکنه به احتمال خیلی زیاد ازتون احراز میخواد. و همونطور که گفتم باید احراز انجام بدین و ازشون بخواین که اجازه برداشت بدن با این که ایرانی هستین. مطابق تصویر زیر از طریق نوار بالای صفحه به بخش “KYC Verification” مراجعه کنید. Trading password برای برداشت و تایید API و ترید (شامل Spot ، معاملات همتا به همتا با ارزهای فیات و معاملات فیوچرز کوکوین و همچنین استفاده از مارجین و اهرم مورد نیاز است. تریدر ها و معامله گران ایرانی از اواسط سال 2021 پس از آنکه احراز هویت برای تمامی کاربران در این صرافی اجباری شد، برای استفاده از خدمات آن دچار مشکل شدند. فرمول محاسبه لوریج در صرافی کوکوین مستقیما به pnl پوزیشن شما وابستگی دارد برای همین با تغییر مقدار سود یا ضرر پوزیشن لوریج هم تغییر می‌کند.

پرایس اکشن RTM چیست و چگونه از آن در معاملات خود استفاده کنیم؟

این صرافی همچنین از staking پشتیبانی می کند و اخیراً یک ویژگی Trading Bot را برای کمک به ساده سازی روند معاملات معرفی کرده است. در اصل به عنوان یک مشاور رباتیک برای سبد ارزهای دیجیتال شما عمل می کند. اگر از ایران قصد فعالیت در بازار کریپتو را داشته باشید، مطمئناً تابه‌حال نام صرافی Kucoin را به دلیل سهولت استفاده آن شنیده‌اید. به همین منظور یادگیری نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین و همچنین آموزش احراز هویت در کوکوین برای علاقه‌مندان ضروری است. با توجه به مشکلاتی که برای صرافی بایننس به وجود آمده است و سعی در احراز هویت کاربرانش می کند.

سپس از طریق فیلد “Amount” میزان رمز ارزی که قصد انتقال آن را دارید مشخص کرده و در آخر بر روی گزینه “Confirm” کلیک کنید. اگر سوال دیگری در مورد صرافی کوکوین دارید، در قسمت کامنت‌ها با ما مطرح کنید. با انتخاب گزینه Withdraw در کوکوین فرآیند برداشت ارز از کوکوین را آغاز کنید. توجه کنید که بسترهای مبادلاتی مختلف، هزینه انتفال متفاوتی را به شما تحمیل می‌کنند؛ در حال حاضر، شبکه ترون برای انتقال تتر، کارمزد شبکه مناسب‌تری دارد.

کارمزد برداشت در صرافی کوکوین نسبت به دیگر صرافی های کریپتو کمترین مقدار را دارد و بستگی به نوع ارز برداشت شده تغییر می کند. صرافی kucoin جز ده صرافی برتر دنیای کریپتوکارنسی از نظر حجم معاملات روزانه هستش. این صرافی در سایت کوین مارکت کپ از نظر محبوبیت در رتبه سوم جای داره. پشتیبانی صرافی Kucoin هفت روز هفته و 24 ساعته فعال هستش و از این جهت پشتیبانی خوبی به کاربران خودش ارائه میده. چنانچه در صرافی کوکوین با مشکلی مواجه شدین در هر ساعت از شبانه روز می تونید با پشتیبانی اون ارتباط برقرار کنید و اقدام به رفع مشکل کنید.