بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنال مهم رتبه‌بندی استفاده می کنند. شاید خنده دار به نظر برسد اما باید بدانید که اندازه و تحمل کاربران برای بارگزاری یک صفحه از وب سایت به اندازه میزان قدرت حافظه یک ماهی قرمز یعنی ۵ ثانیه می‌باشد. به همین جهت شما باید با یاری گرفتن از ابزارهایی همچون PageSpeed Insights گوگل، بتوانید وب سایت خود را تا حد زیادی، بهینه کنید. شما همچنین با کمک گرفتن از ابزارهای کاربردی همچون کنسول جستجوی گوگل یا گوگل وبمستر تولز به راحتی می‌توانید ایرادات و مشکلات وب سایت خود را مشاهده و برای رفع آن‌ها اقدام نمایید.

حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند. بااین‌وجود، این روش هنوز هم تا حدی می‌تواند به رشد وب‌سایت شما کمک کند. چنانچه در زمینه نوشتن رپرتاژ آگهی تجربه خاصی ندارید بهتر است که این کار را به نویسنده‌هایی محوّل کنید که با سبک و سیاق مخصوص این نوع از محتوا آشنایی دارند. به خاطر داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بک لینک سازی است؛ بنابراین همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید. یا لینک خارجی هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و وجه تسمیه آن هدایت کاربران به «خارج» از وب‌سایتی است که در آن حضور دارند. الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت هایی که از استراتژی لینک سازی خارجی کلاه سیاه استفاده می کنن را فیلتر می کنه و با چکش می افته به جون تمامی سایت هایی که یه عالمه لینک با انکرتکست های مشابه دارند.

پس هرچه تعداد آراء سایت شما بیشتر باشد، سایتتان رتبه بهتری در گوگل و سایرموتورهای جستجو خواهد داشت. قبل از لینک‌سازی لازم است تکنیک‌های لازم و استاندارد در گوگل را به درستی شناخت. چرا که عدم آگاهی از تکنیک‌های درست، می‌تواند نتیجه را برعکس کند. با طراحی آموزش‌های تصویری و انتشار آن در وب‌سایت، باعث می‌شوید کاربر مدت زمان بیشتری در سایت شما بماند و ضریب بازگشت افزایش قابل توجهی می‌یابد. در ادامه اشاره می‌کنیم که بک لینک دادن چه تاثیر و نقشی در سئو سایت دارد. گوگل با ارائه الگوریتم پنگوئن سعی کرده تا ارزش دهی لینک‌ها را به سمت کیفیت آنها روانه کند.

بک لینک‌ها باعث می‌شوند سرعت ایندکس شدن صفحات سایتتان در موتورهای جستجو افزایش یابد

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک با داشتن استراتژی سئو می‌توانید سایتی داشته باشید که کاربران موردنظر شما را به سایت جذب می‌کند؛ آن‌هایی که هدف شما هستند و قرار است برای شما سودآوری داشته باشند. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید می‌توانند در بالا بردن و پایین آوردن اعتبار وب سایت شما دخیل باشند. بالا رفتن و پایین آمدن اعتبار هم به اعتبار سایتی که به شما لینک می‌دهد بستگی دارد. لینک‌های موجود در متن به موتورهای جستجو می‌گویند زمانی که کاربران عبارتی که در انکر تکست ذکر شده را جستجو می‌کنند؛ وب‌سایتی که به آن لینک شده را بهترین صفحه برای جستجوی آن عبارت می‌داند. اما لینک سازی خارجی شامل لینک‌هایی می‌شود که از سایت ما به سایتی با دامنه دیگر و یا برعکس لینک داده شده باشد. که در ادامه درباره بک لینک‌ها و نحوه‌ی به کار بردن آنها صحبت می‌کنیم.

  • دو راه برای بررسی بک‌لینک‌های یک سایت یا صفحه وجود دارد که در ادامه به تشریح آن‌ها خواهیم نکات بک لینک (اینجا کشف) پرداخت.
  • باید با کسانی که پادکستی را اجرا می‌کنند ارتباط برقرار کنید و بعنوان مهمان در پادکستشان حضور داشته باشید.
  • های اسپم، تاثیر منفی در سئو سایت داشته و منجر به جریمه گوگل و در آخر خارج شدن سایت از ایندکس گوگل می‌شود.
  • در واقع برای لینک سازی پیش از هر چیز باید یک استراتژی درست داشته باشیم.
تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید. محتوای شما باید به سادگی قابل خواندن باشد و از جذابیت بصری خوبی برخوردار باشد. از جملات ساده و کوتاه استفاده کنید و در جاهای مختلف از تصاویر و المان‌های گرافیکی استفاده کنید. ترتیب مقالات بالا برای تمرکز بیشتر بر روی آموزش و یادگیری مسائل مربوط به سئو است و با دنبال کردن مرتب آن می توانید به یک کارشناس ماهر تبدیل شوید.

برخی از اصطلاحات رایج که در خصوص بک لینک باید بدانید