پالتو پشمی چهارخونه فروشگاه لباس زنانه آیرین لند

قبل از شست و شوی لباس با دست ابتدا آن را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خیس نمایید. © کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای مجله نگاه نو محفوظ می باشد. هرگونه کپی برداری از مطالب تنها با درج لینک فعال به مطلب مجاز می باشد.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. به اطلاع می‌رساند، سامانه بیزلو هیچگونه مسئولیتی را در قبال خریدهای خارج از این سامانه نمی‌پذیرد. بدیهی است در صورت خرید مستقیم از فروشنده، کلیه عواقب و خسارات احتمالی از حیطه مسئولیت‌های وب سایت بیزلو خارج بوده و برعهده خریدار خواهد بود. کلیه حقوق این سایت متعلق به (فروشگاه آنلاین بوردا مُد) می‌باشد.

پالتو پشمی چهارخونه فروشگاه لباس زنانه آیرین لند پیراهن چهارخانه پشمی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین لباس های مردانه در فصل پاییز می باشد، که در تمام سنین به خصوص جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرفروش‌ترین رنگ آن قرمز و مشکی می باشد که شما می توانید با سایر آیتم های لباس های مشکی خود استفاده کنید. به عبارت دیگر شما می توانید از شلوار جین مشکی، اسنیکر مشکی و پیراهن چهارخانه قرمز مشکی از جنس پشم استفاده کنید.

در این استایل مجلسی برای اکسسوری می توانید از زیورآلات مرواریدی استفاده کنید. معمولا ترکیب رنگی این پارچه چهار خونه در رنگ های مشکی، قهوه ای با سفید به همراه خط های آبی، صورتی، سبز یا قرمز است. با این پارچه به راحتی می توانید یک استایل زیبا و شیک داشته باشید. با این پارچه زیبا می توان کت و شلوار و پالتوهای زمستانی زیبا دوخت.

شما می‌توانید این پیراهن را به همراه خرید شلوار کتان مردانه مشکی، کفش ورزشی سفید و اکسسوری‌هایی همچون کلاه را در لیست خود قرار دهید و یک استایل جذاب را پیراهن پشمی زنانه تجربه کنید. با این حال خرید پلیور مردانه نیز ایده خوبی است تا استایل چشمگیرتری در فصل‌های سرد داشته باشید. پیراهن پشمی، یکی از محبوب ترین مدل های پیراهن است؛ که اکثر مردهای جامعه در هر سنی از آن استفاده میکنند.