آموزش تعویض فیلترهای مرحله 1و2و3 در دستگاه تصفیه آب خانگی+فیلم

اگر مطابق با آموزش عمل کنید و یکبار اینکار را انجام دهید ، کار بسیار راحت خواهد بود و دفعات بعدی حتی نیازی به مشاهده فیلم آموزشی تعویض فیلتر ممبران نخواهد بود . تعمیر و نگهداری دوره ای یک عامل مهم برای اطمینان از اینکه فیلتر آب شما به بهترین شکل است و آنچه را که می خواهید انجام می دهد و آلودگی ها را به بهترین شکل ممکن از بین می برد. آب اصلی ترین و مهمترین عامل حیات زمین است و بدون آن زندگی کردن بر روی این کره خاکی غیر ممکن است. به طور مثال یک انسان شاید بدون غذا تا مدت طولانی بتواند به زندگی ادامه دهد، اما بدون آب تنها چند روز بیشتر دوام نمی آورد. همین طور شما را با ویژگی ها و مشخصات فنی و ظاهری، و همچنین نوع کارکرد آن ها و تمامی اطلاعات مرتبط به این دستگاه ها بیشتر آشنا می کنیم.

قیمت فیلتر تصفیه آب

در واقع اینگونه نیست که دستگاه هرچه تعداد فیلتری بیشتری داشت برای شما مناسب تر است. حال، کیفیت این قطعات و نحوه تولید و مونتاژ آنها میتواند تعیین کننده قیمت نهایی باشد، درست است که تمام این سیستم های تصفیه آب خانگی دارای قطعات یکسان و مشابهی هستند، اما کیفیت آنها در قیمت گذاری نهایی بی تاثیر نیست و ممکن است گاهی یک دستگاه با مدل دیگری اختلاف زیادی داشته باشد. این فیلتر تصفیه آب نیز همانند فیلتر تضفیه آب شماره 1 و 2 باید هر 6 ماه 1 بار تعویض گردد در غیر این صورت کارایی آن کاهش میابد و در این صورت فیلتر اصلی (ممبران) ممکن است صدمه ببیند. بنابراین بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیز به تعویض به موقع فیلترها نیاز دارد و شما برای دستگاههای مینروا ساخت تایوان نیز باید این مورد را رعایت کنید. البته که برخی از برندهای ایرانی همچون کیوواتر نیز از جمله بهترین و با کیفیت ترین مدل ها شناخته می شوند.

نیز اشاره کرد. که در مورد آن ها ونقشی که در کارکرد دستگاه تصفیه آب خانگی دارند، در ادامه بیشتر خواهیم پرداخت. که به صورت کلی در انواع دستگاه ها ثابت بوده و ممکن است برخی موارد در بعضی از مدل ها بیشتر نیز باشد. تفاوت آنها در این است که دستگاه های تصفیه آب RO دارای فیلتر ممبران هستند که قدرت زیادی در تصفیه دارد اما دستگاه های فیلتراسیون ممکن است همه فیلترها را داشته باشند بجز ممبران. با توجه به عملکرد آنها که همواره با مواد درشت فیزیکی سروکار دارند، عمدتا دارای عمر مفید کوتاهی هستند و باید در بازه زمانی سه تا شش ماهه تعویض شوند. لذا اصلی ترین محصولات این شرکت در قالب و بسته بندی پک سه تایی پیش فیلترها عرضه می شود.

با توجه به اهمیت سلامت انسان و نقش مهمی که آب در این بین ایفا می کند، همواره نوشیدن و استفاده از آبی سالم و مغذی بسیار می تواند به بدن و سلامت ما کمک کند. آب تمیز نقش بسیار مهم و اساسی را در حفظ سلامت سیستم ایمنی دارد. در این محصول اصلی ترین نقش بر عهده فیلترهای تصفیه آب می باشد. مسلما بهترین دستگاه تصفیه آب، دستگاهی است که علاوه بر ارائهی بهترین کیفیت خروجی آب با بهترین قطعات و لوازم جانبی، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد.

لازم به ذکر است که پس از نصب و راه اندازی این سیستم، سختی آب خروجی به کمتر از 1 گرین بر گالن (معادل 17 ppm) کاهش خرید تصفیه آب پیدا کرد. بر همین اساس بسیار مهم است که هم آگاهی مناسبی از مشخصات و ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال داشته باشید، و هم اینکه از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. چرا که در بازار دستگاه های تصفیه آب خانگی با استفاده از شیوه های مختلف و با کمک فیلترهای گوناگون این کار را انجام می دهند. اما باید توجه داشت به دلیل سرطانزا بودن خاک سیلیس، استفاده از این نوع فیلتر، چندان مرسوم نمی باشد.

لیست دستگاه های تصفیه آب این محصولات بر اساس کاربردشان شامل دستگاه های سه مرحلهای یا همان سه فیلتر به بالا هستند البته توجه داشته باشید که حداکثر مراحل دستگاه های تصفیه آب تایوانی 8 مرحلهای است. به همین خاطر و با توجه تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی که آب بر روی بدن ما دارد، حتما باید نسبت به تصفیه اصولی و استاندارد آن اقدام کنیم. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مرجله اول هر 4 الی 6 ماه است . از همین رو با توجه به ریز ذرات و مواد مختلفی که در زمان تصفیه از آب خارج نمی شوند و می توانند با گذشت زمان بر سلامت ما اثربگذارند، مقابله کرد. همان وطر که اشاره کردیم، قطعا انتخاب بهترین مدل و برند دستگاه تصفیه خانگی یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در زمان تهیه آن می باشد.

نمیتوان پاسخ این سوال را به صورت قطعی ارائه کرد اما، لزوم استفاده از این دستگاه ها در مکان هایی مشخص میشود که میزان الاینده های موجود در آب زیاد باشد، و یا آب منطقه ای که در آن زندگی میکنید سختی زیادی داشته باشد. تا با استفاده از ساختاری که دارد، املاح و مواد معدنی مفید برای بدن را به آب اضافه کند. که در این روش تمامی مواد و حتی کلرهایی که جهت ضدعفونی کردن آب نیز به آن اضافه شده بودند، حذف می شوند. با توجه به حجم مورد نیاز میتوان از دستگاه صنعتی، نیمه صنعتی و حتی خانگی در این صنعت استفاده نمود.

که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. به همین خاطر در ادامه به معرفی بهترین، با کیفیت ترین این دستگاه ها می پردازیم. فیلترهای دستگاه تصفیه آب، بخش بسیار مهمی از این دستگاه هستند، به طوری که سلامتی آن ها مستقیما در سلامت آب آشامیدنی ما اثر گذار خواهد بود. اما در شهرهای جنوبی کشور که کیفیت آب بسیار پایین بوده و دارای املاح بسیاری میباشد، نیاز است از دستگاه هایی با مراحل تصفیه آب بالا استفاده شود. این فیلتر زمانی استفاده می شود که PH آب پایین است یا مصرف کننده بخاطر خواص مثبت آب قلیایی می خواهد PH اب را افزایش دهد. فیلتر قلیایی از اسیدی بودن آب جلوگیری کرده و مواد و املاح معدنی که در مراحل قبل از آب جدا شده است را دوباره به آب برمی گرداند.

خرید دستگاه تصفیه آب

قطعات درجه یک و فیلترهای کربن گیاهی از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به نسبت دیگر برندهای معتبر و متفرقه بازار ایران محسوب میشود. از فیلتر کربن اکتیو برای گرفتن بوی آب استفاده میشود. این درحالی است که گروهی از تولید کنندگان از انواع ارزان تر کربن ( مانند زغال سنگ ) در فیلتر های خود استفاده می کنند که می تواند حاوی فلزات سنگین، آرسنیک و … آلومینیوم: وجود آلومینیوم در آب آشامیدنی مسمومیت زا نیست اما استفاده مداوم و میزان غیر متعارف آن در آب آشامیدنی باعث بروز آلزایمر زودرس میشود و می بایست سطح آن در آب کاهش به خوبی کاهش یابد.

دستگاه تصفیه آب به دستگاهی اطلاق میشود که املاح آب را پاکسازی میکند. هیچ دستگاهی در بازار ، توان رقابت با آنها را ندارد . از طریق این فیلتر، آب در سطح مولکولی فیلتر میگردد. اگر برای خرید دستگاه تصفیه آب به بازار مراجه کرده باشید انواع مختلفی از این دستگاه ها را در بازار می یابید، این دستگاه ها دارای فیلتر های مختلفی هستند و از تکنولوژی های گوناگونی برای تصفیه کردن آب استفاده میکنند، در ادامه انواع این دستگاه ها را بررسی میکنیم. در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.