طراحی کناف سقف کناف دیوار کنافکاری

برای دکور کناف بهتر است از محصولات کناف ایران استفاده شود زیرا انعطاف پذیری بیشتری دارد. اما برای کناف سقف فلت و دورباکس نورمخفی کناف میتوان از دیگر تولیدات گچبرگ نیز استفاده کرد. در تعیین قیمت کنافکاری عمده هزینه ها برای خرید سازه شامل سازه F47 و L25 و U36 میشود. همچنین در دیوار کناف خود ایستا عمده هزینه ها به دلیل خرید استاد و رانر 5 و 7 10 سانتیمتری است و گچبرگ تعیین کننده قیمت نیست. سقف کاذب کناف را به دو صورت اجرا می کنند؛ سقف کناف یکپارچه ساختاری بدون درز دارد، کناف سقف یکپارچه با اتصال تایل های گچی به زیر سازی فولادی متصل به سقف اصلی اجرا می شود.

مزایای سقف کناف

پشم سنگ هم به عنوان عایق صوتی و هم به عنوان عایق حرارتی در دیوار کناف کاربرد دارد. کناف نام تجاری یک شرکت آلمانی است که پیشتر در ایران فعالیت میکرد. سیستم کناف از دو بخش صفحات گچ برگ و المان های سازه ای تشکیل شده است. ابعاد صفحات کناف به صورت استاندارد 240 در 120 سانتیمتر و با ضخامت 9/5 میلیمتری و 12/5 میلیمتری و در سه نوع تولید میشود.

دکوراسیون داخلی ساختمان

۸- اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید ، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست قیمت کناف سقف . قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. برای دهانه های کوچک از رابیتس نوع مسطح و برای دهانه های بزرگ تر از رابیتس نوع برجسته استفاده می کنند. هم چنین برای اندودکاری بر روی دهانه های کولر و تأسیسات نیز از این نوع سقف کاذب استفاده می گردد. امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد. ما پس از طراحی سه بعدی رایگان دکور کناف قیمت آن را به شما اعلام میکنیم.

  • این جمله به این معناست که برای سقف‌های کوتاه از باکس‌هایی با عرض کم استفاده شود.
  • از گذشته تا به امروز طراحی داخلی و معماری برای اینکه بتواند جذابیت خاص و ویژه ای را در حرفه و صنعت خود بوجود آورد از ایده ها و سبک های مدرن و به روز استفاده می کرده است.
  • دراین قسمت 20 طرح زیبا برای کناف سقف و دیوار قرار داده ایم.
  • طرح های کنافی که برای سقف سالن پذیرایی انتخاب می شود باید به سبک دکوراسیون سالن پذیرایی مرتبط باشد.
  • می توان به عنوان عایقی مناسب برای تجهیزات برق و کابل ها آنرا به کار برد.
  • در بخش قبلی به پاسخ مناسبی برای سقف کاذب کناف چیست؟ رسیده و در این قسمت با به اشتراک گذاشتن مزایای سقف کاذب کناف به شناخت بهتر این سازه برای سقف‌های کاذب می‌پردازیم.

رنگ آمیزی و یا نقاشی دکور کناف نیز تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. معمولاً جهت استفاده در فضاهای خاص که بنا به تشخیص مهندس سازه نیاز به مقاومت بسیار بیشتر یا خطر برخورد اجسام خارجی با دیوار کناف یا سقف کناف وجود دارد استفاده میشود. از پانل ضخیم کناف معمولاً در دیوار جداکننده بین دو فضای مختلف استفاده میشود.

دلایل مختلفی برای بروز این مشکل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای نادرست مرحله زیرساخت اشاره کرد. اگر اجرای کناف توسط تیم ماهری پیاده سازی نشده باشد،به جای نتیجه زیبایی عکس آن به ما بر میگردد. ممکن است سازه با محاسبات درستی پیاده ذسازی نشده باشد و یا کج شود.شرکت کناف آوگونباتیم حرفه ای اجرای کناف در تهرانو دوره دیده،اجرای پروژه سقف کناف در تهرانرا به بهترین شکل انجام می دهد.

• سقف کناف در اتاق خواب

طراحی کناف سقف کناف دیوار کنافکاری