بهترین کرم پودر برای پوست چرب، خشک، مختلط در سال 2023 جدید | اصیل بخرید

نوع کرمی از نظر قوام، ماندگاری، سطح پوشش محصولات مختلفی دارند و بهتر است با تحقیق کامل نسبت به خرید اقدام کنید. این نوع طرز استفاده راحتی دارد و برای پخش کرم پودر مایع میتوانید از براش و اسفنج و حتی انگشت تان استفاده کنید. وقتی از ضدآفتاب استفاده می کنید البته ضدآفتاب های فاقد چربی بعد از زدن آن ، یک دستمال کاغذی تمیز را روی صورتتان پهن کنید. هر چقدر آرایشتان مات باشد بعد از گذشت زمان ، نقاط چرب پوست حالت براق به خود می گیرند. یک راه حل خوب این است که از دستمال های چربی گیر آرایشی استفاده کنید.

مارک بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش

با استفاده از کرم پودر کاپریس که برای پوست چرب انتخابی مناسب محسوب می‌شود، می‌توانید پوستی زیبا، لطیف و درخشان داشته باشید. اگر می‌خواهید از این محصول هنگام فعالیت استفاده کنید، بهتر است بدانید که تعریق قادر نخواهد بود آرایش چهره شما را خراب کند. اگر پوستی چرب دارید و می‌خواهید از این کرم پودر استفاده کنید، لازم نیست نگران حساسیت‌های ناشی از کرم پودر باشید. همچنین اگر به دنبال محصولی با قدرتِ کنترل ترشح چربی یا حتی کاهش آن هستید، کرم پودر مدل Fit Me با دوامِ بالای خود مناسب شماست.

کرم پودر مات لورال مدل Infallible مناسب پوست چرب و مختلط رو امتحان کنید. آیا شما در انتخاب کرم پودر تجربه دارید؟ اگر برای اولین بار می‌خواهید کرم پودر را انتخاب کنید، هرگز برای این کار عجله نداشته باشید. آرایش مات، آرایش نیمه براق، آرایش درخشان یا آرایش خیس؟ توصیه می‌‌شود برای انتخاب نوع آرایش دقت کنید چه مدلی بیشتر به صورت‌تان می‌آید. البته امروزه بیشتر اشخاص ترجیح می‌دهند، از کرم پودرهای مات استفاده کنند تا پوستشان کاملا طبیعی و جوان‌تر به نظر برسد و برای آرایش حالت لطیفی داشته باشد. کرم‌پودر بورژوآ هماهنگ با رنگ پوست شما خواهد بود و از آن به‌عنوان یک زیرساز می‌توانید استفاده کنید.

  • همینطور اگر پوست خشکی دارید، حتما محصولاتی که حاوی مرطوب کننده هستند به کار ببرید.
  • علیرغم اینکه چهره خود را به درستی آرایش کرده باشید، به نظر می‌رسد که درخشش بیش از حد همیشه آرایش شما را زیر سوال می‌برد.
  • افزایش چربی پوست، سبب می‌شود پوست صورت شما دائما حالت براق و روغنی داشته باشد و علاوه بر آن، منافذ پوست را بسته و از تنفس پوست جلوگیری کرم پودر مخصوص پوست چرب می‌کند.
  • کرم پودری با این ویژگی حتی می‌تواند مشکلات مرتبط با پوست چرب را نیز برطرف کند.
  • کرم پودر محصولی است که برای اصلاح نواقص صورت و بهبود ظاهر پوست طراحی شده است.
این کرم پودر ماندگاری 16 ساعته برای شما خواهد داشت و با ایجاد پوست مخملی زیبایی خیره کننده‌ای به شما می‌بخشد. فرمولاسیون ویژه ای که در این کرم پودر استفاده شده است دارای تکنولوژی جدید نرم کننده پوست بوده و باعث کنترل کامل براقیت پوست می‌شود. همچنین این محصول کاهش دهنده بیش از 18% از منافذ باز پوست و از بین برنده چروک‌های ریز پوست خواهد بود. در انتها و پس از استفاده از کرم پودر دیور مدل Forever SPF35 آرایش کاملا مات و طبیعی در پوست خواهید داشت.

کرم پودر مات ویولت مدل Aqua Secret

من نرگس صالحی، مدیر سالن زیبایی مرلین در غرب تهران هستم و از سال 2017، سالن مرلین را با هدف ارائه خدمات زیبایی به شما همراهان گرامی راه‌اندازی کردم. به میکاپ علاقه زیادی دارم و این موضوع، علت اصلی موفقیت من در این کار بوده است. سایت آر اس بی یو با هدف افزایش آگاهی کاربران قبل از خرید، در تلاش است هوشمندانه ترین انتخاب ها را به مخاطبان معرفی کند. در درجه اول باید بدانید که پوست هر فردی با فرد دیگر متفاوت است بنابراین برای اینکه بدانید کدام نوع پوست برای شما مناسب‌تر است، ابتدا پوست خود را به خوبی بشناسید. هدف ما از ارائه این محصولات کمک به پیشرفت کار حرفه ای متخصصین میکاپ درنهایت سادگی وآسانی میباشد.

بهترین برندهای این محصول چیست ؟

بهترین کرم پودر برای پوست چرب، خشک، مختلط در سال 2023 جدید | اصیل بخرید