معرفی 47 کسب و کار کوچک در ایران و اصول راه اندازی آن

در دکوراسیون مغازه کوچک ، راحتی مشتریان ، تاثیر زیادی در رونق کسب وکار و افزایش فروش خواهد داشت. بهترین اجناس هم اگر به شکلی مناسب به مشتری ارائه نشوند فروش خوبی نخواهند داشت. همچنین حضور مشاوران زیبایی که در زمینه لوازم آرایش آگاهی کافی دارند بر میزان فروش مغازه تاثیر چشمگیری خواهد داشت. و محصولاتی با فروش پایین در قفسه های پایین تر قرار بگیرند. می توانید بین شال و روسری ها تقسیم کننده های قفسه قرار دهید تا مطمئن باشید که روسری و شال ها همان طور که تا شده اند مرتب سر جای خود باقی می مانند. تابلوهای دیگری را چاپ کنید تا سایر ایده های گره زدن را نشان دهید یا ظاهر کلی زیبایی داشته باشید.

برعکس، طراحی باید برای لوازم آرایشی ساده شامل عناصر دکوراتیو بیشتر و تعاملی تر باشد. پس با توجه به اهمیت این بازار و رقابت سنگینی که بین فروشندگان و مغازههای مختلف وجود دارد، رعایت برخی نکات هر چند ساده میتواند تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و افزایش میزان فروش داشته باشد. با توجه به رقابتی که معمولا در بازار اصناف مختلف وجود دارد، فروشندگان سعی می کنند تا از ایده های جدید در کسب و کار خود استفاده نمایند.

دکوراسیون داخلی مغازه آجیل و خشکبار

داشتن یک نگاه ویژه به طراحی داخلی فضاهای تجاری سبب خق فضاهای غنی تر و پربارتر شده و نتایج بهتری را به دنبال دارد. یک دکوراسیون زیبا در نگاه اول می تواند مشتری را جذب کند. با این نگاه کلی برند های زیادی حتی در سطح جهانی مشهور و ماندگار شده اند. حتی می توانید از رخت آویز هم مثل میله رگال استفاده کنید و چند شال یا روسری را به آن ببندید. در بدو امر، شما بایستی مشتریانی را جذب کنید که از شما خرید کنند، از کیفیت خدمات شما راضی باشند، به تبلیغ محصولات شما بپردازند و سپس مشتریان دیگر، بدون توجه به دکور و ظاهر مغازه شما، به سراغتان خواهند آمد. ویترین اصلی مغازه در حقیقت سبک کلی فروشگاه را معرفی می کند پس وجود یک ویترین مناسب که مشتریان بالقوه را از بیرون به رفتن داخل فروشگاه ترغیب کند، بسیار مهم است.

اگر در آینده برای فروشگاه محصولات خاصی مد نظر دارید، انتخاب یک تم موضوعی مناسب به انسجام و جذابیت بصری آن برند کمک می کند. پس با انتخاب یک دکوراسیون سفید یکدست و نورپردازی روشن، هم نظر مشتریان را جلب کنید و هم به بزرگتر به نظر رسیدن فضای مغازهتان کمک کنید. این دیوار ، بیشترین تاثیر را بر مشتریان خواهد داشت. پنجره ها ، تاثیر فوق العاده ای در بزرگ تر نشان دادن فضا خواهند داشت. یکی از نتایج رقابتی شدن فضای کسب و کار، همین مهم شدن طراحی داخلی و شیوهی عرضهی محصولات است؛ که در آجیل فروشیها خیلی خوب خودش را نشان میدهد. در کنار این، بهره مندی از یک چیدمان خوب و اصولی در فضا کمک می کند از اجناس موجود در مغازه خود به خوبی حفاظت به عمل آورده و هر کالا را در محل مخصوص خود جای دهید.

دکوراسیون داخلی مغازه های کوچک

مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادب را ایجاد کنند. همین موضوع می تواند در عین کمک کردن، باعث سردرگم شدن شود. علاوه بر رقابتی شدن فضای کسب و کار، مسائل دیگری نیز وجود دارد که اهمیت استفاده از یک قفسه بندی مدرن را در آجیل فروشیها نشان میدهد. در کنار ایده برای خلق فضا دیگری نیز در دستور کار قرار داشت. برای این کار باید به دنبال راههای درآمدزایی از علاقه خودتان بگردید.

با توجه به اینکه صنف شما چیست و اینکه چقدر میخواهید هزینه کنید طراحی باید صورت بگیرد. صد البته برعکس این موضوع، زمانی که شما به ترکیب رنگ و نورپردازی فضا اهمیت زیادی دهید، صدق خواهد کرد. در دکوراسیون مغازه کوچک به سبک مدرن می توان از ترکیب رنگ های سفید و بنفش استفاده کرد. در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد.

طراحی داخلی مغازه با چوب

باشد و یا با انتخاب یک ترکیب رنگ جذاب و متناسب با رنگهای به کار رفته در دکوراسیون مغازه آرایشی، با یک استند ساده کاری کنید که نظر مشتریان جلب شود. رنگ ها چه تاثیراتی در مغاره ها ایجاد می کنند؟ برای ایجاد یک مغازهی آجیل فروشی نیز به چنین نقشه راهی نیاز خواهید داشت؛ که شامل یافتن مکان مشخص، گرفتن مجوزهای کار، فراهم کردن مقدمات کار، تمرکز بر روی طراحی داخلی و خارجی آن، قفسه بندی فروشگاه، تأمین محصولات، تبلیغات و درنهایت فروش محصولات میشود. آنها فکر میکنند که تمرکز روی یک منبع، به تنهایی میتواند پاسخگوی نیازهایشان باشد. قفسه بندی های دایره ای شکل یک راه حل عالی برای چیدمان روسری است. فضای داخلی این فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که محصولات به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش گذاشته شوند و در عین حال حس خوبی در بازدیدکنندگان ایجاد کنند.

بدین وسیله تصوری از نور و جنب و جوش در یک فضای کوچک بوجود می آورید که باعث بزرگ تر جلوه دادن مغازه خواهد بود. این کار باعث بهتر دیده شدن فضای داخلی مغازه شما می شود، خصوصا اگر چراغ های مذکور را در طراحی ویترین، مورد استفاده قرار دهید. این کار در بزرگ تر نشان دادن فضا نیز موثر خواهد بود. استفاده از آیینه های باریک و پرده هایی بلند در دکوراسیون مغازه کوچک ، همانند پنجره می توانند نقش موثری در بزرگ تر نشان دادن فضا داشته باشند. برای پنجره خود از پرده های بلند استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از تم هر مناسبت، توجه ها را به ویترین فروشگاه خود و فضای داخل آن جلب کنید. در نهایت هر روسری را داخل یکی از خانه های آن ویترین بگذارید.

انواع دکوراسیون داخلی مغازه

ساعت ۱۲:۰۰: به گفتهٔ فرمانده عملیات آواربرداری کار آواربرداری رو به اتمام است و بعد از آن ساختمان به صورت کامل تخریب خواهد شد. از این رو اکثر صاحبان مغازه ها خواهان تغییر سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی مغازه ها هستند. شما می توانید طراحی دکوراسیون مغازه خشکبار فروشی خود را از صفر تا صد به ما بسپارید. پاسخ این سوال می تواند اولین گام شما برای طراحی داخلی یک فضای تجاری مانند مغازه باشد و روند طراحی شما را تسهیل و جهت دهی کند. در یک فروشگاه کوچک استفاده از حداکثر فضا اهمیت ویژهتری پیدا میکند؛ که استفاده از چنین استندی این فضای گسترده را در اختیار فروشنده قرار میدهد. زیرا جای کمی را اشغال میکند و در عوض، فضای زیادی را در اختیار فروشنده قرار میدهد. برای فروش بیشتر می توان اجناس مرتبط را حول این کالاها قرار داد.

طراحی دکور اینگونه مغازه ها با دقت و وسواس بیشتری انجام می گیرد و اغلب از رنگ های مورد علاقه خانم ها برای جذب بیشتر مشتری استفاده می شود. بقیه دیوار ها را روشن رنگ کنید. دیوار با رنگ پررنگ ، این تصور دور شدن فضا را در ذهن ایجاد می کند. سیاه و سفید به دلیل تأثیرات تئوری رنگ معمولاً در قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. معمولاً خانمها به صورت گروهی به سراغ خرید انواع لباس و شال و روسری میروند؛ و تمایل زیادی دارند که در هنگام خرید، به شخصه بتوانند شال یا روسری مورد نظرشان را لمس کنند، جنس آن را ببینند و در صورت امکان چند باری آن را امتحان کنند.

اگر فروشگاه شما بزرگ است، سعی کنید مسیری تعیین کنید که مشتری ها از طریق آن به همه اجناس و کالاهای موجود در فضا اشراف پیدا کرده و از آن ها دیدن نمایند. مثلا فریلنسری در زمینههای مختلف، افیلیت مارکتینگ، تولید محتوا و درآمدزایی از طریق تبلیغات یا گرفتن حق اشتراک (چه در وبسایت و چه در شبکههای اجتماعی)، آموزش آنلاین مهارتها به صورت پکیج یا کلاس آنلاین، مشاوره دادن در زمینههای مختلف (مالی، آموزشی و خلاصه هر زمینهای که در آن تخصص دارید.) و غیره. مشتری می تواند مبلغ را به صورت نقدی یا از طریق کارت خوان پرداخت کند. در این فروشگاه برای این که لوازم بیشتر در دید مشتری باشد و به راحتی بتوانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، از رنگ خنثی سفید در زمینه کار استفاده شده است. و استفاده از رنگ های مناسب تاثير گذارى روى مشترى دارد.

طراحی داخلی مغازه تجاری

درب ضد سرقت به دلیل ساختار متفاوت نسبت به سایر مدل های درب ورودی دارای مقاوم تر و امنیت بسیار دکوراسیون داخلی مغازه خشکبار بالاتری هستند. در بیش تر فروشگاه هایی که از یک دکوراسیون زیبا و جذاب بهره مند می باشند، رنگ های سازمانی به کار رفته اند. اگر می خواهید از رنگ خاصی استفاده کنید، آن را به عنوان یک رنگ مکمل اجرا کنید. یادتان باشد، تنها وقتی که نگاهی جستجوگرانه به اطرافتان بیندازید، پاسخها را پیدا خواهید کرد. و خرید را برایش لذت بخش کند. این امکان را به خریدار میدهد، تا علاوه بر کنترل کیفیت ظاهری محصول، خودش هم بتواند جنس مورد نظرش را انتخاب کرده و خریداری کند. جهت تهیه انواع قفسه فروشگاهی به قسمت محصولات وبسایت دی مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

طراحی داخلی مغازه ارایشی

به کار بردن پوسترهای دخترانه و کلا ایده های مورد پسند بانوان که حس آرامش را در مراجعه کنندگان ایجاد می کنند، می تواند مناسب باشد. ضخامت ورق به کار رفته در در ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست ، قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند .این درب ها دارای قفل های شب بند می باشد . به عنوان مثال، یک فروشگاه که اجناس آرایشی و بهداشتی را عرضه می کند، مشتریانی دارد که معمولا اکثرشان دختران و بانوان هستند.

همچنین تنوع روکش ام دی اف بیش از صد طرح و رنگ مختلف است که متناسب یا صنف مغازه و سلیقه مشتری تعیین میشود. با توجه به مطالبی که ذکر شد، بهتر است نسبت به سلیقه مخاطبین خود و آن چیزی که مراجعه کنندگان مغازه شما به دنبالش می باشند، آگاهی کامی کسب کنید تا بتوانید با طراحی ویترین مغازه خود به بهترین شکل ممکن، حداکثر سود را نصیب خود نمایید. اگر شما صاحب یک مغازه خشکبار و آجیل فروشی هستید، کیفیت مواد غذایی و محصولات از جمله بدیهی ترین ویژگی هایی است که اجناسی که برای فروش ارائه می دهید، باید از آن بهره مند باشند و در کنار این مورد بسیار مهم، توجه به سلیقه و تمایل مشتریان نیز می تواند باعث شود که تعداد مشتریان فروشگاه شما افزایش یابد، بنابراین وقت آن رسیده که از دکوراسیون های سنتی به چیدمان های شیک و مدرن امروزی مهاجرت نمایید و با به کار گیری طرحی بهتر، از فضای داخلی فروشگاه خود استفاده ی بیشتری بنمایید.

ایده دیگر، این است که پاکت ها یا نایلون هایی که اجناس فروخته شده را در آن ها قرار می دهید را با تم کریسمس تزیین کنید. نکته جالب دیگر در مورد طراحی این کافی شاپ نحوه قرار گیری میز و صندلیهاست. یکی دیگر از کسب و کارهای جذاب و البته موردعلاقه بانوان هنرمند، شیرینیپزی و شکلات پزی است. شما نیز می توانید به همین ترتیب از یک یا چند رنگ خاص در اجرای ویترین، دیوارها، کفپوش ها، شلف ها، لوگو، فاکتور و عناصر دیگر فروشگاه خود استفاده کنید.

طراحی داخلی فروشگاه آجیل و خشکبار