آموزش ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه آزاد استایل می باشد. در این زمینه باید رنگ های تکمیل کننده و متضاد را بشناسید. سلیقه در این زمینه بسیار مهم است بعضی افراد از اینکه رنگ قرمز تیره را با سبز تیره ست کنند هراسی ندارند هر چند دیگران او را در غالب درخت کریسمس ببینند.

در مورد پیراهن های چهارخانه نیز توجه داشته باشید که این نوع از لباس ها شما را از فرم رسمی خارج می کنند. پس اگر برای به دنبال یک انتخاب مجلسی و رسمی هستید تا آنجایی که می شود از طرح های ساده و شیک تر استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر خطوط راه راه پیراهن نازکتر باشد این مدل از پیراهن رسمی است و هرچه عرض این خطوط بیشتر شوند به فرم غیر رسمی نزدیکتر خواهد شد. اسلش پوش تولید کننده انواع شلوار اسلش در ایران مجموعه کاملی از انواع شلوار مردانه و زنانه اسلش را گردآوری نموده است.

پس همین حالا برای خرید انواع کاپشن مردانه، بافت مردانه، تیشرت، سوییشرت، شلوار اسلش، شلوار جین، شلوار کتان، کلاه، پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار و … به فروشگاه اینترنتی لباس مردانه هوگرو مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. طرح و مدل پیراهن مردانه بسیار متنوع است و امروزه از دغدغه های انتخاب درست کردن استایل مورد نظر است. با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه Zara با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه مردانه و جنس پارچه این محصول از نخ کتان مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود.

می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید. با افتخار در کنارتان هستیم تا بهترین محصول را خرید کنید . ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید.

پیراهن آستین کوتاه مردانه

به عنوان مثال، اگر پیراهن شما سفید است، شلوار مشکی یا طوسی رنگ بپوشید. پیراهن آستین کوتاه، پیراهنی است که اندازه‌ی آستین آن تا بالای آرنج امتداد دارد. آن‌ها از تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در بین پوشاک و لباس‌ها دارند. یکی از عوامل محبوبیت این پوشاک، داشتن ظاهری زیبا و فریبنده بین تیپ‌های اسپرت و مجلسی است.

پیراهن آستین کوتاه نخی مدل47661

آموزش ست کردن پیراهن آستین کوتاه با کت کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بادابینگ استایل می‌باشد. کوکالا، یک بازار مجازی از فروشگاه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است که می‌توان به آسانی و بی‌واسطه با فروشندگان جهت خرید محصول مورد نظر تعامل داشت. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فروشگاه اسمارتیز گالری می‌باشد. تمامی مطالب و محصولات این وب سایت مربوط به سایت زود کالا می‌باشد. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. به طور کلی پیراهن‌های مردانه از لباس‌هایی می‌باشند که در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار خرید پیراهن آستین کوتاه می‌گیرند.

3- مطمئن شوید که آستین ها راحت و سایز هستند و روی دستتان اثری باقی نمی ماند. قبل از اینکه دکمه سرآستین را باز کنید، نباید بتوانید آستین های پیراهن خود را بپوشید. علاوه بر یقه و آستین، نیم‌تنه و شانه هم نباید تنگ باشد، چرا که در این صورت احتمال پارگی و فرسودگی آن نسبت به مواقع عادی بیشتر می‌شود.

تنوع رنگ، طرح و پارچه در این محصولات به وضوح دیده می شود. با سفارش محصول در کمترین زمان ممکن آن را در محل تحویل خواهید گرفت. که با پارچه کتان دوخته شده است شما در بین دوستانتان جذابتر نشان خواهد داد. با این حال بهتر است از انواع صندل مردانه و یا نهایتا کفش های اسپرت پارچه ای استفاده کنید. روزهای گرم تابستان برای پوشیدن این استایل بهترین زمان است اما محدودیت زمانی برای آن متصور نیستیم.

هر مرد خوشتیپ و خوش سلیقه‌ای دوست دارد در محیط کار، در جمع دوستان و همکاران و خویشاوندان حتی پیش همسرش، جذاب و خوش استایل به نظر بیاید. در صورتی که شما هم به استایل خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید با در نظر گرفتن معجزه لباس، کاری کنید که از همیشه جذاب‌تر شوید. یکی از انواع لباس‌هایی که می‌تواند استایل امروزی و جذابی به شما ببخشد، پیراهن آستین کوتاه مردانه است.

  • یک تصور غلط وجود دارد که پیراهن های آستین کوتاه تنها برای لباس های دم دستی وغیر رسمی است.
  • این لباس در میان آقایان از آن ‌جهت طرفدار دارد که هم به راحتی با انواع لباس ‌ها ست می ‌شود و هم می ‌توان در فصل‌ های گرم سال از آن استفاده کرد.
  • رنگ مناسب با پوست صورتتان را انتخاب کرده و طرحی که اندام شما را مناسب نشان می دهد را بر گزینید.
  • در رابطه با ارتباط رنگ و فصل، این نکته کاملا واضح است که هرچقدر رنگ لباس تیره‌تر باشد گرمای بیشتری جذب می‌کند و هر چه روشن‌تر باشد، برعکس این مورد اتفاق می‌افتد.